Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 988 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kirskål - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:14 | |
![]() | Topless på badstranden? Jag satt i min solstol idag på stranden och tänkte plötsligt på att man INTE solar topless idag. När jag var några yngre så förekom det ALLTID. Vad har hänt? Har det blivit skamligt eller varför vill inte kvinnor visa sin byst längre? Jag tycker det är skönt att låta bysten få vila ifrån allt vad BH heter och det känns naturligt för mig... Vad tycker Ni? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:17 | |
![]() | det tycker inte jag,det her kommit många invandrare som vi måste ta hänsyn till | |
| Gitarrmagnus | 2011-06-29 23:17 | |
![]() | Vila på:) | |
| Emollas | 2011-06-29 23:19 | |
![]() | du kan väl vila din byst hemma i solstolen | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:20 | |
![]() | vadå ta hänsyn till invandrare, genom att inte visa brösten? hm. | |
| Gautama | 2011-06-29 23:21 | |
![]() | När jag var och badade idag så stod en simlärare i bikini. Ena bröstet tittade ut och hon stod i godan ro och pratade med barnen och föräldrarna. Jag fick mig ett gott skratt:-) Sen fick vi också bevittna en kvinna som inte rakat bikinilinjen och dessutom hade en för liten bikinibyxa på sig. Vi såg halva musen med tillbehör, äckligt. Till frågan så tycker jag det är snyggast med bikiniöverdel på sig, varför visa pattarna i tid och otid? Däremot så brukar jag och min kille nakenbada men det gör vi på badplatser som är avsedda för det eller på ensligt ställe. Man vill ju visa hänsyn till de som inte har lust att se nakna människor. | |
| Kirskål - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:22 | |
![]() | Ja Emollas, klart att jag kan men det var inte syftet med min fråga. | |
| Tess 08 | 2011-06-29 23:28 | |
![]() | Jag tror inte det är skamligt, men som allt annat så är det mode. Jag skulle ha svårt för att bada topless nu (bland allmänhet), men har inge problem att gå omkring hemma utan överdel när dörren är öppen och det är fönster överallt. Det kan iofs bero på att jag känner någon form av falsk trygghet då jag är i mitt hem även om andra kan se mig... Jag är iofs av den personlighet som tar på mig behå på morgonen och har den på tills jag ska lägga mig på kvällen. Tycker inte alls att det är obehagligt eller att jag stänger in tuttarna när jag har på behå :) | |
| apbur | 2011-06-29 23:31 | |
![]() | Jag som trodde det var ute att sola. | |
| JefautjOuer | 2011-06-29 23:33 | |
![]() | Jamen det var ju verkligen så, topless var grejen, man var ju alltid så på stranden! Vad saker ändrar sig... | |
| Lill-IT | 2011-06-29 23:34 | |
![]() | Allmän strand: bikinitopp på. Åtminstone när man badar eller är uppe och rör på sig. Ligger man och pressar kan man kanske sola lite topless. | |
| Beardbeef - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:38 | |
![]() | Det beror väl på om man klarar av att folk tittar? Själv har jag enormt svårt att hålla blicken i styr när jag ser tuttar. Även när de gömmer sig bakom en bikiniöverdel. När de är framme i det fria så kan det bli jobbigt och resultera i att många män bränner ryggen på stranden :) | |
| Marashgolgol - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:39 | |
![]() | Ttiittii, vad är det där för ordbajs? Tro mig, ingen invandrare tar illa vid sig om någon solar topless, ta dina fördomar och smygrasism och stoppa upp någonstans.. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:44 | |
![]() | Nej, invandrarna tar inte illa upp, men inombords citerar de Koranen, och vi vet vad den fina boken säger om de otrogna. | |
| Emollas | 2011-06-29 23:47 | |
![]() | En annan fråga varför ska man visa brösten på stranden? Är de för att de ska bli bruna, i så fall kan ju jag visa snoppen så den blir brun eller min rumpa | |
| Gautama | 2011-06-29 23:48 | |
![]() | Du visar ju dina bröst emollas? Då kan väl kvinnor få det också? | |
| DanielThell | 2011-06-29 23:50 | |
![]() | Sola på kvinnor. :) | |
| Kirskål - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:51 | |
![]() | Emollas: är du villig att sola din snopp och rumpa så gör det!! :-) | |
| Emollas | 2011-06-29 23:51 | |
![]() | vem har sagt att jag visar mina bröst jag kanske har en t-shirt på mig | |
| apbur | 2011-06-29 23:54 | |
![]() | Ränder efter bikiniöverdelen stör mer eftersom ränderna syns lite oftare än ränderna efter nederdelen. | |