Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2011-06-09 16:35 | |
![]() | GRAND DANOIS ÄGARE SE HIT Undrar lite om det finsn fler Grand Danoisägare/älskare än jag här? Vore kul att veta lite vilka hundar ni har osv. Kram | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-09 16:53 | |
![]() | En bekant till mig hade världens finaste gd. Han satt i knät osv. :) Men det är väl vanligt med ledproblem på gd pga deras vikt? | |
| Lilla Busan | 2011-06-09 16:55 | |
![]() | Vetenskap, många tror tyvärr att det är vanligt med höftledsfel men detta är fel.. Det är tex borttaget nu sen ngr år att manmåste röntga innan avel just pga att procenten med fel var så enormt låg.. Dock skall tilläggs att dem flesta seriösa röntgar sina djur iallafall.. Tror världens finaste Gd bor hos mig dock :-) | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-09 16:59 | |
![]() | Jaha, det kanske det är. Detta var ett par år sen, 5 kanske. :) Han var längre än mig när han ställde sig på bakbenen med tassarna på mina axlar och jag är ändå 170-nånting. Vägde typ 80 kg. Haha. Ja, din är säkert lika fin. :) | |
| Mouche - Administratör | 2011-06-09 17:26 | |
![]() | Ett gott råd: Använd en tråd till att fråga om alla de olika sorters hundraser du kan komma på. Eller ännu bättre, använd redan befintliga hundtrådar. Och Smek-Börje lille: Jag vet att du givetvis är tillbaka under annat namn och jag varnar dig här och nu för att trakassera andra gäster här. Fortsätt med det så ska jag banna vartenda jä..a konto du skapar här i fortsättningen. Har jag uttryckt mig tillräckligt klart för att femöringen ska trilla ner? Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2011-06-09 18:01 | |
![]() | Hmm, jag bedyrar härmed TS att jag inte är det minsta sur på henne. =) ........... Vad jag tycker om mobbare däremot är något som inte lämpar sig i skrift. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.