Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 830 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ajskriim | 2007-08-20 21:04 | |
![]() | restips Vill ta min nyblivna flickvän och dra iväg på en skön semester över jul och nyår. nån som har några bra förslag? söker nog en bra mix av värme, shopping och en rejäl dos med romantik =) | |
| maska | 2007-08-20 23:58 | |
![]() | Om ni kan leva utan shoppingen: Tobago. Lågsäsong när ni ska åka vilket innebär näst intill tomma stränder (läs typ fyra andra på hela stranden), fantastisk snorkling, vandringstur i regnskogen... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-08-21 01:13 | |
![]() | hmm...romantik? snackar vi Caspar David Friedrich så blir det nog svårt att kombinera med åtminstone shopping och antagligen värme likaså. | |
| blue_moon | 2007-08-21 19:35 | |
![]() | Mitt bästa jul- och nyårstips: Madeira är behagligt varmt även på vintern (+20°), har en fantastisk natur och enastående blomsterprakt. Romantiska vandringsleder längs vattenkanalerna uppe i bergen och mellan byarnas banan- och vinodlingar. Kusten är klippig och vita sandstränder saknas, men grannön Porto Santo har en härlig playa. Under jul- och nyårshelgen badar ön i ljus och fyrverkerierna är i världsklass. Vid kajen ligger stora kryssningsfartyg och i hamnen trängs segelbåtar från jordens alla hörn. Huvudstaden Funchal har flera stora shoppingcentra och mängder av butiker med kläder, skor, smycken och konsthantverk. Ön är känd för sina utsökta broderier och korgarbeten, förutom madeiravinet. Djuphavsfisken ”espada” står på den inhemska menyn, liksom olika sorters skaldjur men också rejäla spett med bitar av vitlöksmarinerat oxkött, ”espetada”. Folkdans och fadosång är underhållning som man inte bör missa. | |
| snorklan | 2009-01-07 09:41 | |
![]() | Väskan är packad och ikväll åker jag till Pipa, Brasilien. Har nån av er vart där och kan tipsa om nåt jag inte får missa, eller kanske nåt som bör missas? | |
| Miss_jk | 2009-01-07 10:09 | |
![]() | Fy 17 Snorklan vad avis jag blir... Ajskriim: Jag tipsar då om Bahamas. Blandad shopping med allt från "homemade-marknader" till Gucci och Prada. Varmt, soligt och med underbara långa vita stränder och turkost vatten. Och visst är det romantiskt! www.destination360.c...ah amas.php | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2009-01-07 10:20 | |
![]() | Miss_jk: Jag tror att han redan varit på sin semester. I alla fall hoppas jag det då han postade frågan i augusti 2007, hade varit tråkigt om han inte kommit iväg än :) | |
| Miss_jk | 2009-01-07 10:23 | |
![]() | Ojdå, jag kollade faktiskt inte datumet... | |
| snorklan | 2009-01-07 10:26 | |
![]() | :) | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2009-01-07 10:28 | |
![]() | Snacka om att inte starta nya trådar i onödan ;P | |
| snorklan | 2009-01-07 10:32 | |
![]() | Försökte bara vara duktig ju.. :( Men, åter till frågan.. Vem kan tipsa om Pipa, Brasilien? | |