Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 384 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| frika-74 | 2011-12-26 01:55 | |
![]() | otrevliga spelare Jag är ny här men man har ju inte blivit direkt väl bemött av vissa spelare. Jag spelade ett spel med en som bara för att min dator hängde sig började kalla mig "djävla fitta" m.m. Jag kunde inte heller svara denna person men jag hoppas en sådan på något sett kan bli avstängd! | |
| Bear Grylls - Ej medlem längre | 2011-12-26 02:00 | |
![]() | PMa en admin med en kopia av texten och användarnamnet. De flesta håller sig i skinnet. | |
| mrperfect | 2011-12-26 02:03 | |
![]() | jag brukar klaga direkt, det finns alltid nån admin man kan maila som är inne | |
| frika-74 | 2011-12-26 02:06 | |
![]() | Jag tackar jag har inte kollat upp alla sådana trådar än...så jag bara avslutade spelet men jag vet ju vilken match och vad spelaren hette..... | |
| Cardis | 2011-12-26 02:10 | |
![]() | Jag valde att inse vad världen egentligen är och att den är full av små argsinta människor som gnäller och aldrig uppnår något. Vem fan bryr sig om några "elaka" ord? Är ju bara roligt själv att någon blir upprörd av en "skitsak" | |
| videopimp | 2011-12-26 02:22 | |
![]() | Jag väljer att se de stora fina människorna som visar hänsyn och empati mot sina gelikar, och försöker att själv vara en av dem. Man ska inte behöva ta skit, men att folk kan vara otrevliga tycker inte jag är anledning nog att ge upp hoppet om sina medmänniskor. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2011-12-26 07:52 | |
![]() | Tråkigt att du råkade ut för en sån spelare. Han kanske var full. Tips: sätt för en lapp så du slipper se vad de skriver i chatten och koncentrera dig på att vinna! | |
| Mouche - Administratör | 2011-12-26 08:12 | |
![]() | Maila mig och berätta vad som har hänt. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.