Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 291 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2007-06-28 12:29 | |
![]() | Alla kattrådars moder. Det är något speciellt med katter, ur alla möjliga tänkbara aspekter. Katten som biologisk varelse, katten som busig familjemedlem, katten som självständig varelse med särpräglad personlighet till skillnad från den dumma hunden, katten i litteraturen och världshistorien, katten som avbildad inom konsten. Dela gärna med er av era kattupplevelser här! | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2007-06-28 12:30 | |
![]() | jag såg en katt igår | |
| Brittson | 2007-06-28 12:32 | |
![]() | Jag såg en svart katt idag. Och läste just en annan helflummig katt-relaterad tråd. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-28 12:35 | |
![]() | Men kan man lita på dom. Är dom inte lömska? Minns med fasa en kompis som blev illa riven när vi var små. | |
| Lillråttan | 2007-06-28 12:37 | |
![]() | På fotosidan.se, en annan site där jag är aktiv, förekommer lustigt nog samma föraktfulla attityd, men då gentemot foton som föreställer husdjur. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-06-28 12:39 | |
![]() | När jag var liten hade farsan en stor, svart och elak grönlandshund. Den tyckte varken om barn, andra djur eller nånting över huvudtaget egentligen utom att glufsa på torkade komagar som den spydde upp och svalde ner igen utan att tugga. Jag har fortfarande ett jack i pannan där hunden högg mig när jag försökte lära mig gå. Jag prisar honom i mitt minne för att han lät mig förstå att världen är ond och att man ska vara varsam när man utforskar okänd terräng och inte bara lalla runt som ett mähä. En av hundens hobbies var att gräva sig ut ur hundkojan och gå på rymmen. Förutom att leva på råttor bet den ihjäl ett stort antal katter i området så farsan fick gå och knacka dörr med liken och be om ursäkt. Den hunden är fortfarande bevarad i en liten kammare i mitt hjärta. | |
| Lillråttan | 2007-06-28 12:42 | |
![]() | Det finns väl nån hundtråd? | |
| Rikku | 2007-06-28 12:43 | |
![]() | var då? jag tycker att Mus berättelse passar bra in här. Den innehöll ju katter oxå, om än döda sådana... | |
| Greven | 2007-06-28 13:03 | |
![]() | Har alltid haft katter i hela mit liv o lika med hundar. För tillfället har jag 10 st katter o 1 hund.Katten är en social varelse om du behandlar den väl. Har aldrig blivit biten eller huggen av mina katter,jag behandlar dom väl o de är minä bebisar.Dom busar sinse emellan ,dom har en massa leksaker + en stor klätterställning med ett bo där dom kan krypa in om dom vill. Klart det kostar pengar att ha dom i maten o 2 av dom har lätt att få urinstenar så vi har haft ganska höga veterinär kostnader för det.Nu ska dom 2 ha speciell dietmat o den är dyr,men vad då är ju aldrig ute på nåt för egen del så tycker jag att kan lägga mina pengar på katterna. Hunden är en blandras , hon är jättego att göra med o inte hugger den efter katter heller,dom sover ihop. nu är det säkert många som har synpunkter på det här ,men var o en väljer sin livstil med eller utan katter o hundar! | |
| Kia | 2007-06-28 13:11 | |
![]() | Måste göra en rättelse för ovanstående inlägg.Det är inte greven som skrev det utan kia ,greven är min son o vi använder för tillfället samma dator o jag logga in fel,lessen för det! | |
| Makhpyia - Ej medlem längre | 2007-06-28 13:25 | |
![]() | Jag har massor med silverfiskar och bananflugor, Min största bananfluga heter Ernst Hugo och brukar busa med mej. Ernst-Hugo bruka sova i mitt öra. | |
| coupland | 2007-06-28 13:51 | |
![]() | Min hund blir hela tiden riven av en katt. Vovven har fått för sej att de ska bli vänner och går fram till katten gång på gång, men kissen gillar inte vovsingen och river henne på nosen. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-06-28 13:53 | |
![]() | Jag gillar katter men har valt att inte ha någon för att jag bor i stan, är lite lat och inte beredd att lägga ner pengar på veterinärbesök osv. Men nu börjar jag fundera på om jag tänker lite fel där. Mina grannar kan ju både äta kakan och ha den kvar eftersom deras katter pissar på och hårar ner mina stolsdynor, jag får vara med och betala för ny sand i sandlådan när det börjar bli hälsofarligt för gårdens barn och får jaga ut katter ur köket när jag haft altandörren öppen. Allt detta eftersom katter är så självständiga och måste följa sina naturliga instinkter. Och jag som trodde att kastrerade katter i stan var ganska onaturligt... | |
| slumpsarsa | 2007-06-28 20:04 | |
![]() | www.bukefalos.com/f/...p? t=784871 | |
| Lillråttan | 2007-06-28 20:15 | |
![]() | Hundtråd: www.betapet.com/ index.php?lang=se&sho w=thread&id=5853& catid=20&page=0 Hur gör man förresten för att få en klickbar länk? | |
| Vikage | 2007-06-28 20:56 | |
![]() | Löste ett korsord idag där 5 av frågorna handlade om katter | |
| Qårn | 2007-06-28 22:47 | |
![]() | jag gillar inte katter | |
| getramses | 2007-06-28 22:56 | |
![]() | sedan jag utvecklat en kraftig allergi mot katter och till följd därav anlagt en nonchalant, rent av avvisande hållning gentemot dom har jag märkt att de dras till mig som aldrig förr. om det är ett sympatiskt drag eller ej har jag inte riktigt kommit underfund med. | |
| krummerik | 2007-06-28 23:36 | |
![]() | www.catsthatlooklike...ig miaow.pl | |
| ChePlingo - Ej medlem längre | 2007-06-29 01:28 | |
![]() | Katt rimmar på hatt | |