Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 755 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gittan59 | 2014-11-28 23:05 | |
![]() | luktegott Beställer ni smink o parfym på olika nätbutiker.Vill gärna höra om era erfarenheter , är dom äkta tror ni. har ni blivit nöjda eller besvikna på era inköp. | |
_AniraC_ | 2014-11-28 23:12 | |
![]() | Beställer från lyko, besöker även deras lagershop i Vansbro när jag passerar där! Alltid nöjd :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-11-28 23:14 | |
![]() | Oftast handlar jag på kicks,eller beställer på vivamondo nä jag blir inte besviken,,ingen aning om dom är äkta | |
SkySpy_ | 2014-11-29 00:04 | |
![]() | Lyko.. Nöjd. Varför skulle dom inte vara äkta? | |
gittan59 | 2014-11-29 00:15 | |
![]() | Har blivit fundersam ibland när jag beställt .doftar inte lika gott som i butik samt att den dunstar bort väldigt fort. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-11-29 00:18 | |
![]() | Köper bara icke djurtestat, icke petroleumbaserade produkter på hälsokosten. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-11-29 00:18 | |
![]() | Eller på Rituals. | |
IVIVIVI - Ej medlem längre | 2014-11-29 00:47 | |
![]() | Nej.. jag köper mitt smink & parfym direkt från butik..Och jag köper övervägande all smink av märket Isadora..Just för att det INTE är testat på djur..Men också för att det är det enda märket som iaf. hittils inte gett några allergiska reaktioner heller..som jag annars lätt kan få av många andra sminksorter jag tidigare prövat..Men de var väldigt längesedan.. det finns någon annan sort jag klarar att använda utan att få allergisk reaktion på! men annars är det Isadora som gäller.. isf. för min del.. | |
IVIVIVI - Ej medlem längre | 2014-11-29 00:48 | |
![]() | iaf. för min del..skulle de stå :) | |
IVIVIVI - Ej medlem längre | 2014-11-29 00:58 | |
![]() | Har vid ett tillfälle handlat hudkrämer,shampo,balsam etc. från Biologica i Lindköping..Kan ju finnas fler likvärdiga producenter/företag? Men.. i dessa produkter är det Endast naturliga ingredienser..inga farliga konstiga tillsatser alls.. Och detta företag är också godkännt av Naturskyddsföreningen.. Kostar en slant mera såklart.. Och såklart känns det bra att det är så naturligt och absolut endast baserat på växter.. Så..? det finns att tillgå om man verkligen vill värna om kropp,hälsa och miljö! | |
monketface | 2014-11-29 23:55 | |
![]() | Jag har köpt flera parfymer från Parfym.se. Nöjd. Samma som i affärer. | |
kiwiskal | 2014-11-30 16:16 | |
![]() | Är inte djurtester med smink förbjudet? Köper smink "IRL", har köpt en parfym för typ två-tre år sedan från parfym.se och det verkade inte vara några konstigheter. | |
kiwiskal | 2014-11-30 16:19 | |
![]() | Nä nu ljög jag lite, i våras beställde jag Foundation och concealer från UNE på theyouway.com. Blev nöjd, hade dock kollat färgerna i butik innan så det skulle bli rätt ^.^ men theyouway hade rabatt så jag beställde där hähä. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-11-30 20:30 | |
![]() | Jo,djurtester med smink är förbjudet sen länge | |