Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| surreh - Ej medlem längre | 2009-08-26 14:48 | |
![]() | Va fan händer nu här på Betapet? Spelade just en match och killen som jag spelade mot avbröt spelet men sen stod det att det var jag som gjorde det. Nån mer som blivit drabbad av detta? Helt sjukt att ha en vinst i sikte och så händer detta | |
| surreh - Ej medlem längre | 2009-08-26 14:50 | |
![]() | Var in och kollade på statistiken nu. Inte en siffra rätt!! | |
| robengt - Ej medlem längre | 2009-08-26 14:52 | |
![]() | Hej Surreh, det drabbade mej tidigare idag också. Men jag har dålig erfarenhet av att klaga så .....Vi får se vad dom svarar dej.. | |
| Bitte - Administratör | 2009-08-26 14:52 | |
![]() | surreh förlorade -120 Om det är denna matchen nådde du maxtiden för panik Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2009-08-26 14:53 | |
![]() | robengt förlorade -120 samma här maxtiden är nådd Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2009-08-26 14:55 | |
![]() | Tidsavdrag En spelare kan även få poängavdrag vid spelets slut om denne överskridit den tidsgräns som gäller för det aktuella spelet. Denna tidsgräns beror av om matchen spelas som Panik! (6 minuter totalt), Hets (12 minuter totalt), Stress (20 minuter totalt), Snabb (30 minuter totalt), Normal (60 minuter totalt) eller Obegränsad (ingen tidsbegränsning). För varje påbörjad minut över tidsgränsen bestraffas spelaren med 10 minuspoäng, utom vid tidsgränsen Panik! och Hets där spelaren får 10 minuspoäng för var 15:e påbörjad sekund. Ett spel avslutas automatiskt om någon av spelarnas tid dras över med fem minuter förutom vid tidsgränsen Panik! där spelet avslutas vid två minuters övertid. Bitte | |
| surreh - Ej medlem längre | 2009-08-26 14:58 | |
![]() | Tack Bitte. det var nytt för mej alltså att detta händer när jag spelat "för långsamt" Har hänt förr att jag dragit över tid men inte med detta som resultat. Alltså att matchen bröts. | |
| Bitte - Administratör | 2009-08-26 14:59 | |
![]() | Ja precis matchen bröts Bitte | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-08-26 15:10 | |
![]() | bröt var precis vad den gjorde /Dupont | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2009-08-26 15:30 | |
![]() | Fast det borde ju stå i spelfönstret att matchen har avbrutis pga att totaltiden har uppnåts, inte bara att en spelare har avbrutit. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-26 16:18 | |
![]() | Håller med Birger här. Formuleringen bör ändras om inte annat för att spelare inte ska undra och starta såna här trådar. Surreh, panik har en kortare maxtid. Kanske är därför du inte varit med om detta tidigare? Titta lite nämare på de olika spelformerna. | |
| Goaties Syss | 2009-08-26 16:42 | |
![]() | men katalias vad spelar det för roll att Hon startade en tråd om detta. Hon ville ju ha svar och hjälp. Du är alltid den kritiska till allt på betapet | |
| Järnröret | 2009-08-26 16:44 | |
![]() | Haha ja det var ett jättekristiskt inlägg. | |
| Järnröret | 2009-08-26 16:44 | |
![]() | kritiskt | |
| Kirkelina | 2009-08-26 17:23 | |
![]() | Nu var väl knappast katalias kritik riktad mot trådskaparen. (Om det nu över huvud taget var ämnat som kritik) Det jag förstod att katalias menade var att OM formuleringen ändras när matchen bryts på grund av tidsöverdrag så behöver ingen därefter ställa den fråga som trådskaparen ställde. | |
| justforfun | 2009-08-26 17:35 | |
![]() | Om formuleringen ändras när matchen bryts på grund av tidsöverdrag så behöver ingen bli frustrerad och arg i onödan. | |
| NoiseMaker | 2009-08-26 17:53 | |
![]() | Det hände mig också första gången jag spelade Panik, men jag kom på rätt snabbt att det måste finnas en tidsgräns för hur mycket man får dra över. Annars försvinner liksom en del av poängen med Panik. Fast som sagt, texten borde ändras så man direkt förstår att det är det som händer. | |
| BlondiBella | 2009-08-26 19:31 | |
![]() | lättast är att inte dra över tiden | |
| justforfun | 2009-08-26 20:08 | |
![]() | Lättast är att välja ett tempo som passar ens spelstil. ;) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-26 20:22 | |
![]() | Goaties Syss, du svamlar. Jag har inte kritiserat TS. Inte heller admins, utan noterat att med en enkel omformulering undviks missförstånd och folk behöver inte starta dessa frågetrådar. Och vadå jag är "alltid den kritiska till allt på Betapet". Vad är det för dumheter? Du får allt presentera belägg för det påståendet. | |