Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade14
Mobilspel
Pågående22 332

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Vigdir2005-11-20 00:08
Antal inlägg: 3722

Stora frågor utan svar? ;-)
Varför går Vigdir inte och lägger sig istället för att sitta här och försöka vara (o)begåvad i medlemsforumet?

Har Vigdir inget liv och vad kan man göra åt detta?

Dessa frågor har länge förbryllat mig. Finns det någon klok betapetare som har ett svar till övers?

 
pilutta-dej2005-11-20 11:28
Antal inlägg: 1689

Fördelen med denna last är att den åtminstone inte skadar kroppen kemiskt, men ständig sömnbrist är ju inte heller så rolig att leva med. Ibland är jag tvungen att handgripligen släpa mig själv i håret bort från datorn för att inte starta ett nytt spel eller, ännu värre, flyta runt i medlemsforum och försöka vara vitsig. Under tiden förslummas hemmet och ens vänner och familj glömmer bort att man finns. Varför skriver jag inte det där brevet till min gamla vän som väntar på svar sen i somras i stället för att holka här? Jag har inte tid, har blivit ganska lite trovärdigt eftersom man alltid hittar tid att hålla på här.

Inga svar från mig alltså, utan bara ett igenkännande leende. Det måste vara några djupt liggande behov som tillfredsställs här, och skämt åsido kan jag ana några av dem. Här på forumet hittar man en massa människor som man aldrig skulle vetat att de fanns annars, och ibland skriver de väldigt roliga eller kloka saker. När man spelar betapet får man ibland känna sig smart och hjärnan trivs uppenbarligen med att få vara kreativ. När det går dåligt vill man genast få en ny chans. Är det fler än jag som har upptäckt här att man faktiskt visst har en tävlingsmänniska inom sig fast man alltid hävdat att så inte är fallet, eftersom tävlande vanligen handlar om idrott och där är jag så fruktansvärt dålig.
 
myran_64 - Ej medlem längre2005-11-20 12:54
Antal inlägg: 3157

*räcker upp handen och instämmer*.... Men hav förtröstan Vigdir (som jag för övrigt trodde var en man hela tiden till nu ungefär =) ) sova kan vi göra på "hemmet" när vi blir gamla och kloka(re). Där finns ändå inget att göra och personalen vill hemskt gärna att man sover så dom får se på TV och måla naglarna ifred. Och Pilutta-dej, snart vimlar det av arbetsugna i det här landet som kan tänka sig att städa hela ditt bo inklusive fönsterputs för några ynkliga kronor..
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?