Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 18 762 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-04 19:17 | |
![]() | Biolåten! "...det här är inte ditt hem!" - ni vet den nya låten med en dansande salamander (groda?) som man tvingas se innan film på SF! Jag blir alltid lika ledsen :( Visst är avsikten bra men lagom otrevligt. Några åsikter? | |
| odin - Administratör | 2007-08-04 19:41 | |
![]() | Jag tycker den ar grym :) | |
| sakoline | 2007-08-04 19:57 | |
![]() | Varför bvlie du ledsen? | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-04 20:01 | |
![]() | Skicka länk | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-04 20:30 | |
![]() | Kan ej hitta, finns ej på nätet (än iaf) :/ | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-04 20:34 | |
![]() | "Du undrar väl just nu som bäst På din taktik för att störa mest Har din mobil någon kul signal Eller dränker du slutet i högljutt tal Och du tror nog att du har rätt Att sparka mig i ryggen när du köpt biljett Men skärp dig nu för du Stör mig mitt i filmen! Välter ut popcorn och förstör min kväll Ooo, man hör dig mitt i filmen! Du sörplar läsk i hundratolv decibel Det här är inte ditt hem…" är iaf texten! | |
| Nemi | 2007-08-04 20:43 | |
![]() | kaprifol.blogg.se/11...bo tar.html om den | |
| betaguld | 2007-08-04 20:45 | |
![]() | Gillar inte heller grodan :P "STÄNG AV MOBILEN" bla bla bla... Lite ironiskt att de säljer popcorn som folk mumsar i sig så till den grad att det överröstar ljudet i själv filmen! Ljuden från ätandet alltså! Simpsons the movie var för övrigt ingen 5:a som DN tycker... tss.. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-04 20:45 | |
![]() | Så det är SF:s egen propaganda? | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-04 20:47 | |
![]() | Ah, soft. Länge sen jag var på bio nu, men det är väl aldrig kul att bli störd. | |
| Dyslekso | 2007-08-04 23:10 | |
![]() | äppelkatten: den här kanske du gillar bättre? www.youtube.com/watc...Fk TORyXc6g Särskilt från 01:00 och framåt i filmen... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-05 00:37 | |
![]() | Intressant. SF är alltså medvetna om alla dessa skäl att inte gå på bio, men skyller på fildelare när de inte får sin budget att bli som de vill ha den? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-05 00:46 | |
![]() | (Har bara varit på bio två gånger de senaste fyra åren. Gick nyligen och tittade på Ocean's Thirteen eftersom jag fick biocheckar av min chef. Hade väldigt svårt för den ständigt flimrande bilden och det aningen över min smärtgräns uppskruvade ljudet. Gillar inte heller att sitta stilla på en obekväm stol som inte ens har nackstöd, i mörker bland en massa potentiella terrorister eller förkylningsgeneratorer. Jag har fortfarande kvar två biocheckar som jag "måste" utnyttja. Jag kanske lottar ut dem som vinst i nästa turnering istället...) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-08-05 01:32 | |
![]() | Jag kan ta dom checkarna. Vad vill du ha i utbyte? Orkestergrodorna är väl reklam för Disney's Familjen Robinson (Meet the Robinsons)...? Verkar inte komma med engelskt tal så mkt. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-08-05 02:21 | |
![]() | inte ens orginalet var bra, håller med, ner i toan med låten. | |
| polly_P | 2007-08-05 10:49 | |
![]() | den är underbar!!!! | |
| Lyle | 2007-08-05 11:35 | |
![]() | Hahhaha! har också funderat mycket över låten. Jag blir illa berörd av låten haha. Gillar den inte, trots att jag kan hela texten utantill. | |
| SheDeVille | 2007-08-05 11:58 | |
![]() | Policy trailer www.youtube.com/watc...WY KM3-NRI8 | |
| SheDeVille | 2007-08-05 12:50 | |
![]() | Kanske Betapet skulle ha en policy-trailer där övervakarnas kör sjunger. en trailer före varje spel ;-) Kunde kanske gå nåt sånt här: Ni har nu kommit till najsa Betapet, det är då bäst att ni detta vet: Säg Hej innan ni börjar spela sen börja bokstäver på planen fördela. Ja ni måste vänta på er tur och bete er inte som några vilda djur. Här tillåts inget gruff eller fusk och vem vill väl vara en slusk? Klä dig som du vill, drick och ät, fritt val, därtill. För vi slipper se och höra dej allt vi begär är fair play. Spela, spela mer o mer och chatta Må din motståndare på ändan dratta Men glöm för all del ej Glöm inte - nej, nej, nej Att tacka för matchen. *blink, blink* | |
| Lyle | 2007-08-05 13:21 | |
![]() | Hahaha! | |