Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade52
Mobilspel
Pågående21 667

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Naity_2010-10-08 21:16
Antal inlägg: 633

Haha.. men det lät inte bra när man först läst igenom ;-( .
Nåja släng upp en bild på dig själv så man har något att gå efter!!;-)
 
kafountine - Spelvärd/Forumvärd2010-10-08 21:32
Antal inlägg: 5739

Naity:

Bryr sig inte om vad andra säger. Kör sin egen grej. Lugn men gillar när det är fest med vänner. En tänkare.
 
Thira - Ej medlem längre2010-10-08 21:42
Antal inlägg: 131

Naity, tror du gillar idrott, särskilt hockey. Har troligen många kompisar och är medelpunkten som alla gärna hänger kring. Du har bra betyg i naturvetenskapliga ämnen och idrott, men är en medelmåtta i matematik, mest för att du tycker det är tråkigt. När du står i baren beställer du till de flestas förvåning ofta in en vodkalime istället för öl. Din favoritmat är mammas stuvade makaroner och köttbullar. Du är rastlös och måste ha många personer runt dig, men kan även vara lite egen ibland och bara gå ifrån de andra utan att tala om varför. Din hemliga last är ferraribilar, alltså dem man äter. Din första bil var en WW, och du tog körkort samma månad som du fyllde 18. Du har en dröm om att jobba med marinbiologi, kanske kommer du forska några år också. Din drömkvinna är sportig, har långt mörkt hår och stora bruna ögon. Troligtvis heter hon Emilia.

...haha, nu kan jag inte hitta på mer...tänk vad man kan fantisera bara av att titta på någons foto! Vet inget alls om dig!
 
Chewbacca2 - Ej medlem längre2010-10-08 21:43
Antal inlägg: 2790

thira tror du är brud ....
 
neontetr - Ej medlem längre2010-10-08 22:04
Antal inlägg: 4

Chewbacca2 är en gullig wookie.

Kram från Han Solo
 
Naity_2010-10-08 22:09
Antal inlägg: 633

Thira, waoow. Hoppas det skulle vara så
 
Naity_2010-10-08 22:12
Antal inlägg: 633

Kafountine: 4.2. :)
 
MTM742010-10-08 22:16
Antal inlägg: 1992

Naity, är nog den mer lugna hemma killen. Känslig och vågar nog visa sin känsliga sida (oftast iallafall), är nog lite blyg för att ta för sig ute i verkliga livet och vill vara många till lags. Mån om sitt yttre som alla andra i den åldern, och han är hemligt förälskad i en tjej på skolan :)
 
ramsay - Ej medlem längre2010-10-08 22:19
Antal inlägg: 9204

mtm74 en supermamma med basen i hemmet. lagar mat, bakar, skojar och trallar. gillar hundar- kanske agility tom. älskar sommaren på verandan. bestämd.
 
miaurora2010-10-08 22:25
Antal inlägg: 178

MTM74 , glad tjej med glimten i ögat - men det är inte för intet! Har fått ta sig igenom en hel drös svårigheter för att nå dit hon är idag. Skulle egentligen vilja sporta lite mer men tänker ändå "jag gör't när jag känner för't". Är mamma till två eller tre barn som går före allt. Älskar att leka lekar och umgås med sina ungar, men lyxar gärna till det med en cider på fredagkvällen när barnen ser på bolibompa innan barnvakten kommer.
 
Naity_2010-10-08 22:25
Antal inlägg: 633

Mtm: Väldigt bra analyserat. Kan både vara utåt och tillbakadragen. Rätt i allt du skrev, imponderande. 4.5.
Hade vart intressant med en fortsättning :-)
 
MTM742010-10-09 15:03
Antal inlägg: 1992

ramsay, nja inte direkt en supermamma, lagar mat för att jag måste, bakar väldigt sällan, skojar å trallar mycket. Har ingen hund. Sommarkvällar absolut och väldigt bestämd. Du får en 2:a för det

miaurora, du får en 3 för den analysen. Ingen bolibompa för mina barn, de är alldeles för gammla för det :)

Naity, ska ge dig en fortsättning senare :)
 
Naity_2010-10-09 15:16
Antal inlägg: 633

Väntar exalterat på en :P
 
Cissipissi - Ej medlem längre2010-10-09 15:47
Antal inlägg: 156

Tror att Naity_ är en kille som tycker om att festa och umgås med sina kompisar , men även gillar mysiga hemmakvällar med familjen . Han är nog en näll och söt person med mycket humor . Tjejerna tycker nog även om honom då han har ett väldigt sött ansikte ! Ögonen säger att han är en snäll kille och sårar inte någon !
 
Naity_2010-10-09 16:29
Antal inlägg: 633

Väldigt bra där Cissi!! :-), men att tjejerna tycker om mig vet jag däremot inte, hehe.
4.44 får du =).

Cissi; Du är en god och glad tjej som gillar att spendera tid med dina vänner, du är mycket omtyckt eftersom du är väldigt snäll mot de flesta och sårar ingen (oftast). Dina vänner och familj betyder mest för dig och du ställer alltid upp för dom, i vått och torrt.
Du har intresse för hår.. du kanske jobbar som frisör eller har tankarna på det..
Du uppfattas som en tjej som har det hur bra som helst och ingen anar onåd, men när du kommit hem en sen kväll och är för dig själv kan du bli väldigt känslosam och nästintill ledsen över något.. Är det något som du tyngs över?.. Du kan alltså tänka endel.

Du har en stor dröm av något slag.. Kanske är det att skaffa en stor familj nån dag?

När du går ut på krogen, så är du inte den i gänget som får flest blickar av er, men du är den tjej som flest män faller för.. Men du är osäker på männen eftersom du verkligen vill hitta den rätta att starta upp en familj med, så deras kärlek är ofta obesvarad.
Du trivs bäst med dina nära och kära, vänner familj osv, så du känner inte så ofta att du behöver vara för dig själv för att hämta energi, tänka och sådär, utan det gör du med dina nära å kära.
För övrigt så år du en tjej med humor, lyssnar på all typ av musik, favorit mat är tacos/quattrostragioni pizza (stavning). Du föredrag katter framför hundar. Du röstade rödgrönt. :-)
 
Cissipissi - Ej medlem längre2010-10-09 16:33
Antal inlägg: 156

Oj , där är så mycket som stämmer där . Vet inte vad jag ska skriva , kan du läsa tankar ? :S Blev nästan lite sådär halvt rädd ......... Hmm !!!! Men det va bra ! 5.5 !!!
 
Naity_2010-10-09 16:36
Antal inlägg: 633

Haha verkligen?:D ursäkta men en bild kan säga mer än tusen ord:))
 
Cissipissi - Ej medlem längre2010-10-09 16:41
Antal inlägg: 156

Det vart riktigt läskigt !!!
 
Kirgizistan2010-10-09 16:41
Antal inlägg: 1188

Naity_ är killen som hänger med kompisarna hellre än något annat. Han är ganska intresserad av mode och tycker att s.k. PJ's är något man ska se upp till modemässigt.

Om han inte är med kompisar så sitter han vid datorn och surfar för skolarbeten, arbete o.d. kommer inte på talan. Mamma och pappa står ju för allting.
 
SylviaPlath - Ej medlem längre2010-10-09 16:47
Antal inlägg: 31064

Rip-off på min tråd "Vem är personen över?"
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?