Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
rågmjöls | 2015-04-12 15:55 | |
![]() | ZLATAN Det måste vara ett skämt? Hur fan kan man stänga av Zlatan för att han oggar över en domarinsats efter en match? Det är väl bara i Frankrike nåt sånt kan hända..... Hoppas han flyttar från det skitlandet snarast o hamnar nånstans där man uppskattar bra fotbollsspelare..... Otroligt | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2015-04-12 16:07 | |
![]() | Han tjänar så bra på att leka med en boll och ska vara ett föredöme så det är inte mer än rätt. Han kanske lär sig att han inte är Gud nu. | |
rågmjöls | 2015-04-12 16:21 | |
![]() | Haha, i i stort sett varje match finns det spelare som är förbannade över domare och resultat efteråt men där finns inga kameror som sticks upp i nosen på spelare som är i affekt. Kanske är fransmännen som ska lära sig att verkligheten är sådan och att de ska ge fan i att ha kameror överallt. Snart ska de väl in med dem i duschen med..... | |
Mormodern49 | 2015-04-12 16:33 | |
![]() | Jag läste att han kanske skall återvända till Milan , där har han spelat innan ju , | |
rågmjöls | 2015-04-12 16:45 | |
![]() | Ja, jag hoppas han lämnar skit-Frankrike, låt dem ha sin egen ankdamm.... | |
Mormodern49 | 2015-04-12 16:51 | |
![]() | Det är nog jobbigt för honom där nu , han är så hatad där ju , efter hans uttalande detta skitlandet | |
Sote | 2015-04-12 17:07 | |
![]() | Han är inte hatad bland supportrarna i alla fall och det ärnog det som räknas i hans värld. Han är just nu en av deras viktigaste spelare. Tror han skiter i vad folk i övrigt tycker om honom. Zlatan är Zlatan liksom. | |
Henrux | 2015-04-12 17:39 | |
![]() | Hade han varit lite mer ödmjuk och glad hade han inte blivit straffad. Fransmän gillar sånt. | |
Sote | 2015-04-12 18:12 | |
![]() | Zlatan är inte ödmjuk. Han är självsäker, arrogant och egensinnig. Gillar honom skarpt. | |
kryddeluntan | 2015-04-12 18:16 | |
![]() | Zlatan fjäskar inte för någon, han är sig själv och jag gillar också honom. | |
Mormodern49 | 2015-04-12 18:27 | |
![]() | Jag älskar Zlatan , det har gjort länge ,vill alltid titta på hans matcher han har blivit ödmjukare med åren , men när han bliver behandlad orättvist , som domarens felbeslut , bliver han vansinnigt med rätta | |
Mormodern49 | 2015-04-12 18:31 | |
![]() | Dessutom är en av världens bästa fotbollspelare ock smartaste | |
mz_lzrd | 2015-04-12 18:54 | |
![]() | Fransmän är av tradition chauvinister. Att kalla Frankrike skitland är en grov förolämpning. Det är inte som när utlänningar i Sverige kallar Sverige skitland och får applåder, kramar och förståelse. F ö, ni som tycker att Zlatan står upp för sig och är modig och rak när en fotbollsdomare är orättvis: Är det verkligen Frankrike som nation som är skyldig till den här fotbollsdomarens domslut?? | |
mz_lzrd | 2015-04-12 18:55 | |
![]() | Jag har f ö inget alls mot Zlatan. Han är en fantastisk fotbollsspelare som är synnerligen njutbar att beskåda i fotbollssammanhang. | |
majsmjöl | 2015-04-12 18:58 | |
![]() | mz vafan menar du med att utlänningar kallar Sverige skitland å får applåder? | |
mz_lzrd | 2015-04-12 19:12 | |
![]() | Det kan jag gärna förklara majsmjöl, men det måste bli i en annan tråd för annars blir det trådkapning. Skriv nåt om Zlatan istället. Tror ni att han har plastikopererat näsan? Jag vet inte riktigt vad jag tror. | |
majsmjöl | 2015-04-12 19:17 | |
![]() | Du håller ju redan på kapar, är du rasist eller? | |
Mormodern49 | 2015-04-12 19:19 | |
![]() | För mig är det irrelevant vilket han gjort , tittar bara på hans fotarbete med fotbollen . Stör mej inte på näsan , ingen är perfekt | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-04-12 19:40 | |
![]() | Trams är vad Frankrike håller på med.Zlatan äger dom,och dom sparkar sig själv i röven. | |
mz_lzrd | 2015-04-12 19:57 | |
![]() | majsmjöl, jag påpekade att fransmän inte tar lätt på att man kallar deras land för skitland, det är en ALLVARLIG förolämpning där. Det kan vara svårt för svenskar att till fullo förstå. Jag påpekade även att det knappast är Frankrikes som land fel att en fransk fotbollsdomare är orättvis, varför det känns en aning onödigt att anklaga själva landet. Det hör till trådämnet i allra högsta grad. Vill du diskutera rasism, tag upp det i en annan tråd. Alla får starta nya trådar om de vill. | |