Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2013-10-31 18:33 | |
![]() | Kvinnlig politiker misshandlad www.aftonbladet.se/n...77 59542.ab Det känns helt ofattbart att man bryter sig in hos en kvinnlig politiker och misshandlar henne , Det är ett hårt angrepp mot demokratin. Hur ska man kunna förmå människor att vara fritidspolitiker om man ska få utstå våld pga av beslut som fattas ?? I min värld är våld aldrig ok . Hur reagerar ni på sådana här händelser ? Bitte | |
| Ekbock | 2013-10-31 18:47 | |
![]() | Hon säger så ja. Det kan också ha varit en efterhandskonstruktion eller ett rent påhitt. Människor kan faktiskt ljuga för att få uppmärksamhet eller skydda en bekant gärningsman. Gärningsmannen ska i det här fallet haft nyckel till bostaden vilket låter märkligt. Man ska inte bara köpa allt man läser rakt av och se det som en sanning. Är det sant så är det illa. | |
| kryddeluntan | 2013-10-31 18:48 | |
![]() | Såg det på nyheterna, fruktansvärt helt enkelt!!! Ett vansinnesdåd, våra politiker är ju folkvalda, förövaren kanske ska prova att vara politiker själv. Det värsta i alla små byhålor är att man håller varandra om ryggen, många vet nog vem det är, men ingen säger något | |
| ingson | 2013-10-31 18:48 | |
![]() | Jag tycker en misshandel är extra allvarlig när det drabbar någon i egenskap av demokratiskt vald företrädare. Undrar om det kvalar in under kategorin hatbrott med strängare straffskala? | |
| le-lou | 2013-10-31 18:53 | |
![]() | Fruktansvärt. Man blir så arg :( | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-31 19:06 | |
![]() | Det är ett grovt övergrepp på person och demokrati, hemfridsbrott och jag vet inte allt. Hoppas att gärningsmannen får ett kännbart straff. | |
| magnusito | 2013-10-31 19:11 | |
![]() | Väldigt upprörande. Men Bitte vad menar du med att det är ofattbart att man bryter sig in hos och misshandlar en kvinnlig politiker. Jag kanske missförstår dig, men det framstår som om det vore mindre upprörande om politikern var man. | |
| shulten | 2013-10-31 19:11 | |
![]() | Illa med våld mot person, men demokrati får gärna slås ned! | |
| Snickaren_X | 2013-10-31 19:12 | |
![]() | Haha Står det på Aftonbladet är det ju sant till 110 %. Aftonbladet har aldrig publicerat en sann nyhet. En ding ding värld har fler sanna inslag än Aftonbladet någons kommer ha.... | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-10-31 19:18 | |
![]() | www.svt.se/nyheter/r...d- i-hemmet Känns det bättre så, snickaren? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-31 20:13 | |
![]() | Otäckt! | |