Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 719 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:09 | |
![]() | fördelar och nackdelar med att vara man/kvinna Fördelar kvinna: - vi är snyggare -vi "tillåts" mer att göra oss fina - Vi kan blinka lite sött o får allt gratis - vi kontrllerar män, även fast vi låter dem tro at de har en egen vilja Nackdelar kvinna: - Vi får mens ( tack o lov att man kan göra sig av med den - vi kan få barn (ja ja vet men jag får panik bara av att tänka på att ha något som växer i mig, typ som mask i magen ju) - Tror inte de är skönt o föda barn - Vi har högra krav va gäller utseende - Vi har lägre löner ( i visa fall) - vi blir lättare feta Fördelar män: - de kan stå up o pissa ( tänk va behagligt när de är super äckligt på toa) - De har högre löner - De slipper att ha barn i sig eller födda dem - ingen mens Nackdelar män: - tror de har de svårare än kvinnor är mer känsliga ja menar de siter o vill ta livet av sig om de blir förkylda - de har snopp, de måste vara de mest irriterande som finns en okontroll bar svans som hänger på fel sida o dessutom är kanska ful. Måsta vara ivägen - de har skägg Hmm ja de e nog va ja komemr på just nu, va tycker du? | |
| Jamo | 2008-05-02 23:16 | |
![]() | JAg är "man" och jag har inte skägg :) | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:18 | |
![]() | jamo nej men om du skulle ge tusan i o raka dig skulle du väll ha de? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:21 | |
![]() | "Hmm ja de e nog va ja komemr på just nu, va tycker du?" Ja du Linda88, jag tycker nog att du är smått "underhållande" ... ;) | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:22 | |
![]() | tss varför de då? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:24 | |
![]() | Haha, det svarade du just på själv med din fråga ;) | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:24 | |
![]() | Linda- Det ÄR bedrövligt att ha mens, håller helt med dig om det. Men att vara gravid är en fantastisk upplevelse som inte går att förklara med ord. Att föda barn gör fruktansvärt ont. Jag trodde inte att man kunde ha så ont utan att bli medvetslös, MEN det är en häftig upplevelse ändå och man får ju något underbart för all den här smärtan. Trots de "negativa" delarna med att vara kvinna som du spaltade upp, så skulle jag inte vilja byta. Trivs med att vara kvinna:-) | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:24 | |
![]() | ja hänger inte med | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:26 | |
![]() | Nannie ja håller med dig ja vill också vara kvinna men ja väljer att ta avstånd i från barn, jag trivs inte med dem ändå. Men sättet man gör dem på kan ja ju roa mig med. | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:29 | |
![]() | Jag ville absolut inte ha barn när jag var i din ålder heller, tror nog att du kommer att ändra dig på den punkten när du blir lite äldre:-) | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:33 | |
![]() | nannie denna diskution har ja haft både här på betao med alla andra tro mig kännde du mig skulle du inte säga nått så sårande till mig.. jag vet att jag bara är 20 men jag är helt säker på min sak, min psykolog håller på o kollar en tid för sterilissering åt mig. Och nu va defaktiskt inte min ovilja till barn vi skulle diskutera. Finns de inga män som kan säga sin mening? | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:36 | |
![]() | Oj då! Det var ABSOLUT inte min mening att såra dig vännen, förlåt mig... | |
| Pococurante | 2008-05-02 23:42 | |
![]() | Jag är man (läs liten, snäll pojke) och trivs rätt bra med det. Och att ha penis är ju finfint! | |
| Suds McDuff | 2008-05-02 23:45 | |
![]() | Linda88, jag säger inte att din inställning till att skaffa barn med säkerhet kommer att ändras. Men det är en väldigt stor chans för det. Att göra något som inte går att ta tillbaka tycker jag är en dum idé. Tänk bara på alla som tatuerar sig tex. "Den här snygga tatueringen ska jag ha hela livet" blablabla. Sen när dom blir äldre så ångrar många sig. Ok nu till ämnet. Kvinnor har det lättare än män. Vad är det viktigaste i livet? Att ha någon vid sin sida, tror jag de flesta skulle säga. Det är jävligt sällan kvinnor blir ofrivilligt ensamma. Men detta är rätt vanligt bland män. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-05-02 23:45 | |
![]() | Den största nackdelen med att vara man är att man måste bära alla stora och tunga grejer när man flyttar, medan tjejer bär typ en lampskärm, och sen måste dom sätta sig och vila. Den största fördelen med att vara man är att vi är naturligt snygga och därför inte behöver lägga ner tid och pengar på vårt yttre. | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:49 | |
![]() | Birgerkung - *s* Visst, naturligt snygga. Den var bra ;-) | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:53 | |
![]() | Birgerking, de va ingen vem drar bästa skämtet tråden detta | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 23:56 | |
![]() | Man kan väl inte diskriminera de med humor? Jag tolkar själv som att du har startat tråden med viss form av humor? | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-05-03 00:07 | |
![]() | Förlåt mig, jag ska försöka skriva lite tråkigare. | |
| Bergarn1 | 2008-05-03 00:39 | |
![]() | Du glömde jue männens överlägsna fysik, jag menar, upa skulle inte ha en chans mot mig i armbrytning! Handen på hjärtat, Umeås damlag i fotboll (som spelar i champions league) fick stryk flera gånger av Umeås P18 lag. :-P Och om det skulle vara en nackdel att ha snopp så anser jag att alla bröst över C-kupa oxå är en nackdel, jag menar, guppar runt när man kutar, får ryggproblem, får mjölkstockning vid graviditeter osv :-P | |