Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
andor60 | 2015-08-18 13:06 | |
![]() | 0200 Någon som har erfarenhet av ett telebolag som heter 0200. De säljer tydligen fasttelefoni till ett, enligt säljaren, betydligt billigare pris än Telia. | |
PetLin2 | 2015-08-18 13:55 | |
![]() | Ren bluff. Min faster blev mot sin vilja av med sitt fungerande telia abonnemang efter att ha blivit uppringd och omkullpratad av en säljare. Hon fick jobba hårt för att upphäva avtalet. Googla på företaget får du säkert läsa mer om deras metoder | |
andor60 | 2015-08-18 15:53 | |
![]() | Jag skulle få två veckors öppet köp. Efteråt så tänkte jag faktiskt på vilka problem som kunde uppstå, om jag ville byta tillbaka. Jag fick heller inte se själva avtalet först och sedan bestämma mig. Man bör nog vara väldigt försiktig med att ingå avtal på telefon. | |
MajLill | 2015-08-18 16:23 | |
![]() | Ja, det är lätt att vara efterklok. Min pappa har flertalet gånger blivit omkullpratad av försäljare både på telefon och IRL. Själv är jag tvärtom, har inga problem med att tacka nej innan de knappt hinner börja prata. Och tvärtemot min pappa har jag insett att, låter något för bra för att vara sant så ÄR det för bra för att vara sant. Men det är ju ingen tröst för dig andor60, det inser jag. För din skull hoppas jag att det faktiskt kommer att funka bra med din telefoni! | |
andor60 | 2015-08-18 17:31 | |
![]() | Ett förtydligande: jag tecknade inget avtal. Jag har också lätt för att säga nej. Jag vill främst höra andras eventuella erfarenhet av detta bolag. | |
Femme_femme | 2015-08-18 20:34 | |
![]() | Fast ibland räcker med att du råkar säga "Ja det är osså ditt för o efternamn" så klipper det ihop det till att du tackat ja till köpet! Så bästa är att inte alls då okända nummer! Sen om man har smartphone skaffar man apparna försäljare o truecaller! :) | |
kryddeluntan | 2015-08-18 20:47 | |
![]() | Vi säger alltid nej, frågar först om man får se avtalet på papper, vid nej Från dem och vidare babbel av försäljaren säger vi nej och lägger på luren. | |
andor60 | 2015-08-18 22:40 | |
![]() | Femme Nu har jag installerat truecaller. Ska bli intressant att se hur det fungerar. Tack för tipset. Anders | |
FinPralin | 2015-08-18 23:12 | |
![]() | Talar helt enkelt aldrig med telefonförsäljare eftersom min inställning är klar: har man en bra produkt att sälja så kan man göra det på nätet i dag. Teleförsäljarna har spelat ut sin roll. Numer blir jag sällan uppringd (appar) men tidigare brukade jag alltid säga: "Jag är lite upptagen just nu. Kan jag ringa upp dig på ditt hemnummer?" Det brukade få tioöringen att trilla ned. | |