Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 384 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| funny farm - Ej medlem längre | 2011-12-24 00:20 | |
![]() | God Jul på er allihopa! Jag önskar er alla en god jul. När jag talar om god jul menar jag en jul som inte innebär stress, hets, måsten, matprestanda, Ernstgodis(jag anser att Ernst ökar förväntningar), viljan att vara perfekt och detperfektahemmtambitione n! Jag hoppas att ni har en underbar jul utan allt detta! | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-24 00:26 | |
![]() | Japp! | |
| funny farm - Ej medlem längre | 2011-12-24 00:34 | |
![]() | Jag anser att julen är den mest överskattade högtiden. Hetsen börjar i september och håller på fram tills nu. Det finns ingen högtid som sabbas av alla förväntningar så mkt som jul. Om media, handlarna och svenska folket kunde vara lite mer lugna och ödmjuka inför jul hade färre blivit besvikna. | |
| AMF | 2011-12-24 00:36 | |
![]() | En jul utan pynt och gran, utan typisk julmat, utan gäster. En julafton med barn och barnbarn och sedan hem till ickejulen igen - så skönt och självvalt. God Jul funny farm! | |
| SylphiD | 2011-12-24 00:38 | |
![]() | Var hälsade, tjo och tjim, hälsa alla från beta till eran släkt ! Och från mig för den delen ! | |
| funny farm - Ej medlem längre | 2011-12-24 00:43 | |
![]() | Sylphid. Jag vet inte vad dena respons betydde? | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-25 09:42 | |
![]() | En underbar tråd! Skönt att en del är vettiga och tar lite avstånf från julhetsen. Jag har gjort det för längesen, har också tillhört dem (av någon märklig anledning är det oftast kvinnor) som måste prestera med massa mat och tiptopstädat hem. Numera tar vi det hur lugnt som helst. Ok, jag städar hela huset, men det gör jag i sep/okt, inte för att det är jul. Julklappar handlar vi för vars 500 till barnen, inga fler, och även det gör jag i sept/okt. Mat finns det färdig, köper ett par burkar sill, en färdigkokt skinka, felix brunkå/risgrynsgrötl och lite smått och gott. Sen har vi en underbart mysig jul där alla hjälps åt, trevlig med spel och lekar. Julprogram som Ernsts mfl undviker vi. Glöm allt med prestation och hemlagad sill mm, speciellt om du är kvinna. Du har inte huvudansvaret för nånting och det blir mysigast om man tar det lugnt. Skänk även en tanke till alla ensamma människor, hemlösa och fattiga runtom i världen. Mår illa av överflöd. | |