Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 602

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Wicked Witch - Ej medlem längre2016-01-06 13:29
Antal inlägg: 2

Personlig bild
Varför är reglerna för den personliga bilden så stränga?
Om ditt utseende avviker det minsta från den "normala svensson normen" så blir fotot inte godkändt med anledningen att det är inte du på ditt foto.

Förstår inte ens varför det ens behövs något godkännande av bilderna?
Okej att man inte får sno bilder på en kändis.
Men om jag tex vill ha ett foto av min katt som personlig bild varför ska jag inte kunna få ha det?

AnnaHanna12016-01-06 13:35
Antal inlägg: 96

Håller verkligen med dig! Dessutom har jag spelat med en person vars bild föreställde en docka.

Sote2016-01-06 13:48
Antal inlägg: 3557

De gamla reglerna var mer tillåtande därför finns det massor med profilbilder kvar på alla möjliga saker. Med de nya reglerna är det hårdare. Själv skulle jag aldrig lägga uten bild av mig själv på ett sånt här forum med tanke på alla stollar som finns. Anonymiteten är en trygghet.

kryddeluntan2016-01-06 14:02
Antal inlägg: 12360

Håller med dig Sote, jag föredrar också att vara anonym. Har råkat ut för en dell stollar, inte många, men dock.

Mormodern492016-01-06 14:26
Antal inlägg: 8354

Skräm mig inte nu , när jag just lagt ut en bild . Har inte tänkt i de termerna . Ja ja , det är säkert någon som kommer att känna igen mig , ock tycka att där är ju den skatan .

Mormodern492016-01-06 14:30
Antal inlägg: 8354

Jag tyckte inte att reglerna var stränga jag .

Jella2016-01-06 14:40
Antal inlägg: 1

Nackdelen med den personliga bilden nu är att antingen väljer du att vara anonym o får en tecknad figur eller så lägger du upp ett foto på dig själv = en massa creeps som tycker detta är ett bra ställe att sexchatta på.
Vet inte hur det är för cismännen här men har en liten föraning att de slipper ifrån det bättre.
Själv tycker jag att det är kul att se hur den jag spelar mot ser ut.

Sote2016-01-06 17:00
Antal inlägg: 3557

Inte bara sexchat utan det förekommer hot också. Jag blev hotad under ett spel en gång av en som vart så jävla förbannad när jag rullade för typ tredje eller fjärde gången och han anklagade mig för att fuska. Han hotade med att leta upp både mig och min familj och påstod sig kunna få tag på mitt ip. Nummer på nåt vis. Det vet jag ju att det inte går om man då inte är admin förstås men det var jävligt obehagligt ändå. Då var jag sjukt tacksam över att alla mina uppgifter är hittepå här.

med2016-01-06 17:49
Antal inlägg: 1164

Det låter lite läskigt, Sote

RambleTamble - Ej medlem längre2016-01-06 19:49
Antal inlägg: 2728

Trist med desperata gubbs.

Montatore - Ej medlem längre2016-04-23 23:47
Antal inlägg: 6

Blev precis nekad på mitt den högst normala och tydliga bild av mig själv som jag försökte ladda upp. Detta helt utan förklaring. Bitter tyckte väl inte att jag såg tillräckligt bra ut. Trist attityd, men kanske kul för den människa som känner behov att känna lite makt över andra.

Tindris2016-04-24 00:44
Antal inlägg: 3510

Har gett upp bild för längesedan, har provat med olika genom åren men det blev inte godkänt, fattar inte varför...så nu får jag vara en katt helt enkelt..Mjaaoouuu *s*

Bitte - Administratör2016-04-24 14:07
Antal inlägg: 24152

Om ni har frågor och funderingar kring din profil så ta det med en spelvärd och inte i forumet .

Annat gällande utveckling mm tas med ägarna/admin, vad det gäller inlägger om annan spelsida så får man även där kontakta ägarna för reklam kostar

Bitte

De Lansia2016-05-03 06:35
Antal inlägg: 1

Hur får jag kontakt med spelvärd eller dig Bitte? Vill byta tillbaka till 'kattbild' efter att få diverse flirtiga meddelanden.

Boel73 - Ej medlem längre2016-05-03 06:43
Antal inlägg: 1980

Blockera, om du får för jobbiga flirtiga meddelanden!!! Det har jag gjort!!

Bitte - Administratör2016-05-03 07:22
Antal inlägg: 24152

Om någon är besvärlig otrevlig så tag kontakt med mig eller Mouche , kopiera det som skrivs eller ta en skärmdump på appen och kontakta mig-

Vad det gäller ta bort bild så gör man så här

Ta bort bild - avsluta konto - Popup fönster
Ta bort bild - avsluta konto
Då det kommer många frågor hur man gör med dessa 2 saker så vill jag förklara det här.

Avsluta sitt konto

Via datorn
- Mina sidor
- Inställningar
- Avsluta ditt medlemskonto på Betapet.

Via Surfplatta eller mobil så måste du gå in på
Betapet.se och gör det på samma vis som förklaras
här ovan

För att ta bort profilbilden

Via datorn
- Mina sidor
- Inställningar