Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 43 |
| Inloggade | 98 |
Mobilspel
| Pågående | 19 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pim_ | 2007-12-21 19:08 | |
![]() | Speltips Undrar hur många jag spelar mot som har "tfm" färdigskrivet i chatten, trycker på enter när matchen är slut och sedan lämnar spelet direkt för att hitta ett nytt spel. Ett litet tips är att ta 10 sekunder eller kanske lite till för att titta vad som hände på spelplanen innan man hetsar iväg till nästa spel utan att ha lärt sig någonting. Detta fungerar inte bara på betapet utan kan även tillämpas på andra spel eller tom i vardagen! | |
| JaguIaren | 2007-12-21 19:20 | |
![]() | Tack för den läxan! Känner att jag lärt mig nåt viktigt nu! | |
| temperance | 2007-12-21 19:23 | |
![]() | Tack! Jag och JaguIaren har vin- och ostkväll och sitter precis och diskuterar det du tog upp. Vi har applicerat det på Fia med knuff också och lärt oss massor! | |
| Mass Effect - Ej medlem längre | 2007-12-21 19:28 | |
![]() | Här måste jag hålla med dig. jag brukar själv skriva någongång under spelets gång att vi båda avvarar fem minuter av våran tid och analyserar spelet. an kan kankse komma på någon miss man gjort, kanske påpeka för motståndaren vad han borde gjort bättre. Man kan ägna sig åt att berömma motspelaren för ett fint drag eller kanske fråga om en trea som man inte riktigt förstår. Eller så kan man avsluta matchen utan att säga ett skit. | |
| Aardvark | 2007-12-21 20:00 | |
![]() | tack, har du kommit på det alldeles själv? Jag blir närmast rörd av din välvilja att dela med dig av din oerhörda visdom inom området eftertänksamhet... sen kan det ju faktiskt vara bra att kunna lägga saker och ting bakom sig, du kanske ska se och lära av dina motståndare som verkar kunna det bra ;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-01-10 23:34 | |
![]() | Grymt bra tips faktiskt. Jag brukar alltid skriva "tfm" och sedan trycka på ENTER, men ack, motståndaren har redan hunnit försvinna... Detta gör ju att jag blir irriterad eftersom jag inte hunnit vara artig, men ändå hunnit slösa energi på knapptryckningar. I fortsättningen ska jag göra som du säger, och i förväg skriva "tfm" så att det bara är att snabbt som attan klicka på "skicka" och sen lämna spelet. Jag tror nog aldrig att jag hade kommit på den optimeringen själv - men så har jag ju förvisso inte studerat optimeringar på Chalmers, så det hade nog ingen förväntat sig heller hoppas jag. | |
| Banned - Ej medlem längre | 2008-01-11 00:04 | |
![]() | Jag hade ett marsvin när jag var liten. Den var pessimistiskt lagd och brukade bita mig när jag tog upp den, innan den visste om jag skulle bolla med den på tennisracket eller gulla med den. | |
| zacco | 2008-01-11 00:24 | |
![]() | sjyssta klubben va | |
| Catbert - Ej medlem längre | 2008-01-11 00:56 | |
![]() | Vissa skriver "tfgm" redan innan spelet är slut, så de kan dra ännu snabbare. Själv försöker jag undvika att göra mig lustig på andras bekostnad, nåt som är betydligt tristare än folk som inte tackar för matcher. | |