Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 517 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-10-30 10:58 | |
![]() | 1,5 minuter är bra. Spelade nyss mot en som gick över med cirka fyra minuter. Jag själv gick till slut också över tiden med mer än jag brukar, mest för att motstånaren fick in ett bra ord alldeles på slutet. Men när jag tittade på den här spelarens statistik, för att se om det var en panik-nybörjare, var mönstret tydligt. Jag tittade bara de 15 senaste matcherna men i genomsnitt har personen en övertid på närmare tre minuter. Hon lär inte vara ensam väl? Det blir ju ingen panikmatch om det ändå tar så lång tid. | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2008-10-30 11:26 | |
![]() | 5 min | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-10-30 11:32 | |
![]() | Varför spelar du panik om du behöver fem minuters övertid? | |
| Kirkelina | 2008-10-30 15:14 | |
![]() | 1,5 minuter borde räcka. Jag är en sån som ibland försöker spela panik men sällan lyckas hålla tiden även om jag anstränger mig. Men det rör sig sällan om mer övertid än ca en minut och tar spelet slut efter 1,5 minuter så kanske jag anstränger mig ännu mer för att säkert klara den gränsen. 2 minuter däremot tycker jag verkar vara lite för lång övertid i panik. Men om det inte fungerar annat än med hela tal så är väl 2 minuter ok, eller kanske till och med ännu hellre 1 minut. Är det panik så är det! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-30 15:38 | |
![]() | Min åsikt är att när tiden är ute är spelet helt enkelt slut och personen får minus | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-30 15:40 | |
![]() | Victor V ja det undrar jag med:) Man väljer väl hstighet som man klarar av. Förrut när det bara fanns hets gick folk över och jag frågade en del varför dom valde hets. Blev SÅÅÅ glad när panik kom:) Men nog f-n är det spelare som spelar panik ändå och går över tiden med minuter, nu kan väl dom hålla sig till hets:D | |
| Boxplay - Ej medlem längre | 2008-10-30 19:22 | |
![]() | 5 minuter är bra | |
| Husa | 2008-10-30 19:56 | |
![]() | Vi ser samma fenomen i Panik nu som man gjorde i Hets innan tidsavdragen gjordes om där. De flesta spelar med övertid på flera min....därför att det lönar sej! De spelare som verkligen spelar Panik är tämligen lätträknade.... | |
| Boxplay - Ej medlem längre | 2008-10-30 20:53 | |
![]() | Felet är att de som verkligen klarar det blir så våldsamt gynnade av dem som inte klarar tiden, bara att kolla i rankinglistan, den har höjts med ca 700-1000 poäng. Det är inte pga av deras egen spelförmåga utan pga motspelarens bristande (överdrag på tiden). FY FAN säger jag. | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-10-30 23:58 | |
![]() | Det stämmer väl att en del tjänar på att spela panik, men det beror väl i så fall på att de är skickliga på det? Men när du säger att många tjanat på motståndarens bristande så undrar jag om du också har kollat deras statistik? Jag spelar slumpad panik och råkar ofta ut för spelare som går över tiden med flera minuter, och visst tjänar jag på det i längden kanske, men det finns också flertal matcher där min motståndrare fått in väldigt poänggivande drag som gör att de tjänat in straffet för övertid. Oavsett om man vinner eller inte så är det ju inte bara för skojs skull som det finns olika tempon. Tanken måste väl vara att spelare ska hitta det tempo som passar dem och anpassa vad de går in i för spel alternativt bokar för spel efter deras förmåga att klara tiden? Läser man tråden om hur panik kom till så var det ju just för att det skulle bli ett ännu snabbare spel än hets, för oss som klarar av det! Vi tvingar ju inte in någon i våra panikspel, men i alla fall jag tvingas ofta sitta med en motståndare som spelar som om det vore hets eller till och med snabb fast det är panik. | |
| Boxplay - Ej medlem längre | 2008-10-31 00:04 | |
![]() | VictorV, du här läst mitt inlägg men uppenbarligen inte förstått det. Om nu motståndaren spelar långsamt vinner ju du ju oförtjänt mycket ranking. | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-10-31 00:08 | |
![]() | Och du har läst mitt utan att förstå något. Motståndare börjar med ett ord på 300 poäng och spelar sedan söligt resten av spelet...och har således redan där tjänat in strafftiden för 4,59 sekunders övertid. Och om de dessutom har sämre rating har de ännu mer övertid att spela på. | |
| DennisPlz | 2008-10-31 13:47 | |
![]() | Max en minuts minustid, och där är varje sekund över tiden ett minuspoäng. | |
| Ydh | 2008-10-31 13:50 | |
![]() | 1 eller 2 minuter tycker jag. | |
| Husa | 2008-10-31 14:58 | |
![]() | Håller med DennisPlz | |
| Eva | 2008-10-31 22:04 | |
![]() | Jag spelar mest panik, ibland händer det att jag drar över tiden av olika anledningar. Ibland är det motståndaren, fast jag har aldrig varit med om att någon dragit över 5 min. Oftast hålls tiderna bra! Så låt tiden vara kvar ett tag till för att senare utvärdera :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-01 02:01 | |
![]() | Varför inte ha sådana här spörsmål som "Veckans fråga", eller vad den kallas, frågan på förstasidan? På så vis slipper man de obesvarbara vanliga frågorna, och får en mer omfattande uppfattning om hur folk vill ha det, i och med att inte alla läser forumet. | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-11-01 03:13 | |
![]() | Borde väl inte svara eftersom du anmärker på min stavning med mera Nattravn. Men det fanns en sådan tråd som dock stängdes med hänvisning till den här tråden. | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-11-03 13:12 | |
![]() | Är det någon övervakare eller admin som kan svara på om en regeländring är något som det förs diskussioner om mellan er nu? Eller hur det ligger till? | |
| Husa | 2008-11-16 10:54 | |
![]() | Uppdaterar frågan..... | |