Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| merethe | 2007-06-20 14:01 | |
![]() | det pinsamaste??? hejsan all där hoppas det e bra med er!!!! Jag undrar vad det pinsamaste ni har varit med om. ha en bra dag | |
| -G- - Ej medlem längre | 2007-06-20 14:14 | |
![]() | Går ca 15 år bakåt - En kille på mitt dåvarande jobb slutade, Efter en tid kom han och hälsade på och med sig hade han sin nya flickvän, en blyg trådsmal ... Ca 7-8 månader senare kommer de bägge och hälsar på igen, varvid jag vid synen av hennes enorma mage kastar mig fram och kramar om dem bägge grattulerar, stryker henne så över magen och frågar - Nu kan det inte vara långt kvar va? Behöver jag säga att hon INTE var .... Då ville jag bara dö ... | |
| merethe | 2007-06-20 14:23 | |
![]() | hahaha det försrår jag | |
| Huzan | 2007-06-20 15:20 | |
![]() | nyår 99-00.. hade varit ute på skeppsholmen me kompisar å tog tuben tebax..en station, till centralen. tuben står still i en kvart typ i tunneln å jag va mega-kissnödig.. väl framme på centralen kunde ja inte hålla mej, hoppar in i en hiss me en kompis, sliter av mej å sätter mej å kissar, min (dumma) kompis trycker upp hissen, jag skriker å hon asgarvar, väl uppe så öppnar sej hissen bakom mej... det var vid tre remmare (ett uteställe) så hela kön ser, hela korvkiosk-kön ser å ALLA skrattar!! jag försöker (fortfarande kissandes) hoppa runt till andra sidan.. DET var pinsamt som fan!! men oj va ja garva! | |
| vulcan | 2007-06-20 16:27 | |
![]() | På den tiden jag hade barnvagn och av den anledningen ibland tvingades ta de äckliga hissarna på T-centralen m.fl stationer så trodde jag alltid att de obeskrivligt äckliga människor som pissade ner hissarna utgjordes av fyllon och knarkare. Nu vet jag att det tydligen finns en tredje kategori. | |
| Huzan | 2007-06-20 16:57 | |
![]() | hehe.. men just i den stunden var det nog fyllo-kategorin jag var i!! | |
| merethe | 2007-06-20 17:00 | |
![]() | hehe man blir på bra humör när man läser, skade gledjen komma fra då | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-06-20 17:03 | |
![]() | På den tiden jag var en fördomsfull person trodde jag alltid att alla som skriver i betaforum är lätt efterblivna, men sen kom jag på att jag ju skriver här själv. | |
| Dyslekso | 2007-06-20 17:13 | |
![]() | Hihi! | |
| vulcan | 2007-06-20 18:22 | |
![]() | På den tiden jag inte kunde hopskriva så sär skrev jag. Det var gyllenetider det! (Jag kan inte riktigt släppa hissen - en av mina "idéer" som kom upp under dessa påtvingade resor i doften av andras urin var att göra golvet svagt strömförande så att de trevliga individer som därpå utgjöt sitt vatten skulle få sig en trevlig liten sensationskänsla i snoppen/snippan. Fast det kanske kräver många fler volt än jag begriper) | |
| pilutta-dej | 2007-06-20 18:37 | |
![]() | Jag var ute på ett dansställe med en kompis för en massa år sedan. Där träffade hon ett gammalt ex med kompis och de ställde sig och pratade. Jag behövde gå på toaletten (riktig kisstråd det här) så jag gick och uträttade mina bahov och gick sen tillbaka till kompisen och killarna som stod mitt på golvet och pratade. När jag hade stått där en stund upptäckte jag att toalettpappret jag suttit på fastnat i min byxor och hängde kvar som ett dekorativt skört. Jag minns inte hur jag lyckades avlägsna det utan att någon skulle märka det, men ett hål i golvet lagom stort för mig skulle ha varit välkommet just då. | |
| Angeloflove | 2007-06-20 19:13 | |
![]() | Jag har förträngt... Gör bort mig mest hela tiden... hehe. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-06-20 19:21 | |
![]() | svårt, det finns ju ganska mycket ur gottepåsen att välja mellan. en pinsam incident var iaf när jag skulle spexa på krogen, (att spexa på krogen är väl alltid en dum idé) och föll totalt. vi snackar en 100 poängare. stället ligger på andra våningen och det var nerför tappan som jag bestämde mig för att spexa inför mina vänner. precis vid ingången så står det ett bord att lägga metallföremål på. jag skulle springa ner för trappan och glida på bordet. slutade med att jag satt fast mellan bordet och ingången. fick springa ifrån ägaren. | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-06-20 23:04 | |
![]() | Pinsammaste för mig hände för ca 6 år sedan. Hade varit på en dejt som inte ledde till något, men 5 månader efter dejten träffar jag en trevlig kille och ska hem till honom och kolla på film. VI befann oss i vardagsrummet och hans lille bror kommer hem och går in i vardagsrummet och jag ser att det är just lillebrorn som jag hade dejten med så när min dejt skulle presentera mig för lillebrorn så svarade han med att han träffat mig innan och jag blir röd som en tomat i ansiktet. Vi lyckades få min dejt att tro att vi sprungit på varandra på en fest men det blev väääldigt många pinsamma stunder när alla tre sågs. | |
| suss_69 | 2007-06-21 00:27 | |
![]() | Jag hade nyss börjat jobba som servitris på ett ställe där "fint folk" o kändisar äter när de är i vårt lilla område. Jag tog emot en beställning på vin, dyra förrätter, kalvfilé o dessert.. smaskig måltid o dyrt blev det. Jag gick in med beställningen i köket och ropade ut till kocken med medhjälpare, min enorma beställning. De tittade upp på mig med skurmoppen i högsta hugg o sa: Du skämtar! Vi har stängt! Jag fick vackert gå ut till mina gäster o beklaga o pekade sen bortöver vägen o sa: Köket har tyvärr stängt men det ligger en korvkiosk där borta! PINSAMT! Jag fick en avhyvling o resten av tiden som servitris gick strålande bra. | |