Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-25 18:18 | |
![]() | "Kilona bara rasar" Jag är visserligen inte i behov av det här själv, men blir ändå fundersam. I artiklar har det ju skrivits om hur bra de där pillren fungerar men jag känner ingen som har provat dem. Är medveten om att frågan kan vara känslig men chansar ändå på att någon här provat själv eller känner någon som har och kan berätta hur det har gått. www.bantning.nu/ | |
| jssfrk | 2005-11-25 18:25 | |
![]() | Det enda jag råkat ut för på sistone är att ratingen rasat. Och det har jag inte behövt några piller för. Åtta raka förluster, nytt rekord. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-25 18:26 | |
![]() | ja, det är just då man funderar över dom där betablockerarna. tror det är finfina piller... | |
| Äcklig Odör - Ej medlem längre | 2005-11-25 18:27 | |
![]() | kilona bara rasar av tjack också, alla har väl sett "requim for a dream"...med reservation för stavningen. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-25 19:40 | |
![]() | kilon kan rasa när man är nykär oxå, och det är bättre än några bantningspiller i världen.. Jag tror inte att piller är bra i det långa loppet. Vem vet vad de innehåller då? kan vara massa konstigheter. | |
| lalalala | 2005-11-26 00:42 | |
![]() | Energi in < Energi ut Kör man på det så borde man minska i vikt. Antingen minksa maten eller öka energin man gör av med. Äter man rimligt men inte rör sig kanske man borde öka 'utgifterna', rör man på sig men äter massor kanske man ska se över intaget. Vet inte vilka piller du pratar om, men om de hämmar upptagningen av fett så... tja.. Jag har hört att det toabesöken inte är så skoj. Om man kan uppnå samma effekt genom livsstilsförändring som med tabletter är det att föredra, men ibland går det inte. | |
| Ond tomte - Ej medlem längre | 2005-11-26 01:47 | |
![]() | kapa av ett ben - snabb viktminskning! | |
| Terroristisk - Ej medlem längre | 2005-11-26 03:03 | |
![]() | kalla mig arbetsmyra, BANG, kalla mig lojal | |
| helena | 2005-11-27 12:30 | |
![]() | Det är alltså fråga om piller som påverkar hjärnan så att man inte får hungerskänslor. En vanlig frisk människa bör nog sträva efter att minska i vikt på vanligt sätt med mycket motion och nyttigare mat. Experimentera med hjärnans och kroppens funktioner på det där sättet bör man nog inte välja i första hand. Jag har äldre vänner som fått amfetamin av läkare för att gå ner i vikt, och för dom har det inte varit värt det för att vara smala för tretti år sen.... Och även om de var smala då har de gått upp allt igen dubbelt, för det är deras livsstil som är fel (antaget att de har ett mål att vara smala). | |
| ozzypozzy | 2005-11-28 14:15 | |
![]() | Amma som jag så rasar kilona!!!!!!!!!!!!!1 | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 13:10 | |
![]() | Lättast att få kilona att rasa är att promenera i raskt tempo i 6-10 km per dag, gärna med lite situps hemma sen, och låta bli alkohol på vardagar och äta sunt på vardagarna. Helgerna kan slarvas på, man rasar i vikt ändå. Glöm inte dricka minst 3 liter vatten om dagen också. Tabletter e bara skit. | |