Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ögor | 2007-11-13 16:35 | |
![]() | Årets julklapp: GPS-sändare Så har svt-text avslöjat, vad som finns i det hårda paketet med glanssnören under granen: En GPS-mottagare! Svenska HUI har spått att årets julklapp kommer att bli en GPS-mottagare. Hmm? Just ja? Julgubbens släde måste ju ha varit försedd med en GPS-mottagare, för annars skulle inte Julgubben ha hitta fram till SheDeVille, Ögor, Skåldå eller Perpersa, för att nämna några. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-13 16:36 | |
![]() | *han hittar till mej med* ;-) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-11-13 17:47 | |
![]() | Jag undrar vad Jesus gör på Tomtens födelsedag? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-13 17:58 | |
![]() | Eftersom han inte har nån GPS vet han nog knappt var han är.... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-13 19:55 | |
![]() | Jag vet aldrig vart jag är eller vart jag ska, så jag vill ha en GPS!!! Man kan ha den på sin EU-moppe va???? | |
| Muhammad Ali - Ej medlem längre | 2007-11-13 21:25 | |
![]() | Mer trams till folk som redan har för mycket prylar. Och sen gnäller folk på växthuseffekten.. årets julklapp borde vara ett träd i regnskogen eller en kompost. | |
| skogstorparn | 2007-11-13 21:26 | |
![]() | myran!då är en GPS värdelös för dig,för den bara visar vägen för den som vet vart den skall .. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-13 21:31 | |
![]() | aha, tacks skogis!! Jag fattar inte såna däringa moderniteter alls vet du.. JAg har ju bara min kompost i tankarna =) | |
| SheDeVille | 2007-11-13 21:32 | |
![]() | Jag är lite inne på Muhammad Alis linje - nåt vettigt ur miljösynpunkt. Jag tycker att en SodaStreamer i julklapp passar bra till alla som gillar mineralvatten eller läskeblask så de kan göra sin egen. I o f s kanske rent, vanligt vatten duger men om man vill ha bubblor så... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-13 21:50 | |
![]() | MMM, jag gillar min kompost men ungarna gör det inte! Tycker den luktar konstigt och innehåller konstiga insekter =) Har ett år gett bort planterade träd till släkt och vänner.. Men över lag är vi inte mycket för att köpa massa saker till varandra. Vi brukar satsa på en eller möjligen två klappar i var som innehåller något man verkligen behöver, och skippar modeprylar, men-granne-har-ju-en-sake r och bra-att-ha-saker! | |
| blackrat | 2007-11-13 23:08 | |
![]() | Tycker rubriken är aningens missvisande... | |
| Jojo - Spelvärd | 2007-11-13 23:49 | |
![]() | Årets julklapp är en egen satellit? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-14 00:19 | |
![]() | Tycker att det är taskigt att inte skriva *SPOILERVARNING* eller liknande, nu har jag ju inte någon anledning att se fram emot julafton längre när jag redan vet vad årets klapp innehåller. :( | |
| lellemor | 2007-11-14 07:50 | |
![]() | vem vill ha en sak som man kan köra över ett stup med om man inte ser ner/upp? =) | |
| systerrebell | 2007-11-14 08:30 | |
![]() | Jesus har de två senaste jularna blivit uppeldad i först en utegrill och sedan en öppen spis i Uppsala. Första gången var han gjord av ett couscous-paket och Jehovas Vittnens tidningar och ifjol var det Dagens Nyheter som fick stryka på foten. I år planerar vi dock att freda honom. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-16 10:43 | |
![]() | www.youtube.com/watc...RG Z30-KfIs Tesco is the place! ;) | |
| AlliC73 | 2007-11-18 14:14 | |
![]() | Har redan köpt en GPS-mottagare som förtdig julklapp till mig själv. Tröttnade på att köra vilse när jag försökt köra efter Eniros vägbeskrivningar. Kan dessutom vara bra att ha eftersom att den varnar när jag kör för fort. | |