Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sisselej | 2013-03-30 20:37 | |
![]() | London! Jag åker till London på måndag och stannar tills på fredag. Jag skulle åkt med en väninna och nu har hennes pappa blivit dålig så hon har hoppat av vilket känns jättetråkigt eftersom jag hade bokat teater på tisdagen med Helen Mirren i huvudrollen och en guidad tur på Highgate Cementary på onsdag. Är det möjligtvis någon här på Betapet som kommer att vara där samtidigt som jag och som har lust att bara träffas för en middag eller ett pubbesök. Det är ju så tråkigt att göra sådant helt själv, även om jag är en van londonresenär. | |
| carann04 | 2013-03-30 21:46 | |
![]() | Vad modig du är som vågar fråga, lycka till och hoppas att du hittar någon att gå med! | |
| strella70 | 2013-03-30 21:47 | |
![]() | hade gärna hakat på! men jobbar tyvärr hela påsken och är dessvärre inte ens i närheten av London... hoppas du får det mysigt ändå! | |
| MiaFredrika | 2013-03-30 21:57 | |
![]() | Jag bor i England, men tyvärr en bra bit från London, annars hade jag gärna mött upp. Hoppas du får en trevlig vistelse. | |
| sisselej | 2013-03-30 22:20 | |
![]() | Tack, så snälla ni är allihop! Det kommer säkert att bli trevligt ändå, jag älskar ju London och skulle aldrig avboka för att jag får åka ensam. | |
| Heribertan | 2013-03-30 23:24 | |
![]() | England är ett land som jag gärna åker till mer. Människorna där är trevliga, deras kultur tilltalar mig. Min dotter bodde där ett år och jag var där fyra gånger. Ska definitivt besöka landsbygden igen som tilltalade mig mycket. Önskar dig en trevlig vistelse. | |
| personenovan - Ej medlem längre | 2013-03-31 09:14 | |
![]() | Du kommer säkert finna goda nya vänner på din resa! Är du så öppen som du verkar blir det inga problem alls! | |
| flork | 2013-03-31 11:15 | |
![]() | lycka till | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-03-31 19:08 | |
![]() | Grymt vågat :) hoppas du får en trevlig resa hur som helst !! | |
| Lillstölla | 2013-04-29 09:28 | |
![]() | Jag sökte lite i forumet för att hitta en lämplig gammal tråd att skriva i och denna poppade upp så hoppas TS ursäktar att jag använder mig av den. Jag undrar om någon här kan hjälp mig med lite svar på taxi från Heathrow in till centrala London, i närheten av Big Ben. Undrar om någon vet vad det borde kosta på ett ungefär? Förstår ju givetvis att det kan diffa beroende på trafik osv men om någon har lite erfarenhet och kunskap om det uppskattar jag all hjälp jag kan få:) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-04-29 09:43 | |
![]() | £40-100 skulle jag tippa, kan ta 30-60 min beroende på trafiken... | |
| Lillstölla | 2013-04-29 09:44 | |
![]() | Tack Nulltj:) | |