Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 967 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-01-29 12:38 | |
![]() | Jag är en delfin i en människokropp - QUE? haha, vilken värld... har någon annan sett denna sida : www.svedimf.3w.se/ Frågan är om de är sanna eller om detta är ett riktigt sick skämt? Vet någon? | |
| Lillråttan | 2008-01-29 12:59 | |
![]() | Låter som ironi tycker jag.... | |
| emmylicious | 2008-01-29 12:59 | |
![]() | är bra sugen på att ringa numret på hemsidan från hemligt nummer o höra vem, eller vad, det är som svarar. | |
| sakoline | 2008-01-29 14:03 | |
![]() | Var ju en kvinna som gifte sig med en delfin... www.expressen.se/1.294835 | |
| Banned - Ej medlem längre | 2008-01-29 14:04 | |
![]() | Jag är redaktör för en debattsida, jag fick in en artikel från dom. Jag garvade högt. Hade det varit min egen tidning hade jag tagit in den direkt, men blev tyvärr tvungen att refusera :) | |
| Jesper M | 2008-01-29 14:20 | |
![]() | Jag ringde precis, och ja, han som svarade är helseriös! Frågade lite om hur det kändes att vara en människa instängd i en delfinkropp och så. Men han ville helst inte svara på så personliga frågor, och att det är så svårt att beskriva en känsla. Han sa att det måste vara ungefär som transsexuella känner sig. Han hade inte heller någon statistik om hur många "delfinmänniskor" det finns i sverige. Men att det ringde en del, dock så var de flesta tyvärr oseriösa. | |
| Spy - Ej medlem längre | 2008-01-29 14:23 | |
![]() | ?! | |
| Lillråttan | 2008-01-29 14:44 | |
![]() | Det kanske handlar om själavandring? Delfiner har ju ett högt utvecklat intellekt, så om det nu är så att man kan återfödas, så kanske man undermedvetet minns att man har varit delfin, och känner en samhörighet. Men jag måste erkänna att jag tolkade det hela som parodi när jag läste det. | |
| Gunni - Ej medlem längre | 2008-01-29 14:45 | |
![]() | Jaja... Alexander Bard gifte sig väl med en ko!? | |
| Dyslekso | 2008-01-29 14:52 | |
![]() | Jag lutar lite grann åt att det är ett skämt som någon lagt ner mycket tid på. Anledningarna till att jag tror det är dels att det inte verkar finnas någon amerikansk motsvarighet, vilket alla liknande "syndrom" brukar ha, och dels att killen bakom sajten stavar för bra. Personer med sådana, snudd på psykotiska, sinnestillstånd och totalt bristande förankring i verkligheten kan nog sällan hantera språket på ett så pass välvårdat vis. Men man vet aldrig. | |
| Dyslekso | 2008-01-29 14:56 | |
![]() | Hmm...tittade på bildsidan och tänker att det kanske är några smarta gymnasieelever som ligger bakom det hela? | |
| Gentiana | 2008-01-29 15:41 | |
![]() | Undrar hur många delfiner det finns som känner sig som människor? Dom borde tas på allvar tycker jag. Och om en delfin frågar dig hur det känns att vara människa, vad svarar du då? Och undrar hur om delfinen som gifte sig förstod vad den gjorde? (Det gäller i o f s oss människor också) | |
| Miss_jk | 2008-01-29 15:53 | |
![]() | Haha, jag kollade också in på just bildsidan, och det känns som att de som gjort sidan lär ha haft väldigt roligt i alla fall! | |
| Miss_jk | 2008-01-29 15:57 | |
![]() | Eum, kollade just under fakta-länken och vidare på videoklippen... Dom verkar inte helt hundra... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-29 16:00 | |
![]() | Jag tycker det ser kul ut... men helt seriöst kan man inte ta det... | |
| brava | 2008-01-29 16:05 | |
![]() | hm www.oar.noaa.gov/spo...te xas.html | |
| le-lou | 2008-01-29 16:54 | |
![]() | brava, tycker du inte att detta är minst sagt hel knasigt? | |
| Dyslekso | 2008-01-29 17:05 | |
![]() | "According to their genes, Busbee said, dolphins are closely related to cows, antelopes and giraffes, and the domestic pig may be their closest relative." Det är väl inte så mycket att hm:a om...det har länge varit känt att däggdjuren till havs delar förfäder med de landlevande däggdjuren. | |
| Norrjensan | 2008-01-29 18:04 | |
![]() | jag skulle tro att personen/personerna som har gjort sidan personligen knappast känner sig som delfiner i en människokropp. Jag får känslan av att de försöker utnyttja individer som söker en identitet - eller som kanske redan känner sig som delfiner - för sin egen vinnings skull.... "Ett formellt medlemskap torde du kunna erhålla, genom att maila dina personuppgifter (så att medlemskort kan utsändas) samt sätta in en viss summa på vårt konto. Summan anger vi när du skickat dina uppgifter till oss. Som medlem får du ett medlemskort samt en SVEDiMF-knapp. Något mer kan vi tyvärr inte erbjuda medlemmar för tillfället. Sammankomster kan inte utlovas." | |
| y not | 2008-01-29 18:41 | |
![]() | Ajöss o tack för fisken | |