Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gutterflower | 2007-01-20 13:13 | |
![]() | Besökare? Måste man veta vem som har varit inne på sin "sida" och kollat? Kan man inte bara låta detta vara en spelsida, måste det bli mer o mer likt som alla andra sidor, lunar mfl? *suck* | |
| zecza | 2007-01-20 13:17 | |
![]() | jag tycker det är kul och se vem som har kollat ens sida =) | |
| Brittleif - Ej medlem längre | 2007-01-20 13:22 | |
![]() | ja denna sidan är ju rätt lik lunar... | |
| gnällrövar | 2007-01-20 13:26 | |
![]() | haller helt med dig gutter | |
| zecza | 2007-01-20 13:26 | |
![]() | Det beror ju på hur du ser det.... här träffar du ju folk som är intresserad av att lägga ord, alla (de flesta) har ju det gemensamt. | |
| gutterflower | 2007-01-20 13:39 | |
![]() | BrittLeif, jag vet inte om du var sarkastisk där. Jag menar inte att betapet är precis som lunar, men jag tycker denna sida kan vara endast en spelsida, och sen om man vill hålla på med snabbfrågor o besökssidor kan man bli meldem på någon annan sida, som exemplekvis lunar eller helgon. | |
| Brittleif - Ej medlem längre | 2007-01-20 13:48 | |
![]() | Gillar man inte funktionen att kunna se sina besökare så behöver man inte använda den. Så slipper du se vilka som kollat in dig. | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-01-20 13:51 | |
![]() | Som jag skrev i ett liknande inlägg om besökarna. Ännu ett steg närmare playahead- teknologin. | |
| -NIKe- | 2007-01-20 14:10 | |
![]() | Vad är playahead- teknologi för något? | |
| flinger | 2007-01-20 14:23 | |
![]() | Vad är playahead-teknik? | |
| Hedenstierna | 2007-01-20 14:55 | |
![]() | Jag tycker det är en rolig finess =) | |
| flinger | 2007-01-20 16:16 | |
![]() | Tack för ett mycket klargörande svar! Har någon fler förslag på betydelsen av play-ahead-teknologi? Finns det eller driver någon med oss okunniga stackare? | |
| Sawawa | 2007-01-20 16:22 | |
![]() | Playahead räknas väl iaf i Sverige som den första communityn, Lunarstorm är eftergångaren. Och det var denna sida som började med sånna funktioner, besökslogg, press, db, klotter, vänner och liknande. Och därför härledelsen? | |
| -NIKe- | 2007-01-20 16:31 | |
![]() | Aha....så det är alltså en form av community med olika kontaktfunktioner. Jag som trodde det var någon form av teknik. Thihi Iallafall tycker jag inte att den nya fliken "Besökare" är till besvär. Det är ju bara roligt om någon hälsar på. För singlar måste det ju kännas toppen. Folk är ju inte här främst för att mingla(kanske lite då...hm) och ett gemensamt intresse i scrabble ärl en bra inledning på både romanser och vänskap. Om man inte gillar funktionen behöver man inte använda den. Fast det är klart nu kan ju folk inte flukta hur som helst på medlemmarnas sidor. Det avslöjar ju om man har sitt intresse riktat åt en bestämd person. | |
| Nemi | 2007-01-21 17:49 | |
![]() | Fanns redan en sån tråd, så jag slår ihop dom genom att stänga den andra. www.betapet.com/inde...mp ;id=4469 | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-06 22:18 | |
![]() | Jag förstår inte varför folk jag inte alls har haft kontakt men är besökare på min sida? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-06 22:24 | |
![]() | Förstår inte alls varför det skulle vara störande att någon besökte ens sida. Man kan ju välja att inte posta information där som inte vill att allmänheten ska se. | |
| Thyrel | 2010-01-06 22:24 | |
![]() | Håller inte alls med dig TS. Klart att det är en spelsida men jag tror att nästan lika många människor är delaktiga i forumet. Själv går jag alltid in och kollat på folks profiler om de skriver något intresseväckande i forumet för att se vad för slags filur det är. | |
| raringen | 2010-01-06 22:28 | |
![]() | Sedan räcker det ju med att man i misstag klickar på senast inloggade, eller klickar på spelarnamn istället för dokumentsymbolen när man bara vill läsa senaste inlägget i en diskussion ... det händer i alla fall mig ibland. Plus att jag då ibland medvetet går in och kollar spelare som thyrel skriver här ovan. Märker själv att fler kollar ens profil om man skriver något i forum. | |
| sanlin | 2010-01-06 22:28 | |
![]() | Har också en del okända besökare,Tvålis. Beror säkert på att vi ser ovanligt trevliga ut kanske. ;-) | |