Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 323 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lilla_Amanda | 2014-03-29 23:07 | |
![]() | Huvudmassage Alla prisar den här spindelaktiga saken som ger huvudmassage www.happystore.se/im...ag e_ny.jpg Jag tycker att det är jätteskönt om nån masserar med fingrarna, men jag får panik av den där grejen. Den kittlas något otroligt och ger kalla kårar längs ryggraden. Är jag den enda som tycker att den är olidlig??! | |
kryddeluntan | 2014-03-29 23:12 | |
![]() | Jag har provat den en gång vid en demonstration, blundade och försökte verkligen att ta till mig det. Det var den löjligaste prylen på länge, duger bra till att krafsa upp mjäll, om man har det. | |
mrperfect | 2014-03-29 23:42 | |
![]() | Jag har aldrig testat den men kan föreställa mig att den är värdelös | |
Gunilla _ | 2014-03-29 23:51 | |
![]() | Är ju görgött! | |
Rodsh - Ej medlem längre | 2014-03-29 23:53 | |
![]() | Tycker mest den ser ut som nån knasig visp. Kan den verkligen göra nån nytta med de där tunna "armarna"? Ser ut som om den inte kan skapa något tryck alls. | |
Lill-IT | 2014-03-30 00:04 | |
![]() | Älskar den. | |
Gautama | 2014-03-30 01:49 | |
![]() | Skojar ni? Ingen nyhet direkt, har haft den i ca 6 år. Den är superskön tycker jag. | |
mistmaster | 2014-03-30 03:55 | |
![]() | funkar kanon den där prylen. | |
Vilja123 | 2014-03-30 04:13 | |
![]() | Funkar men lite mjuk. Inget jag skulle köpa. | |
dinodog | 2014-03-30 05:18 | |
![]() | Svärmors katt gillar den. Har haft en sådan själv fast var ju inte någon massage direkt. Snarare lite killerill med rysfaktor. | |
en dum en | 2014-03-30 10:00 | |
![]() | Har en men tycker inte om den. Mitt barnbarn tycker däremot att det är jättekul när hon ser att man ryser när hon får testa den på mig. H on själv fixar den inte heller. | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2014-03-30 10:26 | |
![]() | Är det det den är till för, på riktigt? jag trodde helt seriöst att dom där egentligen var till för något annat och att massage-idén bara va en bonusgrej. Typ någon sorts köksredskap som någon kommit på att "den där va ju även skön att klia sig med!" | |
Contur | 2014-03-30 13:25 | |
![]() | Hahaha! Den ser inte frisk ut. Varför, för övrigt, vill någon bli kliad i huvudet? Löss??? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-03-30 13:29 | |
![]() | gillar den inte,men har fått huvudvärk bort masserad av en massör | |
Gunilla _ | 2014-03-30 13:48 | |
![]() | Nej, Contur - den är inte till för att klia med. | |
Mouche - Administratör | 2014-03-31 23:33 | |
![]() | Den grejen är verkligen helt underbart skön att bli masserad med. Huvudvärk försvinner och lugnet infinner sig i kroppen. Jag erbjuder (nästan) giftermål till den som lovar att använda den på mig en timme eller två/dag! | |
Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-01 12:12 | |
![]() | Har sett denna massagepryl och även snabbtestat denna vid ett tillfälle. men som många andra här också tycker, så ser den mysko ut;D! Och för mig Så ser den verkligen ut som nån sorts uranvänd handvisp från före adam och länsman ;D & skön? Nja.. inte så hejdundrande succe hos mig eller i mitt tycke iaf. mer en irriterande känsla med alla dessa spröt som mest känns för tunna och vassa! :/ Men enligt egen viss kunskap gällande massage i olika former både ytlig och djupverkande massage.. Så gör massage större verkan med en helt unik & otroligt helande effekt som behandling mot många olika besvärliga symtom som många ggr. går under sjukdomstillstånd hos människan.. Men faktiskt också på djur..såsom hästar,hundar katter m.m. Motverkar stress..depression..högt blodtryck.panikångest etc.. Och för att minska sådana kraftiga symtom många människor får dras med..och kanske äta tunga mediciner för helt i onödan.. Kan ersättas med t.ex. enbart ``Taktil massage´´ Där massagen går ut på att bara fjäderlätt med fingrarna i cirklande rörelser mot hudens olika partier cirkla runt..--> Alltså detta är inte djupgående massage! Och bara såå..lätt massage gör stora underverk för människans välmående psykiskt & fysiskt. -Så den där vispliknande massageprylen är väl tänkt som lite av en form av taktil massage!? Men långt ifrån behaglig :-/ Men för övrigt gällande massage...så gör ju massage stora underverk från topp till tå för kropp & själ för den som nu inte visste detta? | |
Gunilla _ | 2014-04-01 16:55 | |
![]() | Det är stor skillnad på om man använder den själv eller låter någon annan göra det. En halvtimme+/dag kan nån gärna få ställa upp! | |
skrabban | 2014-04-01 17:42 | |
![]() | Jag har en sådan och tycker den är mycket bra. | |