Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade59
Mobilspel
Pågående20 862

Forumkategorier

Användare Inlägg  
thedude - Ej medlem längre2006-10-20 10:32
Antal inlägg: 488

Ikväll är Danny "sjuk". Yeah, right. Så att han skulle ställa in då, eller? Skulle intre tro det. Ikväll ska Snäckan sjunga rock. Det han är allra sämst på! Nu ryker han nog äntligen...
 
Fjupplisa2006-10-21 09:19
Antal inlägg: 2010

Jahaaaa...killen som trodde sig vara den största rockern flög hem från Idol...med all rätt, alla va skitbra, men han va sämst
 
Huzan2006-10-21 10:16
Antal inlägg: 1920

Johan ser ut som en nazist enligt vinhaggan..
ja bara garvar
 
nina733 - Ej medlem längre2006-10-21 11:00
Antal inlägg: 4346

Alltså.. Johan.. äntligen visade han upp den där sidan man sett förut... Han va suverän...
Men MARKUS MARKUS:::: han bör vinna detta.... tycker att de ska stå mellan honom o Felicia o Linda
 
lelou - Ej medlem längre2006-10-21 11:11
Antal inlägg: 2025

jag tyckte johans låt passade honom bättre, han fick en snyggare röst helt enkelt när han går upptempo!
Markus sjunger bra. Men blek, han har inte DET, som gör honom spännande alls. Låter som en duktig coverartist. Erik växer ju som attans i den här tävlingen, hoppas han fortsätter plocka lite rockigare låtar bara.
 
Rosita_H - Ej medlem längre2006-10-21 11:21
Antal inlägg: 54

Jag såg Idol första gången igår, men jag missade vem som åkte ut, om jag förstår Fjupplisa rätt så var det han med Långt hår som åkte? Kul isånt fall för han verkade tro att han ägde rock.

Men jag måste få säga att den söta blonda tjejen, som inte tyckte att rock var hennes grej eller vad det var, hon var faktiskt asdålig på den låten hon sjöng, Jag fick typ rysningar, och inga bra sådana, av att höra henne i bakrunden medan jag gjorde mig klar för utgång. Men hon sa ju själv att det inte var hennes grej. Hon är säkert bra på det hon gör bäst.

Men Cissi, varför har hon tatuerat in sin flickväns namn på armen? Det är väl bland de dumaste sakerna man kan göra.... Hon sa att även om det tar slut så är det ett fint minne av henne. Men tänk om hon skulle vara.... jag vet inte otrogen eller nåt... Då får man ju inte direkt några fina minnen av sitt ex. Huuu, men jag tycker i alla fall att Cissi var den som var bäst igår.

Om det är hon som är Cissi, men det tror jag att jag har koll på i alla fall. Jag trodde hon hette Sara innan jag började läsa de andra inläggen.

Okej bye bajs
 
Rosita_H - Ej medlem längre2006-10-21 11:23
Antal inlägg: 54

(har lelou alltid varit övervakare? såg inte det först nu)
 
Mercedes2006-10-21 12:45
Antal inlägg: 728

Jah..där rök Snäckan äntligen. Men hjälp varför röstar inte folk på Cissi?
Tyckte Johan var super förut, men han har nog tagit ett steg bakåt på senare tid.
 
tildus71 - Ej medlem längre2006-10-21 13:17
Antal inlägg: 1282

jag saknar snäckan.. men förståd att han skulle ryka. jag gillar inte johan alls men igår var han ok.

Jag hejar nu på Cissi och Markus!

 
pelikanen - Ej medlem längre2006-10-22 13:25
Antal inlägg: 2670

Skulle inte Markus ha utstrålning? Ojojoj jag hittar inte ens orden för hur stor utstrålnming han har. Där finns mystik i livets renaste form, hans personlighet är som vinden, svårfångad och otillgänglig och som vattnet, ren och livsgivande. Han är som en varg från de stora vidderna och som ett barn, endast sig själv. Han behöver inte bli idol, han är en man och en människa med det där bittert vackra vemodet i röst och utstrålning, och på alla sätt större än Idol.

För övrigt tycker jag att Danny skulle kunna bli Idol. Han har en annan form av utstrålning. Sexig och söt med en häftig röst.

Men Markus...klart jag hejar på honom.
 
HickaPersika - Ej medlem längre2006-10-22 14:47
Antal inlägg: 12

såklart att Danny ska vinna. Han är den enda som verkligen har DET. Markus sjunger bra.. men man kan ju inte precis påstå att han lyser som person. Felicia sjunger bra.. men har fastnat i att allt ska låta så ytligt och överglättigt. Cissi suger.
 
nina733 - Ej medlem längre2006-10-22 15:41
Antal inlägg: 4346

Ah.. pelikanen jag kunde inte sagt det bättre själv, om denna mystiskt sexiga man... shit.,.. han skulle jag lätt kunna bli tok-kär i ... vilken karisma ..
 
pelikanen - Ej medlem längre2006-10-23 15:20
Antal inlägg: 2670

Jo man kan påstå att han lyser som person!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Titta lite noggrannare...

Heja MARKUUUUUUUUS!!!!
 
lelou - Ej medlem längre2006-10-23 20:54
Antal inlägg: 2025

Toppen : Markus, Erik, Danny

Medel : Cissi, Johan

Botten : Felicia ,Linda
 
Gudlock2006-10-24 04:08
Antal inlägg: 2

Gogo Markus!
 
Pekkis2006-10-24 05:55
Antal inlägg: 1173

Danny är verkligen grym. Om man bara vart fem år yngre....

Felicia och Johan borde åkt ut för länge sedan.
 
HickaPersika - Ej medlem längre2006-10-24 17:38
Antal inlägg: 12

Markus lyser?? jo hejsan. Prova att stoppa upp en ficklampa i rumpan på honom så kanske han lyser en gnutta :D hähä
 
Google - Ej medlem längre2006-10-24 18:22
Antal inlägg: 403

Han Marcussnubben, som sjöng Lenny KRavitz senast, han är ju solklar vinnare av hela skiten.. Tycker jag, jag gillar inte den där Cissi.
 
bomah - Ej medlem längre2006-10-24 18:46
Antal inlägg: 1021

Felicia är en riktig sötnos, hon måste vinna!
 
Longinus2006-10-24 20:34
Antal inlägg: 41

Snäckan och Cissi kan dra åt helvete. De är histrioniska pack.
Snäckan försöker få sig själv att framstå som innerligen svårmodig, men det märks hela tiden att det bara är ett teaterspel.
Cissi är vidrig, ful, och måste givetvis utbasunera, inför hela svenska folket, att hon är lesbiskt. Det syns långa vägar att hon är typen som är, eller åtminstone - kanske på grund av utseendemässiga tillkortakommanden - påstår sig vara lesbisk.

Felicia verkar rätt normal och behaglig. Markus är också mysig. Dani är okay.
Johan är menlös.
Tjejen med Sara Lövgren-panna är tondöv, och lever på att kravla på golvet uunder varje uppträdande. Hennes utspel är allt annat än spontana, till skillnad på vad hon vill låta påskina.
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?