Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-08 19:54 | |
![]() | spishäll I morgon ska jag köpa en ny idoktionshäll.någon som ni tycker jag ska passa mig för ? Någon som är superduper bra ? Eller har ni något tips ? Min gamla är 19 år så den ger nog snart opp. | |
Tsimtsum - Ej medlem längre | 2016-08-08 20:06 | |
![]() | Varför köpa ny om den gamla fungerar? | |
wanele | 2016-08-08 20:14 | |
![]() | Kolla vilka ljud hällen ger ifrån sig när du använder den. När/hur låter den? Vilka ljud står du ut med? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-08 20:29 | |
![]() | Tusen tack,jag står inte ut med några ljud. Jag köper ny för denna tar tid på sig.vilken tur jag skapade tråden. | |
sommarbad | 2016-08-08 20:37 | |
![]() | En induktionshäll låter,om du kör på full effekt. Låter mer om kastrullen inte är helt plan i botten. Är du känslig för ljud.Ta en vanlig glashäll... | |
Lill-IT | 2016-08-08 20:46 | |
![]() | kolla så att det är lätt att ändra värmen och skifta platta. Blir skogstokig på den häll jag köpte nu sist. Så omständlig. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-08 20:50 | |
![]() | Ok Lll vilket märke har Du ? | |
Lill-IT | 2016-08-08 20:52 | |
![]() | Har inte induktionshäll, bara vanlig glashäll. Bosch. Men jag uppmanar alla som tänker byta någon form av plattspis att kolla så den inte är lika krånglig som min. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-08 20:52 | |
![]() | Just nu funderar jag på Simens eller Smeg | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2016-08-08 22:07 | |
![]() | Köpte ny lägenhet i april och har därmed numera en Siemens induktionshäll (som förre ägaren satt in). Fick byta ut de flesta kokkärlen till magnetiska sådana för att det skulle funka, men WOW! Stekpannan blir varm på nolltid och temperaturen dör direkt när man stänger av plattan, energieffektivt. Okej, den låter/surrar vid hög termostatinställning, men jag har inga problem med det. Ett minus är att den är svårputsad, det är konturer kvar av kokkärlen efteråt och de går inte bort med disktrasa + Yes, utan det krävs polering. Tror dock inte att märkesvalet påverkar detta nämnvärt ... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-08 23:12 | |
![]() | Tack ,markoolio5 Jag har simens nu,och den var bäst i test då och bäst i test nu,så det blir nog en sådan igen om måtten är dom rätta måste passa i hålet där den gammal sitter | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-09 10:18 | |
![]() | Har ni inget mer innan jag åker ? | |
Tsimtsum - Ej medlem längre | 2016-08-09 16:26 | |
![]() | Skänk pengarna till behövande krigsbarn istället. Koka soppan på din gamla fungerande spis! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-09 16:37 | |
![]() | Den sista någon ska klaga på när det är hjälparbete så är det mig.Så var vänlig skit i vad gör med mina pengar. Helt säker på att Du har samma ip adress som den tidigare som gjorde sig lustig. | |
Olga-j98 | 2016-08-09 16:53 | |
![]() | Jag skulle nog välja en utan zoner, om jag skulle byta, känns praktiskt att slippa tänka på grytors o stekpannors storlekar | |
Tsimtsum - Ej medlem längre | 2016-08-09 19:31 | |
![]() | Tja, titti, det handlar om att ta både socialt och miljömässigt ansvar. Även om man råkar ha pengar så är det ju inte hållbart att köpa nya pryl bara får att man tröttnat på den gamla. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-09 20:19 | |
![]() | Tsimtsun,om Du tröttnar på dina spishällar så är det dina problem. Som jag tidigare skrev så tog min häll för lång tid på sig.Du kanske missade att läsa det.eller så kanske Du inte ville se att jag skrev det. Köpte en Simens för 9999:- Sen var jag in på kicks och köpte Chanel Chans parfymen för 890:- med rabattkupong.bara för jag tyckte.lite synd om mig själv . Om hällen var bra får ni veta när den kommer om 5 dagar typ | |
kryddeluntan | 2016-08-09 20:44 | |
![]() | Tsimtsun, det handlar också om att ta ett eget ansvar, ingen har frågat efter din åsikt om Ttiittiis pengar. Totalt ointelligent inlägg som säger en hel del om dig. OT förstås, men jag är trött på ointelligenta skittroll. | |
Tsimtsum - Ej medlem längre | 2016-08-10 19:34 | |
![]() | Skulle alla kapitalister dämpa sin konsumtionshysteri så skulle världens resurser räcka till fler och miljön skonas. Det skulle till och med kunna bli lite över till kryddeluntan! | |
kryddeluntan | 2016-08-10 19:48 | |
![]() | Visst måste vi dämpa konsumtionshysterin så att resurserna räcker till fler, men just nu handlar tråden om en ny spishäll. Starta en tråd i seriöst om konsumtionshysterin. Själv har jag det jag behöver och är nöjd med det :-) | |