Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lott11 | 2014-02-13 22:46 | |
![]() | SUR!! Spelade en match, spelet frös MEN tydligen bara på min sida för när jag fick komma in igen , ledde den andre med 174! p Vilket FUSK!! Jag straffas för att spelet krånglar :( | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2014-02-13 22:47 | |
![]() | Vem skall straffas tycker du? | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-02-13 22:55 | |
![]() | "Fusk" innebär för mig att någon använt otillbörliga metoder för att vinna, det du beskriver kallar jag snarare "opportunism". Det alternativ din motståndare skulle haft, vore att vara jätteetisk och passa varje gång det blev hans/hennes tur (då under förutsättning att personen ifråga VISSTE att du tappat uppkopplingen, och inte själv körde något fult taktikspel för att lägga en rullning när han/hon minst anade det) ... men om personen ifråga var etisk nog att göra såsom du önskar, hade du lik förbannat förlorat stort p.g.a. tidsavdrag när du väl kom in. Shit happens, hur sur du än är lär din dåvarande motspelare göra samma sak igen, och jag gissar faktiskt att du skulle göra precis samma sak om du vore i motsatt situation. Det skulle i alla fall jag. | |
| kryddeluntan | 2014-02-13 22:58 | |
![]() | Men milde tid, det är ju bara ett spel. Det hände mig också. Lott11 har du inte läst vad som hände? | |
| kryddeluntan | 2014-02-13 22:58 | |
![]() | Och dessutom är det helt gratis. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2014-02-13 23:06 | |
![]() | Just det, borde kanske tillägga att det hänt mig (åt båda håll) massor av gånger under mina år på Betapet. Min dator är inte sönderslagen för det :) | |
| Maradona1986 | 2014-02-13 23:06 | |
![]() | Ja. Och i andra delar av världen har folk problem på riktigt. Du hade uppenbarligen problem med din uppkoppling. Och förhoppningsvis går solen upp imorgon också. Så jag tror att vi överlever även denna katastrofen.... | |
| kajix | 2014-02-13 23:12 | |
![]() | jag förstår Lott11 men det är svårt att lösa problemet. Spelar man på mobilen blir det aldrig så. | |
| LJSKÅNE | 2014-02-15 00:03 | |
![]() | Fryser man så klär man på sig... | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-15 00:43 | |
![]() | Oftast då man tror att spelet strular så är det den egna datorn som är problemet. .och att motspelaren ledde beror ju på att h*n fortsatte att spela. .det är tyvärr sånt som händer i bland. Bitte | |