Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-24 10:18 | |
![]() | Tappatbortalltdemens vad har du tappat slarvat bort ?jag har tappat bort mycket genom åren,i Upplandsväsby tappade jag en liten bok i silver presis brevid kjosken vi pendeltåget,det var ett minne från min bror som gått bort,sen har jag nog haft bort en 20 nycklar,och en fin ring | |
| Lillstölla | 2012-04-24 10:24 | |
![]() | Ringar! Jag är expert på att slarva bort ringar. Har för vana att alltid ta av mig eventuella ringar när jag tvättar händerna och stoppar dom dessvärre aldrig i fickan, som jag borde. Nej jag lägger dom istället på handfatet, och det går väl an när man är hemma, men är inte så smart att göra när man är på IKEA. Den gången hade jag tur, vi åkte tillbaka och nån vänlig människa hade lämnat in dom i receptionen. Var silverringar en vän gjort till mig. Så just de har jag kvar, men vet inte hur många ringar jag slarvat bort genom åren, så förlovningsring skulle nog bli en dyr historia för mig, skulle jag blir förlovad eller gift skulle jag få nita fast ringen. | |
| MannaMinne | 2012-04-24 10:30 | |
![]() | Hårsnoddar..vet inte var jag gör av dem, de försvinner spårlöst! Får jämt köpa nya...som också de försvinner. En vacker dag kanske man hittar en jättehög med snoddar på något märkligt ställe! | |
| Yamma | 2012-04-24 10:33 | |
![]() | MannaMinne, i så fall ligger nog min mans och mina där också! De kanske emigrerar? | |
| Obstinat- | 2012-04-24 10:39 | |
![]() | Haha ja, tofsar. Jävla konstigt. Gissar att alla ligger i dammsugarpåsen. | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2012-04-24 10:58 | |
![]() | ETT örhänge försvinner rätt ofta för mej...HUR kan man undra...då man brukar ta av båda samtidigt....dom kanske följer med hårsnoddarna... :)) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-04-24 11:59 | |
![]() | Strumpor. Jag köper dem, de går upp i rök. | |
| gnill | 2012-04-24 12:25 | |
![]() | läsglasögonen... slarvar bort dem hela tiden, hälften av gångerna hittar jag dom (på huvudet). | |
| le-lou | 2012-04-24 12:52 | |
![]() | glasögonen, post & papper och mina kaffekoppar, ställer koppar över hela huset :( | |
| toonfisken | 2012-04-24 13:02 | |
![]() | Mobilen , kan ligga var som helst , har kastat en i en sopcontainer t.o.m... | |
| Shinda | 2012-04-24 13:19 | |
![]() | solglasögon har glömts kvar på någon buss. | |
| klantglenn | 2012-04-24 13:44 | |
![]() | ja, solglasögon! och nån klocka | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-24 19:03 | |
![]() | i skrivande stund är min mobil borta | |
| fdennis | 2012-04-24 19:13 | |
![]() | saxar, pennor, mobil (brukar tydligen både sitta och stå på den), toffsar och glasögon | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-04-24 19:17 | |
![]() | jag brukar inte tappa bort så mycket. jo, strumpor. jag är mer kollasåjagharalltjagskaha sjuttio gånger per kvart. nycklar, mobil, busskort, pengar, kort. jag är en sån så fesslar i fickor och väskor, så jag inte ska tappa nåt. haha. orolig alltså: P | |
| rutan6 - Ej medlem längre | 2012-04-24 19:22 | |
![]() | minnet! Gills det? Men har fått tips om ett kryss på handen (istället för den gamla hederliga rosetten runt komihågfingret). Funkar fantastiskt bra även om det kanske mest beror på att alla ungar på jobbet hela tiden frågar varför jag har ett kryss på handen. När jag berättar om varför åtta gånger i timmen hela dagen är det svårt att glömma! Men mina prylar har jag full koll på, är lite som ektis där... | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-04-24 19:25 | |
![]() | sen skriver jag mycket listor också. så jag inte ska tappa bort saker. och för att planera och strukturera upp lite. då ser man det mer överskådligt, vad och när man behöver göra grejor för att få de gjorda i tid. skriver man ned detta, kan man ju lättare koppla av sen å veta att det inte kommer bli bortglömt: ) | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-04-24 19:40 | |
![]() | Du har kanske tappat bort mellanslags-tangenten också? :-) Jag tycker att det är väldigt stor skillnad på att tappa bort något på grund av slarv, brådska etc jämfört med att lida av demens som påverkar livet både för den drabbade och för den personens nära och kära. | |
| nettan23 | 2012-04-24 19:47 | |
![]() | Topp tre på mest saknade saker jag kommer på nu: Smycken som tillverkats åt mig Nyinhandlade examenskläder Cykelnyckel | |
| slånbär | 2012-04-24 21:27 | |
![]() | Glömmer ofta listan på vad jag ska handla. Då får man gå i affären och försöka komma ihåg vad man skrev..... | |