Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gulle84 | 2014-08-22 14:31 | |
![]() | Födelsedagspresent till 60åring? Min pappa fyller 60 om några veckor. Men har absolut ingen aning om vad man ska köpa till han. Har frågat folk runtomkring såklart, men ingen riktigt vet heller. Så tänkte höra om ni har någon påhittig grej... Han har som inga riktiga intressen. Han gillar the Beatles och John Lennon, men är som less på att få sådana saker.. Han är ingen "äventyrslysten" person.. Kläder osv vill jag inte ge han, tråkigt. Han dricker inte alkohol så inget sånt heller.. Tacksam för tips! | |
kryddeluntan | 2014-08-22 14:40 | |
![]() | Tycker han om att resa? Liverpool är värt ett besök för en Beatlesfantast. Guidade turer, besök på Beatles stamställen m.m. Man kan ju gå ihop med flera, för att få ner priset. Prova googla på tex. Liverpool. Lycka till. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-08-22 14:44 | |
![]() | En elcykel. | |
gulle84 | 2014-08-22 14:57 | |
![]() | Han ska redan på resor nu i år. Bl.a till New York för att se var Lennon bodde/mördades och på andra resor med.. Så tror inte han vill fara på nå mer.. Han är inte så ressugen egentligen så.. Men bra tips! :) Elcykel? bra tips, men min pappa på en cykel.. hahaha. nej tyvärr. har inte sett han cykla sedan jag var liten. | |
Bitte - Administratör | 2014-08-22 14:59 | |
![]() | Varför inte fråga pappa om vad han önskar sig ? Då får han ju det som han vill ha Bitte | |
Rhotheta | 2014-08-22 15:11 | |
![]() | Med den budget som anas i frågeställningen skulle jag föreslå ett personligt fotoalbum e.d. | |
Rhotheta | 2014-08-22 15:12 | |
![]() | Jag anade tydligen fel. | |
kryddeluntan | 2014-08-22 15:24 | |
![]() | Det så enkelt att när man kommer upp i åren, så har man hunnit skaffa sig det mesta och behöver inte mer pryttlar. Det blir bara mer för de nära och kära att ta hand om när den tiden kommer. Jag personligen uppskattade en god middag och teaterbesök. Jag förstår TS dilemma, då jag utsatte mina barn för precis samma sak förr ett par år sedan. " önskar inget särskilt", fick de till svar. | |
gulle84 | 2014-08-22 15:55 | |
![]() | Bitte.. han säger att han inte önskar sig något. Rhotheta.. Ska jag ge han en resa till Australien för att visa att pengar inte spelar ngn roll? Min pappa är enkel. kryddeluntan.. Precis. Det enda man får som svar när man frågar vad han önskar sig något är "men inte behöver jag något, ni behöver inte köpa nå"... Så. Därför är det svårt. Dessutom med en så enkel pappa som min som aldrig ens skulle tänka sig att fara på en teater är det svårt. Han är heller ingen som gärna far på middag ute.. Svårt :( | |
kryddeluntan | 2014-08-22 16:05 | |
![]() | Mina döttrar tog kontakt med mina systrar och det hade varit lite tissel bakom min rygg, min man visste om det. Systrarna överraskade med middagen och tillsammans hade de hittat på teaterbesöket, biljetterna var bokade. Ingen av de bor i närheten och alla vet att jag inte gillar överraskningar, men det var jättetrevligt. | |
mollee - Ej medlem längre | 2014-08-22 16:06 | |
![]() | Köp en korg och fyll den med saker som han tycker om. Enkelt och bra om din pappa är en person som inte gillar ståhej. | |
mollee - Ej medlem längre | 2014-08-22 16:08 | |
![]() | Om du vet vad din pappa gillar att läsa kan du lägga ner en bok eller tidning i korgen... kanske gillar han någon god choklad eller korv eller så, det kan du också lägga ner.... Klura lite på vad din pappa gillar, sen kan du fylla på korgen eftersom du kommer på saker. | |
dinodog | 2014-08-22 18:04 | |
![]() | Varför inte en prenumeration på någon tidning. Finns ju massor som t.ex. Illustrerad vetenskap olika historie tidningar. Tidningar om fiske eller jakt eller en matlagnings blaska. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-22 18:42 | |
![]() | Nackmassageapparat? | |
Sharky68 | 2014-08-22 19:04 | |
![]() | Något collage om din pappas liv. Gamla foton och filmklipp. Detta tillsammans i en korg med lite annat smått och gott såsom choklad, te mm.... | |
Mmmajan | 2014-08-22 20:26 | |
![]() | Jag har köpt korgar med gott innehåll beroende på vad personen tycker om, massage, fotbehandling, SPA, fotobok... | |
Rhotheta | 2014-08-23 02:22 | |
![]() | Gulle86 En del har en tight budget, vilket jag tyckte att du kommunicerade finkänsligt. "Jag anade fel" betyder just det. | |