Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 18 147 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-05-06 20:45 | |
![]() | vaknar i temporär förlamning. måste fråga om jag är ensam om detta vidriga fenomen. ibland är det nämligen så att på morgonen när jag vaknar så sover kroppen lite längre än medvetandet. det har nu hänt tre gånger att jag varit "förlamad" någon minut och sen "ryckt till" som man kan göra precis när man somnar. och jag är 100% säker på att jag inte drömmer...jag är fullt medveten om tid och rum men kan inte få igång kroppen som jag vill...jag kanske är sjuk :P | |
| merqria | 2007-05-06 21:14 | |
![]() | min syster får ofta så när hon ska somna, att hon inte kan röra kroppen. Tillslut så rycker hon till och hyperventilerar en stund, innan hon försöker somna om.. Läskigt det där.. | |
| Ajskriim | 2007-05-06 21:39 | |
![]() | låter ju skitläskigt det där.. | |
| virre138 | 2007-05-06 21:50 | |
![]() | ah, det händer mig med. man vänjer sig. | |
| Faderullan | 2007-05-06 21:50 | |
![]() | Det kallasför sömnparalys, kan kännas läskigt men ska inte vara något farligt. Läs mer här om ni vill! : sv.wikipedia.org/wik...6m nparalys och www.vardguiden.se/Ar...cl eID=5798 | |
| Brittleif - Ej medlem längre | 2007-05-07 00:06 | |
![]() | Hände mig jämnt innan. sen gav jag alla mina pengar till en snubbe som hette Brittleif på ett forum, så försvann det!! Du borde kanske prova det. | |
| Amandarin | 2007-05-07 01:33 | |
![]() | Händer mig relativt ofta. Det sjukaste är att efter att det hänt någon gång blir jag rädd för att det ska hända igen och får lätt mardrömmar om att just det. Alltså jag drömmer att jag vaknar och inte kan röra mig, sedan händer det ibland att jag då vaknar och inte kan röra mig. Metamardrömstillstånd. | |
| Brittleif - Ej medlem längre | 2007-05-07 08:53 | |
![]() | Metamardrömstillstånd, vafan är det. Det heter ju sömnparalys har vi fått reda på. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-05-07 10:35 | |
![]() | där ser man...det fanns i alla fall en benämning på det. jag är inte sinnesjuk. men visst är det otäckt :/ alla mina pengar är för tillfället några guldtior brittleif :D | |