Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 988 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bomah - Ej medlem längre | 2011-06-30 16:29 | |
![]() | Saker som gör att man inser sin ålder Släpade nyligen fram min gamla skate ur föräldrarnas garage för att ta fram vid extrem tristess i sommar. Idag var det jungfrutur för att testa. Skitkul att bara glida runt på brädan, men när jag skulle försöka mig på lite mer vågade saker så stoppade det upp. Helt enkelt för rädd för att slå mig halvt fördärvad numera. Är det någon av er som upplevt liknande? | |
| Maja G | 2011-06-30 16:31 | |
![]() | Alla åkattraktioner på Liseberg....Vågar inte åka någonting längre.Förr åkte jag allt,både en och fem ggr! T om Flumeriden har jag skippat.Helt plötsligt så tänker jag på hur obehagligt det är att gå i blöta kläder.Förr gjorde det ingenting.Det torkar ju:) | |
| Mindymoo | 2011-06-30 16:33 | |
![]() | Hjälpte till att masta på en båt i midsommarhelgen. Kan säga att det var inte jag som kravlade runt på fördäck med sprintar och bultar :) Mina knän ville inte... För tre år sen gick det galant, precis samma grejer. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2011-06-30 16:40 | |
![]() | Man blir lite ledsen i ögat först, men tar det ändå med ro :) | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-06-30 16:46 | |
![]() | Är plötsligt livrädd för höjder och det har jag ALDRIG varit! Skulle upp i ett utsiktstorn på Christiansö häromdagen, hade betalt 20 kr för detta, men vågade inte sista stegen upp som hade dåligt räcke! | |
| remvanrijn | 2011-06-30 16:52 | |
![]() | när lönebeskedet plötsligt heter pensionsutbetalning. | |
| Maja G | 2011-06-30 16:57 | |
![]() | Att behöva "tänka på refrängen" då man är borta hos någon "Det är ju en dag i morgon också"...Äh,förr stannade man tills någon slängde ut en:) | |
| bomah - Ej medlem längre | 2011-06-30 17:07 | |
![]() | Heh, sant. Men det kan alltid vara skönt att kunna dra till med det när luften börjar gå ur festligheterna. | |
| mrperfect | 2011-06-30 17:15 | |
![]() | jag är bara snabbare än än 90% av de 20-35 åringar jag spelar innebandy med jag har lättare att komma ihåg saker nuförtiden jag behöver inte sova lika mycket jag har i ännu högre grad svaret på frågor som folk ställer Så vaff-n gnäller ni om ? :) | |
| bomah - Ej medlem längre | 2011-06-30 17:16 | |
![]() | Har du också blivit lite verklighetsfrånvänd med åldern? :) | |
| mrperfect | 2011-06-30 17:17 | |
![]() | Njaä, än så länge så har jag inte blivit senil, säger dom :) | |
| bomah - Ej medlem längre | 2011-06-30 17:19 | |
![]() | Hehe. Bra. Trodde de hade ena handen på luren för att ringa närmsta demensboende :) | |
| slånbär | 2011-06-30 17:21 | |
![]() | Jag ska på metallica konserten på söndag med min sjuttonårige son och hans kompis. Vi har sittplatser i kortänden(sista sektionen) så långt från scenen man kan komma och dessutom under tak och jag är sååå tacksam över att våra platser är så kassa som dom är. För 20 år sedan hade jag stått längst fram vid scenen och skrikigt huvet av mig. Men jag är inte för gammal för att gilla musiken i alla fall. | |
| Maja G | 2011-06-30 17:26 | |
![]() | senil:gammal och inget annat;) Om ni menar lite snurrig eller dement,ja då är det en annan sak:) | |
| elgen5 | 2011-06-30 17:26 | |
![]() | kände mig rädd när jag började ta upp MC åkandet igen, men rädslor är till för att övervinnas. Så jag tog en Knix kurs å nu kör jag som aldrig förr. Ser bara fördelar med mitt åldrande, förlutom ledvärk om jag ska välja att klaga på något. Men skulle ALDRIG vilja byta och bli 20 igen. Tycker att jag lever i min bästa ålder hitills. Inre trygghet är så mycket bättre än lite ledvärk ; ) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-30 17:53 | |
![]() | Första gången jag insåg detta var när jag stod med en påse "non-stop" och insåg att jag kunde köpa den för egna pengar. Sen har det varit massor med grejer längs med årens lopp. | |
| slånbär | 2011-06-30 17:53 | |
![]() | elgen-håller med dig absolut men det var ju inte det som var frågeställningen i tråden heller utan helt enkelt vad som får en att inse att man faktiskt börjar bli gammal. Sedan kan man ju tycka olika om det men det är en annan fråga. | |
| SkySpy_ | 2011-06-30 17:55 | |
![]() | Mitt mörka hår som börjar övergå till grått:( | |
| slånbär | 2011-06-30 18:00 | |
![]() | När man inser att framstupa sidoläge är den skönaste ställningen i sängen både för sömn och annat.Gärna med stödkuddar framför..... | |
| elgen5 | 2011-06-30 18:42 | |
![]() | Slånbär jag berättade just om rädslan för min MC ålder, men valde som sagt att komma över den....; ) | |