Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade17
Mobilspel
Pågående20 893

Forumkategorier

Användare Inlägg  
elron2006-08-09 02:57
Antal inlägg: 45

Jag tycker det är spännande att nervgas-signalen fortfarande är kvar. Det har gått lång tid nu. Tydligen retar sig andra inte alls lika mycket på signalen som jag gör.

Jag har spelat mycket få Betapet-partier de senaste månaderna. Det finns säkert flera anledningar till detta, men två mjukvarutekniska detaljer har starkt påverkat mitt bortfall från Betapet:
1) Jättejobbiga varningssignalen som inte går att ta bort och kommer flera gånger, utan att man blir av med alla ljuden. När jag spelar hetsiga spel behöver jag höra plinget när det är min tur, men jag behöver inte få reda på att jag har ont om tid (flera gånger). Åtminstone behövs ingen larmsignal, ett pling hade räckt. Bao och K-Nap som gillar signalen, hade kanske också nöjt sig med något mindre?

2) När jag pusslat om mina bokstäver i den ordningen jag vill ha dem i mitt 'ställ', och sedan lägger upp alla för att prova min rullning, och sedan snopet märker att en hakning inte funkar trycker jag på 'Rensa' för att få ner brickorna i stället igen. Då hamnar de i en för mig slumpmässig ordning i mitt ställ. Här önskar jag att de hamnade i samma ordning som de var, så att jag lätt kan testa min rullning någon annan stans istället.

# Nu vet jag det är frivilligt att vara med och leka, och ingen tvingar mig. Till skaparna av Betapet vill jag säga tack för att Betapet finns, och bara ödmjukast nämna de två saker som jag hade ändrat på om jag var med och bestämde.
 
monk - Administratör2006-08-09 08:04
Antal inlägg: 2370

Vi ska kolla upp möjligheten att byta varningsljud, alternativt lägga till en personlig inställning huruvida man vill ha den eller inte. Dock måste vi prioritera annat dessförinnan, men håll ut :-)
 
lelou - Ej medlem längre2006-08-09 18:21
Antal inlägg: 2025

jag håller med er om varningsignalen, att den kommer gång på gång är hemskt irriterande och jag blir ännu mer loj i skallen just pga det än vad jag är annars :( . En gång borde räcka.
 
oeronbarn - Ej medlem längre2006-08-09 20:25
Antal inlägg: 2288

bort bort bort
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-08-10 00:03
Antal inlägg: 4814

Det där med att rensa och få i samma ordning, tror jag fungerar i English Testroom. Kan det vara så att jag minns rätt?

(Vadå "kolla själv"? :) )
 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?