Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade59
Mobilspel
Pågående21 650

Forumkategorier

Användare Inlägg  
morsans syrr2010-10-08 20:02
Antal inlägg: 2311

Tvålis, du läser mej ganska bra.. en 4 =))))
 
SkySpy_2010-10-08 20:05
Antal inlägg: 4416

Morsans syrra:

Du läser mig som en öppen bok helt enkelt;) 4,9

Du är själv ödmjuk trevlig, snäll. Konstnärlig som tvålis skrev.
Gillar att ta hand om andra visa kärlek och ge beröm.
Förstående och är en god människokännare. du kan fort bli arg, men ofta går det över lika fort igen.


 
morsans syrr2010-10-08 20:13
Antal inlägg: 2311

Hehe!
Ja du Sky.....
Det där e jag :)))
Va bra att det inte går att läsa mej som en öppen bok...
Jag måste va jättespännande......eller inte......
 
Naity_2010-10-08 20:26
Antal inlägg: 633

Morsans syrr; Du är en kvinna som värnar om livet och miljön. Du strävar efter det goda. Dock kan du bli väldigt lätt irriterad på folk ibland och vara väldigt tidig med att dömma.
Du har inte jättemånga vänner men du nöjer dig med de riktigt goda du har. Du trivs med ditt jobb men du har varit singel ganska länge och funderar på om du ska stadga dig med en man snart, men du tycker det är svårt eftersom alla män är så löjliga. Du har även funderat på din sexuella läggning men gillar inte tanken på att du kan vara bisexuell.
Du kan uppfattas som en tjej som älskar festligheter, men i hemlighet vill du helst vara hemma långt från stadens vibrationer under en filt med en mysig kärleksfilm och något mysigt till det.
Du värnar om din hälsa och tänker mycket strikt på vad du stoppar i dig, du hade nyligen en stegräknare som dock försvann och du inte orkat köpa en ny.
Naity
 
Naity_2010-10-08 20:38
Antal inlägg: 633

Tvålis:
Ditt självförtroende är högt och du går väldigt rak på sak. Du är snabb vid att säga ifrån vid obekvämligheter eller åsikter du inte gillar.
Du gillar inte att tänka på livets alla hemligheter utan du håller dig mer nere på jorden.
Du jobbar eller vill arbeta som chef i något yrke, då det passar dig till sättet att leda folk.
Du kan vara väldigt okänslosam ibland och inte tänka på hur du uppfattas av din omgivning, folk kan gå ifrån din omgivning med ett brustet hjärta och kliandes över hakan men det är inte mycket du tänker på.
Du satsar mycket på ditt jobb, men har även tid över för familjen, fast mer tid hade du kunnat ha däremot..
Du gillar din man för att du känner att han inte häver din väldigt maskulina feminina sida. När folk uppfattar dig som sträng/elak så är det en liten del av dig själv som trots allt är medveten om detta och denna lilla medvetenhet har som försvar att det är för att lära dom ( det bästa sättet till lärdom).
Du har gott om pengar och gillar att äta ute på lite finare restauranger med ett glas rött vin till maten.
Tidigare i åren var du väldigt fixerad över ditt yttre, men ju mer upp i åldern du kommit har det dankats av, men fortfarande så att du är hyfsat nöjd.
Du är moderat men gillar även miljöpartiet men också sverigedemokraterna en aning ( inte att du röstar på dom).
Du är en väldigt stressad person, försök att tagga ner lite och njut av stunden och famlijen lite mer:-)
Naity
 
Tvålis - Ej medlem längre2010-10-08 20:41
Antal inlägg: 4429

Naity, det var nog tyvärr helt fel. Stämmer inte alls mer än möjligtvis att jag ju faktiskt är moderat.
 
Der Vaart - Ej medlem längre2010-10-08 20:47
Antal inlägg: 198

men inte så bildad?
 
Tvålis - Ej medlem längre2010-10-08 20:48
Antal inlägg: 4429

Nej för tusan....
 
Naity_2010-10-08 20:52
Antal inlägg: 633

SkySpy:
En mjuk och ärlig man, men du kan vid valda tillfällen vara tuffare.
När du är på topp är du en väldigt charmig och glad kille som får de flesta tjejerna på fall, däremot har du en dålig vill du isolera dig från allt.
Du har lite svårt att säga nej och vill alltid dina nära och kära det bästa.
Ditt förhållande har nyligen tagit slut och du vart lite nere över det men kommit över det ganska snabbt då du insett att det finns miljarder tjejer där ute i världen :-).
Du har gjort en del modelljobb men var inte säker på om det passade dig så bra..
Dina vänner litar på dig till 100% och de pratar ofta med dig om lite känsligare, intimare saker.
Du trivs med dig själv, men i åren var du väldigt förvirrad och nästintill lätt deprimerad över vem du själv var.
Du hade tyckt det var kul att skaffa barn relativt snart.
En regnig dag ser du gärna på nån film med en öl i handen/ läser en bok och njuter, annars gillar du att gå ut på krogen och dansa å ha kul.
Du kan vara en stortänkare ibland, men det är endast i din ensamhet då dina polare inte alls är sådanna.
Du bryr dig inte så mycket om pengar, du tror inte man kan köpa lycka för pengar och bryr dig mer om vänner å familj... glädje och lycka kommer ifrån vänner familj och ens mål inom arbete, personligt osv.
Övrigt
*Du gillar mode
*röstade på de rödgröna
*Du gillar att flyga... du har haft tanken på att bli pilot.. ;-)
Naity
 
Tanten M - Ej medlem längre2010-10-08 20:53
Antal inlägg: 5126

Adam e Adam, hur man än försöker förklara/försvara hans beteende så går det inte.
En helt världsabäst killpolare ia, i min bok.
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-08 20:56
Antal inlägg: 786

Tvålis är ju allmänt känd som Kungsbackas Sybil Fawlty. :-)
 
Der Vaart - Ej medlem längre2010-10-08 20:57
Antal inlägg: 198

du yrar för döva öron
 
gnill2010-10-08 20:57
Antal inlägg: 1942

Tanten M, en glad men bestämd person. Gillar hundar och trivs bättre en bit utanför stan. Odlar kryddväxter i kruka. Superlohal mpt sina vånner, men biter ifrån rejält på jobbet när det behövs. Familjen äär viktigast. Gillar skidåkning.
 
gnill2010-10-08 20:58
Antal inlägg: 1942

herregud, jag har druckit två glas vin och skriver så illa. lojal mot sina vänner skulle det vara.
 
Robyn_ - Ej medlem längre2010-10-08 20:58
Antal inlägg: 95

Naity går andra året på gymnasiet (samhällsprogrammet eller teknik) och använder sig allra mest av språket som florerar på fragbite.com samt i CS-världen. Dvs. ett internet-språk som ingen annan fattar förutom de invalda. Han sitter framför datorn med sitt uberhypade headset större delen av fritiden, snackar på MSN och lyssnar på house med basen uppskruvad till max. Ägnar sig gärna åt LAN med vänner, joltcola och hemkörd pizza. För övrigt spelar han innebandy och är mycket mån om sitt hår och sin stil.
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-08 20:58
Antal inlägg: 786

Vallat skidorna ännu, tanten? :-)
 
Tanten M - Ej medlem längre2010-10-08 21:01
Antal inlägg: 5126

Hahaha.
Husdjur: stort nej tack
Boende: Lght på Södermalm e det enda som gäller.
Krukandet: njae.. har precis lärt mig plantera pelargoner iaf.
Skidåkning: Skämtar du? Solresor e min specialitet.

Resten däremot, ja.

Ber att få återkomma med mina egna iakttagelser av er.
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-08 21:03
Antal inlägg: 786

Okej brud, men kass på bowling.
 
Naity_2010-10-08 21:08
Antal inlägg: 633

Robyn_ Det var ganska så fel;-)
Sista året på gymnasiet, natur. Använder inte dataspråket som däremot många andra gör i min ålder, lol wtf hax noob 1337 fml, väldigt sällan drar jag till med de orden.
Lyssnar på pop och har endast små iphone hörlurar. Lanar väldigt sällan däremot kan det vara väldigt trevligt vid dom tillfällen man gör det, och joltcola är då en del av det hela :-D.
Gillar innabandy och jag är mån om mitt hår och min stil, inte helt fel på det:-D
 
Robyn_ - Ej medlem längre2010-10-08 21:12
Antal inlägg: 95

Äh vafan. Bara ett år fel i ålder och du kan åtminstone orden, lanar ibland, dricker joltcola och spelar innebandy. Plus är mån om hur du ser ut. Rätt bra gissat ju! ;)
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?