Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 254

Forumkategorier

Användare Inlägg  
zvungel2012-05-26 08:50
Antal inlägg: 28

Rheinfeldt
Varför stängdes denna tråd?

Bisonbox2012-05-26 08:57
Antal inlägg: 1368

Undrar detsamma?
Var det för att den inte ifrågasatte västerpatrasket utan högerpatrasket?
Det blev inte mycket till debatt, men varför stänga den?

zvungel2012-05-26 08:58

Mycket märkligt och det tarvar en förklaring anser jag.

le-lou2012-05-26 09:08
Antal inlägg: 17500

japp, för annars drar vi detta inför tinget, right?!
Ytterst allvarligt att en tråd av sådan dignitet och karaktär, stängs! Fullt av vettiga argument och det fördes en så saklig debatt - fast å andra sidan sa trådtiteln allt och det gör den ju ännu mer nödvändig på nåt sätt men onödig att skriva i, eller hur? Märkligt men jag känner sorg över den nu är markerad som stängd. Den gav så mycket.
Jag vet inte hur min lördag ska kunna bli bra med detta hängande över mig. Snälla ansvariga, svara på varför?? Vi är många som undrar.

bobo flux2012-05-26 09:20
Antal inlägg: 11371

Kan väl förstå att tråden stängs, men det vore kanske önskvärt att den stängdes med en riktig formulering, om inte annat så för nya forumanvändares skull.

Bisonbox2012-05-26 09:22
Antal inlägg: 1368

Med din argumentation så borde man nog stänga de flesta på denna sida. Men det är klart att vi borde stämnga sidor som inte har ett syfte som passar din övertygelse eller agenda.

Massa trams om Vänstern fulhet hit och dit har tydligen rätt dignitet, man tar sig för pannan...
En berättigad fråga med tanke på släckningen av tråden är om tråden Högerns fulhet hade fått leva lika länge?

zvungel2012-05-26 09:24

le-lou
Välidigt saklig och bejakande av ärlighet får jag ju säga att du är en klippa.

Mouche - Administratör2012-05-26 09:28
Antal inlägg: 24193

Le-lou har skött mitt jobb och det tackar jag för. =)

Tråden det talas om saknar...allt!

Nästa gång det undras över nåt om såna här saker så är det mail till den stängande värden som gäller.

Mouche

Mouche - Administratör2012-05-26 11:52
Antal inlägg: 24193

Svar till de som mailat mig om denna sak:

1) Jag röstade inte på vare sig Alliansen eller något annat här i Sverige.

2) Tråden stängdes för att den var sanslöst illa formulerad, den uppmuntrade endast till fåniga kommentarer etc .

3) Läs tråden "Vänsterns fulhet" och jämför den med den stängda "höger-tråden" så ser ni snart vad jag, och många andra med mig, ser.

4) Om ni önskar diskutera de felaktigheter som finns inom den högra politiska sidan så är du/ni mer än välkomna att ta upp saken till diskussion.
Ärligt talat så finns det en sjujäkla massa som _borde_ tas upp även om den saken.

Ha en trevlig helg alla.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?