Spelrum
Giraffen14
Krokodilen2
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade45
Mobilspel
Pågående20 864

Forumkategorier

Användare Inlägg  
WildWoman2006-09-22 23:22
Antal inlägg: 400

Erik skulle inte gått vidare... Cissi och Emma var klart bäst... Och John Alexander var åxå han mycket bättre än Erik.....
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-22 23:25
Antal inlägg: 488

Cissi är ju väldans bra. Och att Emma kan sjunga fattar nog alla. Men är hon en popidol eller en tekniskt utbildad tråkig sångerska? Jesus var väl tidernas första kommunist för övrigt?!
 
Mercedes2006-09-22 23:29
Antal inlägg: 728

Visst kan Emma sjunga, men jag ser ingen utstrålning i henne, nåt ilsket och spänt i såfall.
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-22 23:32
Antal inlägg: 488

Mmm, hon verkar inte riktigt sympatisk. Kall. Fast hon kanske ändå borde få ett wildcard, jag vet inte. Felicia och Danny verkar vara två underbart trevliga och begåvade människor. Dessa två tillsammans med Markus och Linda vill jag se komma lååååångt...
 
HumbleBug2006-09-23 00:14
Antal inlägg: 1836

Varför gör de inte en brutal dokusåpa av IDOL? Jättekul om de söp varje kväll och hade sexlekar a la Bigbrother. Det skulle kunna bli fantastisk skandal-TV!
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-23 00:37
Antal inlägg: 488

Låter som ett koncept för 2000-talet, ja. Det hela under ledning av Gert Fylking, med Carolina Gynning som studioexpert.
 
nina73 - Ej medlem längre2006-09-23 21:21
Antal inlägg: 2694

wild woman... erik kom med pga utseendet tippar jag på... hade hoppats på natahlie o cissi eller john alexander o cissi
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-23 21:55
Antal inlägg: 488

Jag är lite bitter och tycker att det inte ser riktigt lika bra ut som förra året... Eller året innan. Eller har man glömt? Förra året gick ju iochförsig Jens sjukt långt. Gör Johan om den bragden i år? Får dyrbar TV-tid utan att kunna sjunga...
 
lelou - Ej medlem längre2006-09-24 13:54
Antal inlägg: 2025

cissi är den mest orginella av gänget. tristaste är den där Sara el Linda, även om båda sjunger hyfsat.
Fast Snäckan är ju klart bäst, bara han lugnar sig med headbangandet och koncentrerar sig på sången.
 
nina73 - Ej medlem längre2006-09-24 14:17
Antal inlägg: 2694

ja snäckan e grym.. men som sagt.. han överdriver lite för mycket i uppträdandet...
men sen e markus lite av en favorit åxå =)
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-25 18:26
Antal inlägg: 488

Vad är så bra med Snäckan? Han är annorlunda, javisst! Men har vi inte hört långhåriga snubbar som sjunger som de hade sitt könsorgan långt ner i halsen, allt för många gånger? Där textinnehållet berör viktiga ting här i världen så som drakar, demoner och monster. Så om det blir cocktail- eller discotema i år vill jag inte vara med, tror jag...

Nä, fan vad bitter jag är. Usch und fy!
 
Vargtimmen - Ej medlem längre2006-09-25 19:55
Antal inlägg: 144

Vinhaggan

"johan ser ut som en nazist" haha kan man bli mer fördomsfull ? Själv tycker Peter F att du ser ut som en lesbisk, trädkramande radikal vänsterfeminist.
 
nina73 - Ej medlem längre2006-09-25 22:11
Antal inlägg: 2694

Nu tänker jag lägga mig i igen... Det var inga personangrepp om oss på forumet vi skulle ha här, utan vad vi tycker om dom som är med i IDOL .
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-25 22:29
Antal inlägg: 488

Jag tckyer att kompbandet är bättre i år. Och Kishti står man ut med lite längre tid. Men programledarna?! Jag ska försöka att inte personangripa dom, men asså. Det är ju inte direkt superflow i programmet! "Hoppsan, där var en kamera!" "Vem ska snacka nu? Är det du, Mogge?" Tycker det är under all kritik, faktiskt. Hade det hänt i SVT? Nopes.
 
vinhaggan - Ej medlem längre2006-09-25 22:29
Antal inlägg: 201

Peter F jag skulle kunna säga något ungefär lika snällt om dig, men jag väljer att inte göra det för då kanske jag får en varning av folk som tar illa upp.

Jag tror att dom flesta tänker sig nazister som personer med snaggad frisyr, som har svarta bombarjackor samt stora kängor. Det är lite så jag upplever johan, därför tycker jag bara att han borde vara lite försiktig med den stilen. Men det betyder inte att jag TROR att han är nazist, han verkar ju vara som vilken trevlig svärmorsdröm som helst. Förövrigt är jag väl medveten om att bara för att man har den stilen behöver man inte vara nazist, och man kan vara nazist utan att ha den stilen. Men det är jävligt svårt att inte vara fördomsfull ibland. Precis som att PeterF tycker att jag ser ut som en "lesbisk, trädkramande radikal vänsterfeminist".
Är det kanske inte så att nazister stulit sin stil från riktiga skin heads? Det är vad jag har uppfattat iaf.

Hur som helst, saken var bara den att johan är ju säkert så långt från nazist man kan komma, därför tycker jag bara att han bör spara ut sitt hår så att inte sådana fördomsfulla människor som jag kan tycka att han ser nazistisk ut.

puh...
 
vinhaggan - Ej medlem längre2006-09-25 22:42
Antal inlägg: 201

Förresten om det inte framgick ordentligt PeterF, din fördom om hur du tycker jag ser ut tog jag som en komplimang.
 
thedude - Ej medlem längre2006-09-28 09:41
Antal inlägg: 488

www.expressen.se/ind...p? a=699518

Två musikaliska genier debatterar. En som har sktivit århundradets sämtsa sommarhit och en som kallar Idol-juryn för ett gäng nazister. Underbart!
 
Mercedes2006-09-29 21:42
Antal inlägg: 728

ikväll tyckte jag faktiskt Linda gjorde bäst ifrån sej. Jag blir nervös av att se Snäckans hispiga rörelser, hoppas han faller av ikväll.
 
tildus71 - Ej medlem längre2006-09-29 21:46
Antal inlägg: 1282

Jag däremot har ändrat mig jag ÄLSKAR SNÄCKAN! Heja heja) han från norrland som jag aldrig minns namnet på var åxå bra. Tror rocken i mig smygit framigen;)
 
chricka742006-09-29 21:49
Antal inlägg: 289

Marcus är helt klart bäst! Han är min favorit. Fast jag måste erkänna att juryns wildcard Natalie rockade fett i kväll, hon klarade av att sjunga en låt som faktiskt är väldigt svårsjungen, -lysande.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?