Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 425 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krummerik | 2007-09-06 20:24 | |
![]() | Fredrik och Filip Komikerparet roar sig på fotbollslandslagets bekostnad (www.aftonbladet.se/s...1 9953.ab), men är det nån mer än dom som skrattar? Inte jag, tycker dessa provokatörer är oerhört överskattade. Nån som håller med? | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-09-06 20:26 | |
![]() | Tycker det var sjukt kul :-D synd att inte Zlatan bjöd till lite | |
| Jobbar | 2007-09-06 20:35 | |
![]() | Jag har sett lite av dem, och jag håller med krummerik, de är överskattadde | |
| Dyslekso | 2007-09-06 20:38 | |
![]() | De har väl fyllt en nisch som saknades i hrm...humor-Sverige. Den där man verkligen går i klinch med kändisar och "vanligt folk", och inte bara hånar dem på avstånd, som Killinggänget gjorde. Jag är iofs inte så mycket för deras jakt på "sköna svenskar" eller stolliga intervjuer med kändisar, men Ursäkta röran var ibland rätt kul. Jag tänker då på naziintervjun med Robinson-Emma (visst är det Emma hon heter?) och minisketchen när Filip intervjuar en japansk turist och Fredrik går förbi och rätt aggressivt spottar Filip i ansiktet. | |
| Opeth Dei | 2007-09-06 21:08 | |
![]() | Jag kan förstå att många anser att Fredrik och Filip är provokativa och ibland även rent av idiotiska, men jag skulle inte gå så långt som att påstå att de är överskattade. Jag å min sida tycker att det är härligt att dessa två killar finns. Varför? Jo så att man kan vända upp och ned på saker och ting. Killarna har inga begränsningar, de vägar ställa de mest idiotiska frågor och ställa de frågor ingen annan vågar ställa. Sånt behövs. Att Zlatan inte bjuder till är jag inte förvånad över, men de fick i alla fall Göran Persson att verka lite Svensson. KUL! | |
| Hedenstierna | 2007-09-06 21:15 | |
![]() | De roligaste svenska komikerna no doubt :) | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-09-06 21:41 | |
![]() | Jag gillar dom... Håller med dig hedenstierna | |
| Maybach | 2007-09-06 21:43 | |
![]() | Håller med Heden och Jonatoon 100% :) | |
| Hedenstierna | 2007-09-06 22:23 | |
![]() | wiiie | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2007-09-06 22:34 | |
![]() | Zlatan skojar man inte med | |
| vulcan | 2007-09-06 22:37 | |
![]() | Nåja... kanske lite ändå. Mats Olsson har ju ännu icke upphöjt honom till gudomlig status såsom Stefan Schwarz. | |
| vulcan | 2007-09-06 22:38 | |
![]() | F&F tycker jag är lite småkul i sina bättre stunder. Men inte har dom Killinggängets geniala skärpa som de utvecklade i SINA bättre stunder... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-07 01:16 | |
![]() | De var bra innan framgången gav dem hybris och lättjan tog över kreativiteten. | |
| Elmis | 2007-09-07 08:21 | |
![]() | Har sagt det förr och säger det igen. Kan man inte skilja på "skratta med" och "skratta åt" så är man varken komiker eller speciellt intelligenta... | |
| Mercedes | 2007-09-07 08:25 | |
![]() | F&F...gäsp | |
| monk - Administratör | 2007-09-07 08:37 | |
![]() | Deras första program som endast byggde på desperata försök att få uppmärksamhet (t.ex. att gå fram och ta någon i skrevet) var bland det mest patetiska jag sett. De senaste åren (med roadtrip-programmen från USA och 100 höjdare) har de ändå visat att de kan skapa rätt bra underhållning... | |
| kartoffel | 2007-09-07 14:00 | |
![]() | Ser F&F mer som underhållare och företagare än komiker eftersom de producerar roliga/skitkassa programideer och säljer till TV-kanaler, och inte skådespelar och/eller ståuppar. En del av deras ideer har varit rätt sköna, men de har en del bottennapp i bagaget. | |
| Miss_jk | 2007-09-07 14:13 | |
![]() | Tycker dom är sjukt roliga, men jag tycker inte att det var fel av Zlatan att inte "kommentera". Det finns garanterat tusen saker han tycker är roligare än att sitta på en presskonferens, och ska folk då inte ens ta presskonferensen på allvar så gör han nog hellre något annat. | |