Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
totravel - Ej medlem längre | 2015-01-13 23:01 | |
![]() | Avaaz, viktigt eller oviktigt? Jag har sedan en tid varit med i nätföreningen för online-aktivism; Avaaz. Finns det någon mer som är medlem? Vad tycker ni om Avaaz? | |
alfavirre | 2015-01-14 00:47 | |
![]() | Inte medlem men blev lite nyfiken och kollade lite. Har ingen åsikt i nuläget. | |
Xin Chao | 2015-01-14 11:19 | |
![]() | Är medlem och tycker de gör mycket bra upprop! Om det sedan hjälper eller inte är frågan men det blir uppmärksamhet när de kan dra in miljoner namn på kort tid. | |
MiaFredrika | 2015-01-14 11:48 | |
![]() | Jag skrev på ett upprop här i England på Avaaz om att inte låta Julien Blanc få visum hit. Han är en "pick-up artist" som förespråkar en väldigt kvinnoförnedrande attityd och användandet av våld för att ragga tjejer. Det hjälpte. Han fick inget visum. Så visst tror jag att det funkar...ibland. | |
kryddeluntan | 2015-01-14 12:59 | |
![]() | Inte medlem, men ska kolla upp det | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2015-01-14 15:08 | |
![]() | www.alba.nu/motvalls...en /?p=9162 "Med supporters som Al Gore, Gordon Brown och George Soros finns det nog anledning att ifrågasätta Avaaz agenda."" secure.avaaz.org/en/...g/ ?tuzyXdb Nått fuffens är det med dom..... | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-01-14 21:02 | |
![]() | Moose72 Al Gore, Gordon Brown (kanske i mindre omfattning) och George Soros är ju alla lite åt det social-liberala hållet och det är, som du kanske vet av våra tidigare bataljer i detta forum, helt i linje med mina politiska åsikter också, så det ser jag inte som något problem. Däremot vore det intressant att få ett definitivt svar på om organisationen gör några vinster på verksamheten. Jag såg en dokumentär om dem och det framkom inga konstigheter, men det betyder ju inte att det är grönt ljus hela vägen. | |