Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade67
Mobilspel
Pågående21 667

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Delicious - Ej medlem längre2010-10-09 16:48
Antal inlägg: 11661

Vad är PJ's?
 
Naity_2010-10-09 16:51
Antal inlägg: 633

Krigiz, du får en 3:a. Värderar kompisar extremt mycket, gillar mode, visst har man inte mvg i allt heller... men PJ stil ?! Och BRAT?! inte alls.
 
Naity_2010-10-09 16:52
Antal inlägg: 633

PJ' är så kallade Johnny Boys, eller Partille Johnnys (rätta mig om jag har fel ). Du har kanske sett tonårskillar med gummiband över hela byxbenen?
 
yogamama - Ej medlem längre2010-10-09 16:53
Antal inlägg: 4752

Sylvia är en kvinna som alltid ligger steget före, den som skapar trenderna. Hon är populär hos det motsatta könet men är kräsen och faller inte för vem som helst. Bli inte förvånade om nästa stora roman har skrivits av denna stora begåvning = )
 
Bitte - Administratör2010-10-09 16:55
Antal inlägg: 23911

yogamama em melodikrysslösande mamma ,,en trevlig personlighet alltid ett vänligt ord över till medmänniskor


Bitte
 
Delicious - Ej medlem längre2010-10-09 16:57
Antal inlägg: 11661

Haha jaha. Det har jag ju till och med hört om *tant*. Jag hade själv hårsnoddar på vissa jeans när jag var ~14 men då vek man in dom för att dom var för långa. Sedan gick det snett och blev någon slags trend för att vissa missuppfattade grejen.
 
Tompas syrra - Ej medlem längre2010-10-09 17:00
Antal inlägg: 181

Naity_ är en sån där väldigt okonstlad person, har gör sig aldrig till - för han skulle inte ens kunna även om han ville.
I hemlighet är han en poet och drömmare.
Gillar friluftsliv gör han också.
Trots drömmerierna står han med fötterna stadigt på jorden och ser ändå praktiskt på tillvaron.
Han kan nog vara lite av en slarver också emellanåt, lite disträ så där..
Tja, som ni märker, så har han många olika sidor. ;)
Ganska sportig också. Och busig. Och gillar morsans mat. Men osäkert om han äter kött eller ej. Han kan lika gärna älska köttbullar som vara vegetarian. Kanske har han provat att vara både det ena och det andra när det gäller kosten...
 
Naity_2010-10-09 17:01
Antal inlägg: 633

Jo, och sedan anses det som coolt i de åldrarna med. Motsvarande fjortis.
 
Kirgizistan2010-10-09 17:03
Antal inlägg: 1188

Delicious, kort för "Partille-Johnny", en klädstil som spred sig explosionsartat emellan pojkar i åldern 13-19 år för något år sedan som kommer ursprungligen från kommunen Partille.

Signalementen är ett spretigt, blont hår i vilket man kan hitta en årsförbrukning av vax kombinerat med tofsar runt benen, strumpor uppdragna till knäna och pikétröjor.
Givetvis är samtliga plagg av ett specifikt (Relativt dyrt.) märke.
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-09 17:04
Antal inlägg: 786

Yogamama är stark. Hon har tvingats bli det efter en del mindre roliga saker som inträffat i hennes liv.
Hon är en jordnära kvinna som uppskattar livets basala glädjeämnen. Skogspromenader, umgås med sina älskade barn, tända ett ljus i bistra höstkvällen, lägga en pläd över knäna och dricka ett glas rött.
Yogamama är vacker. Såväl till det yttre som det inre.
Nu är hon kär igen. Och jag gläds med henne och den käresta. Ett fint par. :-)
 
Yamma2010-10-09 17:05
Antal inlägg: 2285

Tompas syrra är syster till Thomas. Hon beundrar honom mycket, och har honom som en av sina förebilder i livet. I övrigt är hon en omtänksam och humoristisk person som gärna tar saker med en klackspark om de går emot henne, och istället går hon snabbt över till nya projekt.
Hon tycker om spaghetti och köttfärssås, och lägger gärna kreativa ingredienser i köttfärsen för att få en personlig touch på den.
Hon tycker om djur och har åtminstone ett husdjur.
 
Kirgizistan2010-10-09 17:07
Antal inlägg: 1188

Naity_, jag menade inte på att du var snobbig, folk blir inte nödvändigtvis till snobbar för att mor och far försörjer dem, men det blir bortskämda vilket var vad jag menade och vill påstå att alla unga är idag, mer eller mindre.

 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-09 17:13
Antal inlägg: 786

Vad jag har sett mår dagens unga inte så jäkla bra. Är de bortskämda? Nja, en mobiltelefon och dator skänker inte lycka. Ut och bygg en koja är mitt förslag. :-)
 
Araknoidea2010-10-09 17:14
Antal inlägg: 783

Robbian

Är lugn och samlad, gillar inte bråk. Tycker om att vara ute i naturen och tar gärna en öl på fredagskvällen =)
 
Tompas syrra - Ej medlem längre2010-10-09 17:19
Antal inlägg: 181

Hehhe Yamma, bara en sak som var fel, jag är vegetarian. En annan sak var ½ fel, inga husdjur just nu, men vi har haft MÅNGA. :)

Yamma; Jösses, här är det bara raka puckar som gäller! Inget tjafs, någonsin.
Massor med skinn på näsan, men för den och dom som har gjort sig förtjänta av det kan den mjuka insidan blottas. En sann vän.
Kreativ.
Hon älskar starka färger, men även svart kan vara "ett måste" i vissa sammanhang.
Envis, på ett positivt sätt.
Energisk i grunden, men kan även konsten att slappa.
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-09 17:26
Antal inlägg: 786

Arak, full pott! En bira i naturen på fredagen är mitt liv. :-)
 
Araknoidea2010-10-09 17:34
Antal inlägg: 783

Haha jag är en sann människokännare =)
 
yogamama - Ej medlem längre2010-10-09 17:36
Antal inlägg: 4752

bra analyserat rob = ) (fast så många jobbiga händelser finns det inte ) Grattis på födelsedage förresten!
 
yogamama - Ej medlem längre2010-10-09 17:41
Antal inlägg: 4752

robbian, en knegare som fått en och annan törn av livet men som rest sig och står stark. gillar att umgås med nära och kära och tvekar inte att greppa mikrofonen när kareokescenen är den del av festen. tar hellre cyklen än bilen när han förflyttar sig i närområdet.
spenderar gärna semestern på varmare breddgrader
 
Robbian - Ej medlem längre2010-10-09 17:42
Antal inlägg: 786

Bra, Yoga. Men det där har du ju läst dig till. :-)
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?