Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 613 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| spelare1001 | 2012-07-12 01:03 | |
![]() | SMHI och väderprognoser..... Väder är viktigt, det är det vi svenskar oftast talar om. Vi önskar också att SMHI väderprognoser stämmer bättre också. Nu har jag väntat på regn hela veckan men inget kommer, igår lämnade jag tvätten ute och vattnade rabatterna för det är snustorrt, (för då brukar det ibland bli regn, ler) SMHI säger regn och åska, men det har jag inte sett ännu hörde lite åska över havet i söndags men det är allt. På vissa orter får de vtn i överflöd och här är som vanligt torka, jag får väl vara glad för det, lättare att vattna än att ha ett dränkt hus med allt vad det innebär. Enligt vad staten begär så har inte SMHI nått upp till rätt nivå vad gäller prognoser för Sverige, oftast bättre att kolla Norges prognoser för Sverige de stämmer bättre, pinsamt SMHI. Värsta Norgehistorien | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-12 09:00 | |
![]() | smhi kan dom lägga ner,och börja tala om vad det ska bli för väder dagen efter | |
| schmuppisch | 2012-07-12 09:18 | |
![]() | yr.no | |
| blue_moon | 2012-07-12 09:30 | |
![]() | Eller DMI (Danmarks Meteorologiske Institut) när det gäller Skåne. DMI:s väderradar visat regnområdenas utbredning och rörelse. www.dmi.dk/dmi/index...kb hnsj.htm | |
| Lillstölla | 2012-07-12 10:46 | |
![]() | Jag brukar kolla på www.klart.se, de brukar vara bättre än smhi:s prognoser. Men de skulle väl få nån ny fin apparat som ska hjälpa dom att förutsäga vädret bättre har jag för mig om att jag hört. Även www.yr.no sm schmuppisch redan sagt, är bra. | |
| Kh-collies | 2012-07-12 15:07 | |
![]() | Har deltagit i en skriftväxling med SMHI där deras meteorologer medger att prognoser längre än tre dagar ska tas med en nypa salt ... Nu tycker ju jag att tre dagar är att ta i, tre timmar högst! | |
| MagicadHex - Ej medlem längre | 2012-07-12 15:38 | |
![]() | Bästa är yr.no timme för timme och långtidsvarsel - men i år säger även de "regn kl 18" och efter 2 timmar ändrar de till "regn kl 22" - man blir fullständigt skogstokig. Väntar på att kunna sticka iväg i Bohuslän med båt...................... ........ grrrrrrr | |
| Julia2012 | 2012-07-12 17:00 | |
![]() | freemeteo.com funkar rätt ok den med tycker jag. | |
| Behringer | 2012-07-12 18:09 | |
![]() | När det gäller vädret de närmsta timmarna slänger jag hellre en bläng på himlen än datorskärmen. Ska jag ut på längre resor i tid och/eller rum, så brukar jag gardera mig med kläder för olika väder om det vankas utomhusaktivitet | |
| Palini | 2012-07-16 11:40 | |
![]() | SMHI är visst inte så dåliga som det verkar av den här tråden att döma... www.dn.se/nyheter/sv...an nan-gang | |
| KlasXVIGöran - Ej medlem längre | 2012-07-16 11:43 | |
![]() | Smhi är bra | |
| KlasXVIGöran - Ej medlem längre | 2012-07-16 11:43 | |
![]() | det är vädret som är dåligt bara... | |