Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-05-30 06:49 | |
![]() | behöver råd jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min vardag och min livs situation. jag har under en längre tid misstänkt att min tjej/sambo är otrogen. tecknen verkar många. mobilen göms, det ringer en signal bara så hon kan ringa upp sedan. mess ramlar in på "ljudlös". hon har börjat gå ut ofta, men alltid med några från jobbet som jag inte vet vilka det är - bara en tjej på jobbet! ändå ingen du känner säger hon. häromdagen plockade jag upp hennes mobil bara för att kolla klockan och hon blev helt stel och skitarg. började gapa om att det är hennes. hon sågs med en kille i en bil. själv hävdar hon det var svart taxi.. mitt i veckan? och när hon vart "ute" med arbetskompisarna blir hon alltid avsläppt en bit bort och går sista biten. jag har inte kollat henne eller spejat. anser att det är lite lågt. men ändrade mig härom kvällen när hon var ute igen. tänkte att jag ska gömma mig och se vem som släpper av henne. kan inte gå vidare utan att veta, hur sjukt det än verkar att speja. så jag smög ut på gatan och gömde mig bakom min bil. satt där på huk jätte länge och tänkte jag måste vara knäpp som gör detta. det var då jag helt plötsligt upptäckte det. det hade kommit rost i ena hjulhuset!!! fan. hur tycker ni jag ska göra? behöver råd, ska jag lämna in bilen eller är det något man kan fixa själv? | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-05-30 07:27 | |
![]() | är det råd angående otroheten eller bilen du vill ha ? Inlägget lät seriöst tills sista meningen, är detta på skämt? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-05-30 07:31 | |
![]() | :) antagligen ett skämt bara en med väldigt grabbig humor ser som riktigt bra. tycker den är underbar. sorry. | |
| monk - Administratör | 2007-05-30 08:46 | |
![]() | haha, lite kul var det allt ;) | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2007-05-30 08:53 | |
![]() | Det är en gammal klassiker som har cirkulerat i olika forum i flera år. Lite rolig. Fast det var en ovanligt lång väg fram till poängen i den här versionen. | |
| zagg - Ej medlem längre | 2007-05-30 09:14 | |
![]() | jag skrattade iaf | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-05-30 09:31 | |
![]() | Hahaha köp en Audi så slipper du rost killen!! ;-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-30 12:10 | |
![]() | Skitkul!!! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-05-30 18:26 | |
![]() | *asg* Gick på det... igen... | |
| lexlutor | 2007-05-30 18:48 | |
![]() | Jag har känsla för humor. Det här var humor. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-05-30 18:53 | |
![]() | den där skulle vara schysst som kortfilm! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-05-30 21:45 | |
![]() | Tyckte bara du var helt knäpp först som ens undrade om hon var otrogen och inte öht kommunicerat med henne för att sedan bli väldigt lättad... :o) | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-05-30 23:07 | |
![]() | jo, den är fan bra. kul att ni uppskattade den. förgyller dagen lite. | |
| Cartoon | 2007-05-31 04:05 | |
![]() | Är det en Opel? I annat fall: fråga tzarras, Gharmon eller Dille. Och om det är en Opel: Fråga Bernst eller Vulcan. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-05-31 07:51 | |
![]() | hehe.. rost i hjulhuset brukar bara betyda att bilen stått för läönge... bromsa ur den ordentligt skall du se de släpper | |
| carhum | 2007-05-31 16:22 | |
![]() | hi hi fan den va bra=) | |