Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Huzan | 2007-06-20 08:13 | |
![]() | midsommaraktiviteter.. jag och pojkvännen vet inte alls vad vi ska hitta på nu i midsommar.. har inte så mycke pengar heller :( vad ska ni göra? kom med förslag om vad man kan hitta på!! å glad midsommar på er!! | |
| Riverpoet | 2007-06-20 09:08 | |
![]() | Åka 9 timmar bil till en stuga utanför sveg, äta mat, dricka öl, träffa vänner och spela guitarhero 2. Ska jag göra. Samla ihop ett gäng polare och ha det trevligt. | |
| Lillråttan | 2007-06-20 10:31 | |
![]() | Tips: klättra upp på ett berg nånstans, ta med picknick, se på solnedgången. Far till nåt mindre samhälle där man har gemensamt midsommarfirande, kan vara betydligt mysigare än det låter. Cykla iväg till havet eller en sjö, matsäck, myggmedel. Bjud in vänner på knytkalas. | |
| lellemor | 2007-06-20 10:55 | |
![]() | Där du bor borde det finnas massor att göra på dan som inte kostar pengar titta i tidningen . Man måste inte dricka bara för att det är midsommar.Själv ska vi åka till en sjö i närheten å vara där hela dan med familjen(om det är väder) bada grilla å så får jag köra SUCK | |
| Miss_jk | 2007-06-20 10:56 | |
![]() | Åka till Sturkö Camping där vi ska bo i husvagn och tält, 11 stycken. Äta mat och dricka öl och nubbe hela långa dagen, kvällen och natten. Ska bli såååå mysigt! | |
| pöta | 2007-06-20 13:12 | |
![]() | Imorrn blir det 20h tåg till lule och vidare med minibuss till Pello, Finland för midnattssol, bastu och sjö, sedan midsommarfestival på erkheikkibacken utanför pajala! | |
| OneW | 2007-06-20 14:00 | |
![]() | Såg att det nog handlar om Sthlm. Skansen har traditionellt firande, annars är det bara att åka till någon förort som har lite jippo. Brukar finnas att läsa på kommunernas hemsidor. Sen låter ju picnic på en kulle inte helt fel! | |
| Brittson | 2007-06-20 14:42 | |
![]() | Lillråttan hade måga bra förslag, tycker jag! Annars är det ju Leksand och Gropen som gäller. Blir inte mer midsommar än så..! Kul att läsa om hur olika folk firar midsommar! | |
| ajson - Ej medlem längre | 2007-06-21 17:50 | |
![]() | Åh, vad det låter mysigt om alla förslag... Men gör som jag... Jobba!!! då slipper man tex fundera över vad man ska göra, man slipper en ev.bakfylla o bäst av allt: Man får en JÄTTEfin lön!!!! ( asg) | |
| snorklan | 2007-06-21 18:55 | |
![]() | För min del blir det skärgård och nubbe, ska göra mitt bästa för att undvika sillen =) | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-06-21 19:39 | |
![]() | Ska på midsommarfirande hos kollegor,med afterski som tema. Kan bli intressant :-)) | |
| Angeloflove | 2007-06-21 21:40 | |
![]() | Åk te Falun =) | |