Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 658 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rullon | 2007-10-10 07:05 | |
![]() | Angående medlemsomröstning .... och Betapet har helt missat att ta med Lars Winnerbäck till förmån för en så ofantlig stor textförfattare som Lena PH. JO men visst! *suck* | |
| Lilla Busan | 2007-10-10 07:08 | |
![]() | Jo men visst .. ÄLSKAR winnerbäck, men herregud, skall man tänka så som du gör nu så skulle ju betapet ta med ALLA textförfattare som finns i hela världen.... En omröstning är vad man gör den till o Betapet har valt just dessa artister/grupper Thats it.. *s* För att göra alla musikintresserade nöjda med en omröstning, det går helt enkelt inte ..,. så det så säger jag o ser lite snusförnuftig ut... Missa inte Winnerbäcks vinter turnering Rullon..... Själv har jag sån tur att jag flörtat in mig med han som kör hela sällskapet så jag har redan införskaffat mina fribiljetter... *glad* | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-10 09:20 | |
![]() | Varenda pretentiös liten gitarrplinkande Bob Dylan-wannabe kan ju inte vara med på listan. | |
| Dyslekso | 2007-10-10 09:30 | |
![]() | Jag har sagt det förr och jag säger det igen: ensamma män med gitarr får mer respekt än de förtjänar. | |
| sarlina | 2007-10-10 09:41 | |
![]() | Värre än så - dom får fler tjejer än dom förtjänar.... | |
| Pim_ | 2007-10-10 09:44 | |
![]() | Nu står det ju faktiskt "artist/grupp" och inte "trubadur", skillnad på musik o musik ;) | |
| Solvind - Ej medlem längre | 2007-10-10 14:28 | |
![]() | Grejen, som jag ser det, är att Winnerbäck med största sannolikhet har fler lyssnare än de flesta namn som är med i omröstningen, undantaget Kent och Hives(fast en majoritet av deras lyssnare hittar man utanför rikets gränser). Därför tycker jag att der är absurdt att Winnerbäck inte är med. Men, det är bara min åsikt. | |
| vulcan | 2007-10-10 15:55 | |
![]() | Jag klagade nyss min nöd för en kollega i kopieringsrummet om att a) Ett 33-sidigt dokument som jag tog 2 kopior av kom ut i ordningen sida 1, sida 1, sida 2, sida 2 etc så att jag manuellt måste sortera upp dem. b) Häftklamrarna i specialhäftaapparaten för tjockare pappersbuntar var slut och jag orkade inte leta efter/sätta i nya. Vi enades om att detta nog var dagens I-landsproblem. Men efter att ha tagit del av folkstormen här får jag nog låta det abdikera till förmån för "Winnerbäckskandalen" | |
| damen_ - Ej medlem längre | 2007-10-10 16:07 | |
![]() | Fråga till Bror Mu: Är någon gitarrplinkande Bob Dylan-wannabe med i listan? | |
| Forticert | 2007-10-10 16:54 | |
![]() | Alternativet "Ingen av dessa" kunde ju fått vara med | |
| getramses | 2007-10-10 23:08 | |
![]() | eller alternativet "hon den blonda i idol" | |
| hugokolbaz | 2007-10-10 23:34 | |
![]() | Tomas Andersson Wij får inte tillräckligt med respekt. Lägg till honom undersökningen så lovar jag att rösta. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-10-11 00:05 | |
![]() | Andersson Wij får löjligt mycket respekt. Jag saknar Mando Dia i röstningen. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-10-11 00:23 | |
![]() | Och var är Backyard Babies! | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-10-11 08:38 | |
![]() | På bakgården, såklart! | |