Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 645

Forumkategorier

Användare Inlägg  
thörn - Ej medlem längre2007-10-01 19:40
Antal inlägg: 29

Vilken bra bok!
Flyga drake av Khaled Hosseini.

Jag trodde inte det fanns böcker som den här! Så gripande, har aldrig
gråtit så mycket genom att läsa en bok!

Khaled kan verkligen berätta utan att säga för mycket. Boken är ingen sentimental smörja, författaren klär av sig totalt och fängslade mig i alla
fall.

Har du läst den?

pilutta-dej2007-10-01 20:05
Antal inlägg: 1689

Nej, tack för tipset.

vulcan2007-10-01 20:15
Antal inlägg: 7666

Forumadmin:

Boktips är intressanta men hör mer hemma i Snack. Så jag flyttar detta dit.

mollee - Ej medlem längre2007-10-03 01:03
Antal inlägg: 6087

En bok som är väldigt bra och spännande är "Mord med Guldkant" Av bestsellernsNora Roberts eller J.D Robb som är den pseudonym hon använder sig av.

Boken utspelar sig under 2050 talet och handlar om en kvinnlig polis, Eve Dallas, som hittar två framgångsrika kvinnor mördade, skurna med ett snitt i halsen. Hon ser ett samband mellan offren och går ut på jakt för att hitta den gemensamma länken mellan de båda offrern.

Dallas slits mellan att vara en framgångsrik, tuff och klarsynt kriminalare som jobbarmkt hårt, och att vara en kvinna som lever ett liv i lyx och glamor tillsammans med pojkvännen Rourke som hon har ett obekvämt, skandalomsusande men endå djupt förhållande med.

En spännande och bra bok som handlar om en komplex kvinna som kommer från en dålig uppväxt, men som lyckats att skapa sig framgång och respekt.
Mkt fantasirik och fyndig måste jag säga. Man blir helt inne i boken och ibland känns det som att karaktärerna exsteari verkligeten, var sorgligt när den tog slut.

Rekomenderas varmt.

mollee - Ej medlem längre2007-10-03 01:05
Antal inlägg: 6087

Existerar skall det stå :D

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?