Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vase | 2013-07-23 20:07 | |
![]() | Hund-taxi Var häromdagen på hundbadet- med min två älskade hundar. Cyklade. Valpen satt i framkorgen o var helnöjd. "Gamla" hunden sprang snällt bredvid min cykel. Men när hon blev trött,så åkte hon i sidokorgen. Ha, fick kommentaren: hundtaxi, när folk såg oss. Ja, det värmde. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-23 20:09 | |
![]() | :-) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-23 20:19 | |
![]() | Sött | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2013-07-23 20:28 | |
![]() | Gulligt! | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-23 21:23 | |
![]() | Vilket bra ord! Charmigt med hundar som sitter i cykelkorgar. Jag såg det häromdagen faktiskt. Det var ingen tax dock. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-24 00:43 | |
![]() | eftersom jag alltid har haft sgt bernadshund,så drog hon skrinda så oftast i stället för barnvagn till småpolkarna så drog hon dom bak efter sig,alla andra barn ville åka utom mina,så på barnkalasen var stående inslaget att åka efter hunden det var uppskattat | |
| vase | 2013-07-24 02:48 | |
![]() | Ja en st Bernad för inte plats i korgen men är nog god dragera. Jag har småhundar: en dvärg pudel o en chinese crested powder puff (kinesisk nakenhund men långhårig variant). O de älskar att åka cykelkorg. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-24 09:07 | |
![]() | Hur gör man för att träna en hund att åka cykelkorg? Har dina hundar alltid älskat att göra det? Eller behövde de vänja sig vid att åka? Var de rädda i början? | |
| krysopras | 2013-07-24 09:26 | |
![]() | Vad kärt! Jag hade också blivit glad av att se ert ekipage! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-24 19:46 | |
![]() | dom långhåriga nakenhundarna är för söta,och så trevliga sen | |
| vase | 2013-07-24 22:48 | |
![]() | Mönjelilja Jag har inte specifikt tränat dem på cykelkorg. Men jag tränar lydnad, har gott hundkurser samt ger dem mkt kärlek o beröm. Är med mig nästan överallt. Även i stallet. De vet att om vi ska i väg ngn stans så är det nästan alltid ngt roligt som händer. Valpen blir åksjuk av att åka bil, så när hon sattes i cykelkorgen fram så bara fann hon sig i detta o var så nöjd o mådde bra, slapp spy. Pudeln 7 år, är sedan tidigare van att lydigt springa bredvid cykeln o hoppa upp i sidokorgen när hon blir trött. Om jag säger: ska vi åka o bada? Så rusar de till ytterdörren o därefter till cykeln. Ännu värre är det om jag säger: ska vi åka till Gotland. Då ylar de. Där får de race på stränderna. Ps redan fr det att valpen var 8 veckor så var hon med på långpromenader. Fick då "åka ryggsäck". Satte en liten rygg säck framtill på mig där hon satt o tittade ut o var så nöjd. Så kanske var det därför naturligt för henne att åka framtill i cykelkorgen? Oj, detta blev långt. | |
| vase | 2013-07-24 22:54 | |
![]() | Mönjelilja Jag har inte specifikt tränat dem på cykelkorg. Men jag tränar lydnad, har gott hundkurser samt ger dem mkt kärlek o beröm. Är med mig nästan överallt. Även i stallet. De vet att om vi ska i väg ngn stans så är det nästan alltid ngt roligt som händer. Valpen blir åksjuk av att åka bil, så när hon sattes i cykelkorgen fram så bara fann hon sig i detta o var så nöjd o mådde bra, slapp spy. Pudeln 7 år, är sedan tidigare van att lydigt springa bredvid cykeln o hoppa upp i sidokorgen när hon blir trött. Om jag säger: ska vi åka o bada? Så rusar de till ytterdörren o därefter till cykeln. Ännu värre är det om jag säger: ska vi åka till Gotland. Då ylar de. Där får de race på stränderna. Ps redan fr det att valpen var 8 veckor så var hon med på långpromenader. Fick då "åka ryggsäck". Satte en liten rygg säck framtill på mig där hon satt o tittade ut o var så nöjd. Så kanske var det därför naturligt för henne att åka framtill i cykelkorgen? Oj, detta blev långt. | |
| diffdiff | 2013-07-24 23:31 | |
![]() | Ser så gulligt ut =) | |
| bomah - Ej medlem längre | 2013-07-24 23:42 | |
![]() | Vad fint Vase! Har du någon bild? Har själv funderat på att skaffa någon slags kärra till min jycke så jag kan anamma cyklandet istället för det eviga bilkörandet... | |
| vase | 2013-07-25 00:06 | |
![]() | Bomah Jag har små hundar, ca 30 cm i manköjd, så de får plats i vanlig cykelkorg Finns ju cykelvagn-/kärra att baktill fästa på cykeln med plats för upptill två barn. Kanske kan det vara ett alt? | |
| vase | 2013-07-25 00:07 | |
![]() | Ja, bild har jag | |