Spelrum
Giraffen21
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade32
Mobilspel
Pågående20 034

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Kirrekatten2014-07-07 23:04
Antal inlägg: 135

Vad brinner du för/är din passion?
Jag vill uppdatera min syn på svenskar! Vi är väl inte stela och tråkiga? ! Vad brinner du för? Vad är din passion? Om du inte alls ser på din sits med tanke på ekonomi mm, vad skulle du kunna göra?

vitvinge2014-07-07 23:14
Antal inlägg: 193

Hade jag fått börja om mitt liv så hade jag blivit professor i biologi, lavfloristik eller kanske en galen marinbiolog som levt för att rädda valarna. Det, eller en lika galen musiker, virtuos på cello, piano eller nåt. Eller möjligen en helt galen akrobat slash eldartist a'la burnt out punks.

Kirrekatten2014-07-07 23:27

Låter underbart och coolt vitvinge. .jag kan känna att det hade varit kul att bli en riktig nörd på nånting. .så där riktigt skillad. Så jag förstår precis vad du menar

kryddeluntan2014-07-07 23:43
Antal inlägg: 12360

Science fiction författare, filmregissör och folklivsforskare.
Är nog en science fiktion nörd, älskar att läsa, är duktig på att skriva. Tyvärr flyttade jag i ungdomen från en universitetsstad, så folklivsforskning föll bort.
Cirkusakrobat är heller inte så dumt.

ttiittii - Ej medlem längre2014-07-08 07:42
Antal inlägg: 37631

inte stel och tråkig men är iofs inte Svensk.jag är tillräckligt galen för att redan ha gjort det jag vill.utom en sak men jag måste landa lite från den senaste galenskapen,Åtrerstår bara att köpa en öppen träbåt en snipa renovera den och ta skepparexamen,Det är den sista drömmen,Sen kanske det kommer en dröm till som jag ska uppfylla,I dag ska jag göra en total galenskap som jag drömt om fortsättning följer

Kirrekatten2014-07-08 07:49

@kryddeluntan spännande!! Undrar om det finns möjlighet för dig att börja skriva igen? Har du funderat över det?
@ttiitti åh vad gott med människor som verkligen gör det dom brinner för, ska bli intressant att höra vad för galenskap du skulle göra idag :)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?