Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 992 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| RaEl - Ej medlem längre | 2012-01-21 17:03 | |
![]() | Stå för vad man gjort.... Om du backar på en bil, gör du dig till känna eller pyser du därifrån? Har vid två tillfällen varit med om att jag kommer ut till min bil, och skador uppstått... Dessa skador kan inte ha missats av vederbörande, då det är plast som spräckts och en baklykta kraschats... Dålig moral, skäms man eller vad är felet??? | |
| Emollas | 2012-01-21 17:11 | |
![]() | ojdå va det din bil ja backa på?... Nä men däremot backa jag på en bil för en några veckor sedan det gick på 2500 och fixa både min och hans bil. Sedan kommerb väl en nota på hyrbilen också eftersom de var tvugna att ha bilen i 7 dagar för att fixa bucklan. | |
| RaEl - Ej medlem längre | 2012-01-21 17:14 | |
![]() | Men du var schysst nog och stå för vad du gjort i allafall? Det är ju mer än vad de här mäniskorna gjort...=( | |
| Emollas | 2012-01-21 17:15 | |
![]() | jag hade en tanke när jag stod att sticka men längst inne så kunde jag inte | |
| Duro - Ej medlem längre | 2012-01-21 17:20 | |
![]() | man har inte gjort nått fel så länge man inte åker dit :D | |
| vigren | 2012-01-21 17:27 | |
![]() | Självklart ger jag mig till känna. Har däremot varit med om motsatsen, min bil påkörd och ingen som låtsas om något... Grrr. Finns ju lite roligare saker att lägga pengarna på än en självrisk som man är helt oskyldig till... Har också varit med om vid ett tillfälle att den person som körde på min bil verkligen gjorde allt för att komma i kontakt med mig. | |