Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 19 647 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fdennis | 2014-07-03 21:15 | |
![]() | Google chrome-hjälp Hej, skulle vilja ha hjälp med att bli av med ett tillägg i google chrome. tillägget heter youtuaidblocker 1.1 och det står att "tillägget administreras och kan inte avinstalleras eller inaktiveras." Är det någon som vet hur man blir av med det? | |
IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2014-07-03 21:18 | |
![]() | Det kan vara så att det används i nuläget av din webläsare, etc. Stäng programmet knutet till processen, och försök avinstallera på nytt. | |
kajix | 2014-07-03 21:22 | |
![]() | Jag tror att youtubeadblocker är i närheten av ett virus. Ett malware åtminstone. Om man söker på nätet finns instruktioner om att få bort det. Jag vet inte om de är tillförlitliga eller lättförståeliga. Har inte behövt använda det själv. | |
Femme_femme | 2014-07-03 22:31 | |
![]() | HUR TAR MAN BORT YOUTUBEADBLOCKER? Tekniskt sett så är YoutubeAdBlocker inte ett virus eller skadeprogram, det är endast ett potentiellt oönskat program. Men det kan fortfarande orsaka diverse problem när du surfar och få dig att installera andra POPs i systemet. Om du vill bli av med YoutubeAdBlockers annonser så bör du följa dessa steg: Klicka Start -> Kontrollpanelen -> Program (eller Lägg Till/Ta Bort Program) -> Avinstallera Program. Leta här efter YoutubeAdBlocker, SafeSaver, DP1815, Video Player, Plus-HD 1.3, BetterSurf, LyricsGet, PassShow, LyricsBuddy-1, AlLyrics, Media Player 1.1, Savings Bull, Feven 1.8, Websteroids, ScorpionSaver, HD-Plus 3.5 och liknande saker och klicka ´Avinstallera/Ändra´. Klicka OK för att spara ändringarna. Google Chrome: Klicka på Chromes menyknapp, välj ´Verktyg´ -> ´Tillägg´, hitta okända tilläg (YoutubeAdBlocker, SafeSaver, DP1815, Video Player, Plus-HD 1.3, BetterSurf, LyricsGet, PassShow, LyricsBuddy-1, AlLyrics, Media Player 1.1, Savings Bull, Feven 1.8, Websteroids, ScorpionSaver, HD-Plus 3.5, etc.) och ta bort dem genom att klicka på Papperskorgen. Klicka nu ´Inställningar´ -> ´Visa Avancerade Inställningar´ -> ´Återställ Webbläsarinställningar´ och klicka ´Återställ´. | |
Sote | 2014-07-03 22:50 | |
![]() | Jag hade jättestora problem med chrome överlag. På min laptop, som är sprillans ny, så kom norton( virusprogram) upp med en varningsruta lite nu och då där det stod att det var för hög processoranvändning av chrome. Fattade ingenting. Försökte klura ut det men gick bet. Sen var det mycket krångel att sidor hängde sig och det inte gick att stänga av sidorna. Laddade ner firefox istället och där är inga som helst problem. Men när jag försöker avinstallera chrome så går det inte. Det står att jag måste stänga alla rutor som använder chrome och försöka igen men jag använder ju inte chrome! Så jag kan inte stänga några sidor och fortsätta avinstallationen. Det går inte att komma vidare så nu ligger chrome kvar helt i onödan och det stör mig. Någon som vet hur jag ska göra? | |
fdennis | 2014-07-03 22:55 | |
![]() | IShotQ-tile: kan inte hitta vilket program som är knutet till processen kajix: har kollat runt lite med kan inte hitta något som nämner hur man blir av med det tillägget när det inte kan inaktiveras eller tas bort. Femme_femme: kan inte hitta några av dom programmen | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-07-07 11:08 | |
![]() | Jag kunde inte heller hitta det. Så jag återställde datorn. Då försvann det. | |
bobo flux | 2014-07-17 22:50 | |
![]() | Kan man fästa Chrome på startsidan i windows 8? | |