Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade62
Mobilspel
Pågående22 259

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bolo2020-12-18 21:56
Antal inlägg: 1028

Helt värdelöst. Upplösningen har blivit sämre och Spelplanen mindre i maxfönster. Sen tycker jag inte om de nya flikarna i spelrummen
 
Sharky682020-12-18 23:47
Antal inlägg: 1084

Upplägget i HTML5 känns inte igen från den gamla Flash-miljön.
Ser lite "tillfälligt" ut bara för att få det funka.
Gissar att ni finputsar det tills att det ser ut som det brukar.
Trots det, bra jobbat att få till en HTML5 version!
 
monk - Administratör2020-12-18 23:55
Antal inlägg: 2370

Det har lagts ner mycket tid på att utveckla en ny Betapet-version, vilket var nödvändigt då den gamla versionen i Flash inte kommer att fungera i någon webbläsare efter årsskiftet. Alternativet hade varit att lägga ner websiten och livespelet helt.

Vi är medvetna om att det i den första Betapet-versionen finns vissa brister och utrymme för förbättringar, men det är komplext att utveckla denna typ av ordspel för webbläsare. Jag känner inte till någon website, varken i Sverige eller utomlands, som erbjuder ett liknande koncept för att spela ordspel live.

Det är dock inte speciellt motiverande att fortsätta med utvecklingen av Betapet när det skrivs kommentarer i stil med "värdelöst", "gör om" osv. Ni spelar här helt gratis och vi gör allt vi kan för att detta ska vara möjligt många år framöver.

/Team Betapet
 
Bitte - Administratör2020-12-19 07:36
Antal inlägg: 23904

Jag förstår Monk att det känns trist då folk gnäller , ni har gjort ett fantastisk jobb med att skapa möjligheten för oss alla att fortsätta spela Betapet på webben .

Och jag vet att jag kan prata för väldigt många att vi är väldigt tacksamma över att ni löst detta.


Bitte

 
Skedvi2020-12-19 10:10
Antal inlägg: 189

Hur kollar man profilen på den man spelar mot?
 
goodie22020-12-19 10:29
Antal inlägg: 1152

Har spelat ett par spel o funkar ok, tycker jag..👍&#1 28077;
 
Nayninch2020-12-19 11:17
Antal inlägg: 33

Lider med er admins. Tycker ni gör ett fantastiskt jobb! <3 Jag uppskattar att ni fortsätter i alla fall! :)
 
PipTheFennec2020-12-19 11:23
Antal inlägg: 4035

Det känns som att vissa tror att ni bara gjorde om sidan för att ni kände för det och faktiskt inte förstår att det här var något som var tvunget att göras ifall Betapet skulle överleva, trots all den information som ni skrivit både i början av den här tråden och den i Support.

Som Bitte skriver- jag och säkerligen många andra uppskattar verkligen att ni har tagit tiden att lösa det här med att flash-supporten försvinner, ni som jobbar på allt det här är grymma!
 
Benny572020-12-19 11:52
Antal inlägg: 4228

Jag spelar bara på min IPhone med Safari webbläsare, vad behöver jag göra?
 
Nossan22020-12-19 12:46
Antal inlägg: 10

För mig blev det en stor överraskning när jak kom in efter några dagars uppehåll. Förstod inte vad rubrikerna, fålla, betydde. Bokstäverna är svåra att fästa i rutan.
I chatten är stavning heltokig!
Jag förstår nu varför ni har bytt och jag lär mig väl. Tanken var god!
 
Krakozhialdt2020-12-19 12:56
Antal inlägg: 18

En del människor tar saker för givet i livet. Vi uppskattar det ni gör för att få det "nya" Betapet att bli så bra som möjligt. Roms byggdes inte på en dag.
Sen handlar det om vanans makt. Man får vänja sig helt enkelt att saker och ting är som det är och vara glad för det som finns.
Kan i sammanhanget verkligen rekommendera att se filmen

"the boy who harnessed the wind" och "The Way Back "som förnärvarande finns på NETFLIX.

"the boy who harnessed the wind" En sann berättelse : Genom ett vindkraftverk räddade 14-åringen sin hemby i Malawi från svält. Skådespelaren Chiwetel Ejiofors regidebut ”The boy who harnessed the wind” lyser av målerisk prakt.


"The Way Back " : Filmen handlar om en grupp fångar i ett av Sovjetunionens läger i Sibirien, som lyckas med att fly. Historien följer sedan deras långa vandring.

Allt är relativt här i livet.





 
Frezia2020-12-19 16:44
Antal inlägg: 4

Hur gör man för att inte bokstäverna ska hoppa utan hamna där man placerat dom? Nån som vet?
 
golfnut2020-12-19 17:21
Antal inlägg: 9

Ovant med nytt - som alltid. Men jag vande mig ganska snabbt. Har läst tråden o hittat en del matnyttigt. Spelar på dator, chrome, funkar fint. Kan jag alltså lägga bokstäver med tangentbordet? Alltid bara kört med musen, får testa. Förstår också att man kan se rating på spel innan man kliver in genom att klicka på raden? Måste testa det med. VIKGTIGAST: jättebra att ni fortsätter att hålla betapet igång, det är toppen för mig som relax och hjärngymnastik. Väldigt glad o tacksam för att det finns! TACK!!!
 
WizKid - Spelvärd2020-12-20 03:47
Antal inlägg: 38

golfnut: Om du håller muspekaren över en ruta och trycker på en bokstav på tangentbordet så flyttas den bokstaven till rutan som muspekaren är över.
 
Rödhake542020-12-20 11:52
Antal inlägg: 2

När jag startar ett nytt spel eller vill gå med i ett spel kommer ingen spelplan med bokstäver upp, bara en vit tom yta...
 
Rödhake542020-12-20 11:55
Antal inlägg: 2

Om jag väljer att "spionera" på ett annat spel kan jag se själva spelplanen men inte när jag vill gå med eller starta upp ett spel. Har provat Mac och har provat både i safari, google chrome och microsoft edge. Tips?
 
giar2020-12-20 17:59
Antal inlägg: 101

Och problemen för Safari??
 
ttiittii - Ej medlem längre2020-12-20 19:02
Antal inlägg: 37631

Varför trodde jag att det skulle funka för
 
monk - Administratör2020-12-20 19:06
Antal inlägg: 2370

giar: På nya versioner av Safari bör det fungera nu (även ljudet). Den Safari du använder (Version 11.1.2) är från Juli 2018 och förmodligen saknar tillräckligt med stöd för HTML5. Rekommenderar att du installerar Chrome om du nu inte uppgraderar OS X El Capitan till nyare MacOS.
 
Gnillot2020-12-23 12:48
Antal inlägg: 291

Spelar på firefox, stötte just på ett nytt fenomen: datorn tappade en av mina brickor. Jag fick spela klart partiet med sex brickor (sjunde dök inte upp även om jag tryckte rensa) Men när jag lagt ut alla tillgängliga brickor var partiet inte slut och jag fick passa och fick tre straffpoäng för brickor kvar. Mysko!


PUSS för allt nedlagt jobb, hoppas på en framtid för mitt kära Betapet och önskar god helg!
 
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?