Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 079 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Anna Linnea | 2014-01-13 14:49 | |
![]() | Hur ser du ut egentligen ;) På en skala 1-5 hur viktigt är det med utseende? Femman står för att det är kolossalt viktigt medan ettan där har det ingen betydelse. Frågan gäller både ditt eget utseende och andras. | |
| ordminna - Ej medlem längre | 2014-01-13 15:02 | |
![]() | 3. Jag bryr mig inte så mkt längre vad gäller klädval, men i övrigt är jag hel och ren :) Går numera oftare ut utan smink och okammat hår på morgorna, men ska jag nånstans så piffar jag så klart till mig lite. | |
| Sote | 2014-01-13 16:04 | |
![]() | 1. både för egen och andras del. Jag har nog aldrig direkt brytt mig. Använder aldrig någonsin smink och sånt krafs, kläder ska vara bekväma, billiga och helst gröna. Smycken förstår jag inte alls varför man använder och andra accessoarer är inte heller intressant. Hel och ren är mer min grej. | |
| Sote | 2014-01-13 16:05 | |
![]() | Vad tycker du själv Anna Linnea ? | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-13 16:07 | |
![]() | 3-4 för egen del; använder både smink, smycken och annat krafs. 2-3 gällande partnern. 0-1 vad gäller andra. Noterar utseende och kan glädjas rent estetiskt, men kopplar på intet vis ihop med övriga attribut. | |
| Fia-Liza - Ej medlem längre | 2014-01-13 16:30 | |
![]() | (/o_o\) ;P | |
| Anna Linnea | 2014-01-13 16:34 | |
![]() | Sote jag tycker att det är trevligt om man är "hel och ren" . Däremot är jag förskräckt över den hysteri som många tycks leva under när det gäller utseendets betydelse. Jag tycker att våra unga utsätts för ett för stort tryck när gäller deras attribut. En vacker själ kan döljas under en trashank. Så jag tycker inte på ngt sätt att man ska döma människor efter deras utseende. | |
| Anna Linnea | 2014-01-13 16:34 | |
![]() | Sote jag tycker att det är trevligt om man är "hel och ren" . Däremot är jag förskräckt över den hysteri som många tycks leva under när det gäller utseendets betydelse. Jag tycker att våra unga utsätts för ett för stort tryck när gäller deras attribut. En vacker själ kan döljas under en trashank. Så jag tycker inte på ngt sätt att man ska döma människor efter deras utseende. | |
| Bitte - Administratör | 2014-01-13 16:42 | |
![]() | Hur jag ser ut beror helt och hållet på situationen , just nu är jag hemma med myskläder och fleesmorgonrocken över det , helt osminkad och håret är inte fixat. Kan nog åka och handla så jag för utom morgonrocken då och med en mössa över håret. En vanlig jobbdag då jag jobbade var allt från jeans och tröja till kjol och kavaj om vi hade styrelsebesök eller andra besök på företaget och självklart alltid sminkad och med håret i ordning. Sedan så är jag liksom jag oavsett vad jag har på mig och dömer ingen efter kläder eller annat utseende Bitte | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2014-01-13 16:47 | |
![]() | Jag bryr mig inte så mycket... jag duschar varje dag och sminkar mig lite nu under vintern då jag ser anemisk ut. På sommaren gör jag en hårinpackning då och då och skrubbar mig.... händer att jag målar tånaglarna på somrarna. Jag skulle vilja säga 3 | |
| hfranke | 2014-01-13 18:07 | |
![]() | Vardagar är det oviktigt, kanske 2 på skalan. Ledig tid eller till fest tycker jag det är trevligt för mig själv och andra om jag anstränger mig. Så få blir det en 4a på skalan. Tänker inte särskilt mycket på hur andra ser ut tror jag, men noterar om någon ör extra iordninggjord, nya kläder, frisyr eller kanske ser ovanligt sliten ut. Viktighetsgrad 2-3 beroende på tillfälle | |
| Malva01 | 2014-01-13 18:46 | |
![]() | Jag älskar kläder, jag älskar skor. Jag är inte lika noga med smink. Jobbar på ett universitet och det är ett annat mode på sådana verkar det som. Jag föredrar lite mer punkig stil än de flesta på mitt jobb. Jag är nog helt ensam om det. /A | |
| skrabban | 2014-01-13 19:52 | |
![]() | Till vardags en 3 Till fest en 4 Andras utseende 2-3 | |
| jejjes | 2014-01-13 20:05 | |
![]() | Som en kortison svullen per gessle när jag stiger upp kl 03:30 o tittar mig i spegeln | |
| 850710 | 2014-01-13 20:09 | |
![]() | Sjukt snygg! Har fått så många nummerförfrågningar att jag numera tryckt upp visitkort. Så helt klart en 5:a | |
| kryddeluntan | 2014-01-13 20:11 | |
![]() | Ungefär 3 , gillar lite sportig stil med jeans, kavaj när jag måste. Tittar just nu på en dokumentär i kanal 5, rent förfärligt!! Det måste vara något fel på dem, oprerationer, lyftningar, botox, peelingar, you name it | |
| Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-01-13 20:17 | |
![]() | 5- Jag tycker utseende är väldigt viktigt. Absolut inte viktigare än insidan men jag tror att om vi tar hand om vårt yttre så mår vi bättre i vårt inre också. Men jag är väl lite "jävig" i frågan då jag har varit i skönhetsindustrin i 16 år nu. | |
| Lollo92a | 2014-01-13 20:23 | |
![]() | 2-3 på andra älskar hår, kläder, skor mm (Är beroende av smink, sover även med smink) så får bli en 4a på mig!:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-13 20:42 | |
![]() | 5. Jag tycker utseende är extremt viktigt både his mig själv och en partner. Jag är känslig för detaljer. Tyvärr skattar jag mitt eget utseende lågt oftast. Har en släng av dysmorfobi. Hatar att bli fotograferad osv. Dock brukar jag känna mig vacker om jag känner mig trygg och älskad vilket händer alltför sällan. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-13 20:46 | |
![]() | Jag skattar mitt eget utseende från 2-5 beroende på dagsform, miljö och vem som ser på mig. | |